Referatai

Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje

9.8   (3 atsiliepimai)
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 1 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 2 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 3 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 4 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 5 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 6 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 7 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 8 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 9 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 10 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 11 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 12 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 13 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 14 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 15 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 16 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 17 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 18 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 19 puslapis
Kavos išsinešti populiarumas Lietuvoje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1. Atskelisti respondentų išrinktą populiariausios kavos išsinešti kavinės veiklą.
2. Išanalizuoti makroaplinkos ekonominį ir socialinį-kultūrinį elementus.
3. Išanalizuoti prekę marketingo komplekso (4P) požiūriu.
4. Apibūdinti tyrimo metodologiją, anketos struktūrą ir charakterizuoti respondentus.
5. Pateikti tyrimo rezultatus ir juos interpretuoti.
Darbe naudojami metodai – apklausa, statistinė analizė, anketos struktūra.
Tyrimo imtis – 68 respondentai.
Yra daug kavos atsiradimo istorijų, tačiau dėl vienintelio dalyko mes galime būti tikri: kavos krūmas yra kilęs iš kalnuotojo Etiopijos pietvakarių regiono. Iš ten jis paplito po Arabijos pusiasalį maždaug prieš 1,500 metų. Legenda pasakoja apie Kaldi, Abisinijos (dabartinė Etiopija) ožkų piemenį, kuris vieną dieną pastebėjo, kad jo ganomos ožkos žaidžia tarsi vaikai. Jis pamatė kaip jos nuo nežinomo krūmo ėda raudonas uogas. Kaldi irgi paragavo uogų ir greitai nenustygo vietoje kaip ir jo ožkos. Vėliau, ten gyvenantys vienuoliai pradėjo virti pupeles esančias uogoje ir gerti kvapnų kavos gėrimą, kuris jiems padėdavo neužmigti ir ištverti ilgas meldimosi valandas. Ilgą laiką, kava vienuolių buvo laikoma stebuklingu gėrimu, o vėliau gydytojų, kaip vaistas nuo tam tikrų ligų. Arabai suprato, kokį vertingą augalą jie turi ir uždraudė eksportuoti kavamedžio sėklas. Tačiau tai buvo tik laiko klausimas, kada piligrimai slapta išgabens šias uogas. Taigi, taip kava paplito po visą pasaulį. Kavos pupelės buvo pradėtos skrudinti XIII a., o XV a. pasirodė pirmieji kavos namai Mekoje. Kava Europoje pasirodė XVII a., tačiau nebuvo lengvai ir šiltai priimta. Ji buvo laikoma šėtono gėrimu iki tol, kol Romoje Popiežius neparagavo šio gėrimo ir nesušuko: „ Šis šėtono gėrimas yra toks skanus, kad būtų gaila palikti jį gerti tik netikintiems. Nugalėkime šėtoną palaimindami šį gėrimą“. Po to laiko krikščionys pradėjo gerti šį stimuliuojantį gėrimą.
2. „Coffee Inn“ veikla
Rašto darbo temos idėja gimė būtent “Coffee Inn” kavinėje gurkšnojant kavą ir kalbant apie šios kavinės įvaizdį, kokybę ir aptarnavimą. Pirmiausia siekėme išsiaiškinome ar daug žmonių mėgsta kavą. Ir net 89,8% apklaustųjų atsakė, kad kavą mėgsta....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3775 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. KAVOS ISTORIJA 4
  • 2. „COFFE INN“ VEIKLA 4
  • 3. MAKROAPLINKOS ELEMENTO ANALIZĖ 6
  • 4. VARTOTOJŲ SEGMENTAVIMO APRAŠYMAS 7
  • 5. PREKĖS ANALIZĖ MARKELINGO KOMPLEKSO POŽIŪRIU 7
  • 6. TYRIMAS: KAVOS IŠSINEŠTI POPULIARUMAS LIETUVOJE 9
  • 6.1. Empirinio tyrimo metodologija 9
  • 6.2. Respondentų socialinė – demografinė analizė 9
  • 6.3. Kavos išsinešti populiarumo Lietuvoje analizė 11
  • IŠVADOS 18
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 19
  • PRIEDAI 20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
24 psl., (3775 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 24 psl., (3775 ž.)
  • Word failas 173 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt