• Kainų diferencijavimas - tai į paklausą orientuotos kainų politikos įgyvendinimo priemonė.
• Kainų diferencijavimas pasireiškia tada, kai įvairioms pirkėjų grupėms vienodos prekės parduodamos skirtingomis kainomis.
Teritorinis diferencijavimas: prekė įvairiose vietovėse parduodama skirtingomis kainomis. Tai gali lemti skirtinga rinkos situacija, nevienodas veiklos išlaidų dydis.
Asmeninis diferencijavimas: įvairioms pirkėjų grupėms nustatomos skirtingos kainos.
Kiekinis diferencijavimas: prekės kaina priklauso nuo perkamų prekės vienetų skaičiaus.
Laikinis diferencijavimas: rinkose, kurioms būdingas pardavimo svyravimas laike, taikyti vienodas kainas konkurenciniu požiūriu dažnai netikslinga.
Kainos diferencijavimas priklausomai nuo prekės modelio: skirtingiems tos pačios prekės modeliams nepriklausomai nuo prekės kaštų nustatoma skirtinga kaina.
Kainų diferenciacijos tikslas gali būti valdyti ir paskirstyti paklausą piko laikotarpiu bei skatinti paklausą ne piko laikotarpiu.
Kainų diferenciacija yra efektyvi tada, kai rinka atitinka šiuos kriterijus:
¨ skirtingi vartotojų segmentai skirtingai vertina paslaugą;
¨ segmentai yra pakankamai dideli, lengvai identifikuojami ir pelningi;
¨ kainų diferenciacijos sąnaudos nesumažina pajamų;
¨ skirtingų kainų nustatymas (kainų diferenciacija) nepainioja esamų ir būsimų klientų.
Taigi, tam, kad būtų galima kainas diferencijuoti, turi būti tokios sąlygos:
1. rinka turi būti segmentuojama, o segmentuose paklausa turi būti skirtinga;
2. segmento, kuriam prekė parduodama žema kaina, pirkėjai neturi galimybės perparduoti jos kitame segmente aukšta kaina;
3. konkurentai negali turėti galimybės parduoti prekę pigiau;
4. kaštai, susiję su rinkos tyrimais, neturi viršyti papildomo pelno, gauto dėl kainų skirtumo (naudojant diferencijuotas kainas);
5.diferencijuotos kainos neturi sukelti vartotojų pasipiktinimo ar piktnaudžiavimo;
6. diferencijuotos kainos turi būti taikomos teisėtai.
Nuolaidos
• Diskontas — tiekėjo klientui atliekamas išskaitymas iš kainoraštyje nurodytos prekės ar paslaugos kainos.
• Diskontas daromas už neatidėliotiną mokėjimą grynaisiais (grynųjų pinigų diskontas) arba už didelį pirkinių kiekį (prekybos diskontas).
• Nuolaidos - tai paprasčiausias finansinio skatinimo būdas.
• Su nuolaida parduodamos prekės greičiau išperkamos, todėl didėja į prekes investuotų lėšų apyvartumas.
• Nuolaidų gali prireikti ir kaip atsako į konkurento veiksmus, kaip priemonės atkreipti potencialių pirkėjų dėmesį. Šiuo atveju apie jas paskelbiama reklama. Jos padeda atsikratyti beužsigulinčių atsargų, nes skatina pirkti daugiau prekių, negu pirkėjas būtų ketinęs įprastomis sąlygomis.
•...
Šį darbą sudaro 4095 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!