Įmonės paslaugų arba prekių kainodaros sprendimai - teisus kelias įmonės veiklos sėkmei arba šios įmonės žlugimui. Įtakojantys faktoriai kuriais nustatoma įmonės paslaugų ar prekių kainodara dažniausiai būna sudėtinė įvairios tuo metu turimos nevienareikšmiškos informacijos rinkinys, vadovaujamasi ekonominiais principais ir kasdieniniu pragmatizmu. Kainodara iš kitos pusės, turi nebejotiną įtaką ekonomikos principams – principams tarp paklausos ir pasiūlos. Prisiminat paklausos ir pasiūlos ir paklauso dėsnį, kuriame teigiama; krintat kainoms, paklausa didėja, nes, pirma atsiranda pirkėjų, galinčių prekę įpirkti, antra, kainų mažėjimas skatina tą patį pirkėją pirkti daugiau prekės vienetų. Nepaisant kainodaros efekto visuminiam įmonės gyvavimui, pačiai kainodaros strategijai nėra teikiama tiek reikšmės kaip kitoms įmonės strategijos vietoms, kaip reklamai, investiciniams projektams. Todėl įmonės kainodaros vadybininkai, dažniausiai susiduria su taktinėmis kliūtimis nustatant įmonės kainodaros metodus.
Turint omeny kainodaros sprendimų svarbą, šiame darbe bus siekiama rasti optimaliausia paslaugų kainos metodo nustatymo. Bus ieškoma kainodaros taikymo praktikos, kurios pagalba bus galima paveikti rinką, kaip įrankiu rinkodariniams veiksmams. Šis darbas padės vadybininkams išvystyti ir įdiegti kainodaros strategiją, kur vienas iš elementų yra kaina, rasti ir įgyti įmonei konkurencinį pranašumą.
Įmonės norėdamos padidinti pelną nustato vartotojų segmentus, nes diferencijuojant kainas skirtingiems vartotojams, leidžia įmonei pasiekti maksimalią pelno normą. Sėkmė priklauso nuo rinkos segmentacijos tikslumo ir kokybės. Kainų diferenciacija yra tik tuomet tikslinga, kuomet remiamasi tiksliomis žiniomis apie įvairių potencialių ir esamų pirkėjų grupes, kurie skirtingai reaguoja į kainų pasikeitimus bei pačio pirkimo proceso svarbą, kuriame kainą užimą skirtingą svarbą įtakojantį patį pirkimą. Norint nustatyti kokybiškai teisingą rinkos segmentaciją, galima tik tuo atveju, kai yra išsiaiškintos skirtumų tarp segmentų priežastys, nes priklausymas vienam ar kitam nustatytam segmentui daromas poveikis pirkėjų prekės ar paslaugų vertingumo suvokimui, įpročiams bei pasirengimui pirkti prekės ar paslaugas už nustatytą kainą. Todėl visiškai pasiteisina prielaidos, kuriomis įmonės segmentuoja savo klientus bei nustato skirtingas kainas kiekvienam segmentui.
Nagrinėjama situacijos analize siekiama pateikti įmonės UAB „ Lietuvos telekomo verslo...
Šį darbą sudaro 6635 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!