Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas tapo vyraujančia ekonominės veiklos rūšimi. Paslaugų sfera yra viena perspektyviausių ir besiplėtojančių ūkio sferų. Sparti paslaugų sferos plėtra, jos vaidmens ūkyje augimas būdingas ir Lietuvos ekonomikoje. Kad paslaugų įmonės veikla būtų sėkminga, ji turi būti orientuota į vartotoją - vartotojai turi būti tinkamai aptarnauti, jų poreikiai pilnai patenkinti. Todėl ypač svarbu išsiaiškinti, kaip vartotojai vartoja ir vertina paslaugas. Pastaruoju metu sparčiai didėja paslaugų pasiūla pramogų sferoje, todėl šiame darbe nagrinėjamos Kauno miesto kino teatrų teikiamos paslaugos ir kaip jas vertina vartotojai.
Darbo tikslas - įvertinti Kauno miesto kino teatrų teikiamas paslaugas vartotojų požiūriu.
• Atlikti vartotojų nuomonės apie kino teatrų teikiamas paslaugas nuomonės tyrimą.
Tyrimo objektas – Kauno miesto kino teatrų teikiamos paslaugos.
Tyrimo dalykas – Kauno miesto kino teatrų teikiamų paslaugų įvertinimas.
Tyrimo metodai:
• Literatūros analizė;
• Lyginamoji analizė;
• Anketinė vartotojų apklausa.
Darbo struktūra:
Darbas susideda iš dviejų dalių – teorinės ir praktinės. Teorinę dalį sudaro trys skyriai, praktinę – vienas.
Pirmame darbo skyriuje apibūdinami paslaugų vartojimo ypatumai.
Antrame šio darbo skyriuje apibūdinami paslaugų vertinimo iki vartojimo, vartojimo metu ir po vartojimo ypatumai.
Trečiame skyriuje pateikiami paslaugų vertinimo kriterijai.
Ketvirtame darbo skyriuje atliekama lyginamoji Kauno miesto kino teatrų analizė, analizuojama anketinės apklausos pagalba ištirta vartotojų nuomonė apie Kauno miesto kino teatrus bei jų teikiamų paslaugų kokybę.
Darbo apimtis – 62 psl., darbe pateikta 28 paveikslai, 6 lentelės, 8 priedai.
1. Paslaugų vartojimo ypatumai
Paslaugų sfera yra viena perspektyviausių ir besiplėtojančių ūkio šakų. Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas tapo vyraujančia ekonominės veiklos rūšimi. Sparti paslaugų sferos plėtra, jos vaidmens ūkyje augimas būdingas ir Lietuvos ekonomikoje. Kad paslaugų įmonės veikla būtų sėkminga, ji turi būti orientuota į vartotoją - vartotojai turi būti tinkamai aptarnauti, jų poreikiai pilnai patenkinti. Todėl ypač svarbu išsiaiškinti, kaip vartotojai vartoja ir vertina paslaugas.
Paslaugos vartojimo procesą galima padalinti į tris etapus (Gronroos C., 2000, p. 38):
1. Prisijungimo etapas;
2. Pagrindinis vartojimo etapas;
3. Atsiskyrimo etapas.
Prisijungimo etapas yra pirmoji paslaugos naudojimo proceso...
Šį darbą sudaro 13862 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!