Referatai

Kainodaros metodų taikymas įmonėje X

9.6   (2 atsiliepimai)
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 1 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 2 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 3 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 4 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 5 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 6 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 7 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 8 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 9 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 10 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 11 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 12 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 13 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 14 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 15 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 16 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 17 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 18 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 19 puslapis
Kainodaros metodų taikymas įmonėje X 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įmonės paslaugų arba prekių kainodaros sprendimai - teisus kelias įmonės veiklos sėkmei arba šios įmonės žlugimui. Įtakojantys faktoriai kuriais nustatoma įmonės paslaugų ar prekių kainodara dažniausiai būna sudėtinė įvairios tuo metu turimos nevienareikšmiškos informacijos rinkinys, vadovaujamasi ekonominiais principais ir kasdieniniu pragmatizmu. Kainodara iš kitos pusės, turi nebejotiną įtaką ekonomikos principams – principams tarp paklausos ir pasiūlos. Prisiminat paklausos ir pasiūlos ir paklauso dėsnį, kuriame teigiama; krintat kainoms, paklausa didėja, nes, pirma atsiranda pirkėjų, galinčių prekę įpirkti, antra, kainų mažėjimas skatina tą patį pirkėją pirkti daugiau prekės vienetų. Nepaisant kainodaros efekto visuminiam įmonės gyvavimui, pačiai kainodaros strategijai nėra teikiama tiek reikšmės kaip kitoms įmonės strategijos vietoms, kaip reklamai, investiciniams projektams. Todėl įmonės kainodaros vadybininkai, dažniausiai susiduria su taktinėmis kliūtimis nustatant įmonės kainodaros metodus.
Turint omeny kainodaros sprendimų svarbą, šiame darbe bus siekiama rasti optimaliausia paslaugų kainos metodo nustatymo. Bus ieškoma kainodaros taikymo praktikos, kurios pagalba bus galima paveikti rinką, kaip įrankiu rinkodariniams veiksmams. Šis darbas padės vadybininkams išvystyti ir įdiegti kainodaros strategiją, kur vienas iš elementų yra kaina, rasti ir įgyti įmonei konkurencinį pranašumą.
Įmonės norėdamos padidinti pelną nustato vartotojų segmentus, nes diferencijuojant kainas skirtingiems vartotojams, leidžia įmonei pasiekti maksimalią pelno normą. Sėkmė priklauso nuo rinkos segmentacijos tikslumo ir kokybės. Kainų diferenciacija yra tik tuomet tikslinga, kuomet remiamasi tiksliomis žiniomis apie įvairių potencialių ir esamų pirkėjų grupes, kurie skirtingai reaguoja į kainų pasikeitimus bei pačio pirkimo proceso svarbą, kuriame kainą užimą skirtingą svarbą įtakojantį patį pirkimą. Norint nustatyti kokybiškai teisingą rinkos segmentaciją, galima tik tuo atveju, kai yra išsiaiškintos skirtumų tarp segmentų priežastys, nes priklausymas vienam ar kitam nustatytam segmentui daromas poveikis pirkėjų prekės ar paslaugų vertingumo suvokimui, įpročiams bei pasirengimui pirkti prekės ar paslaugas už nustatytą kainą. Todėl visiškai pasiteisina prielaidos, kuriomis įmonės segmentuoja savo klientus bei nustato skirtingas kainas kiekvienam segmentui.
Nagrinėjama situacijos analize siekiama pateikti įmonės UAB „ Lietuvos telekomo verslo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6635 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas
  • 1. Situacijos analizė
  • 1.1. Rinkos analizė: Duomenų perdavimo ir interneto rinkos tendencijos
  • 1.2. Duomenų perdavimo ir interneto sprendimų konkurentai
  • 1.3. Vartotojų analizė
  • 1.4. Swot analizė
  • 2. Kainodaros strategija
  • 2.1 “Grietinėlės nugriebimo” kainodara
  • 2.2. Skverbimosi į rinką kainodara
  • 2.3. Kainodaros metodai sprendimų priėmimui
  • 3. Vartotojo įtaka kainodaros sprendimams
  • 3.1 Vartotojų diferenciacijos vertė
  • 3.2 Vartotojų jautrumas kainai
  • 3.3 Vartotojo elgsena pasirenkant produktą
  • Išvados ir rekomendacijos
  • Literatūra
  • Priedai

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (6635 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 23 psl., (6635 ž.)
  • Word failas 390 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Kainodaros organizavimas įmonėje: gaiviųjų gėrimų gamyba UAB "Selita"

Kainodaros organizavimas įmonėje: gaiviųjų gėrimų gamyba UAB "Selita" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Reklamos priemonių taikymas maitinimo įmonėje: UAB "Bastilija"

Reklamos priemonių taikymas maitinimo įmonėje: UAB "Bastilija" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Kainodaros organizavimas UAB “Filamenta” Swatch laikrodžių įmonėje

Kainodaros organizavimas UAB “Filamenta” Swatch laikrodžių įmonėje Rinkodara Peržiūrėti darbą

CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje

CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje Rinkodara Peržiūrėti darbą

KLIENTŲ LOJALUMO TYRIMAS X ĮMONĖJE

KLIENTŲ LOJALUMO TYRIMAS X  ĮMONĖJE Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo strategijos parengimas N įmonėje

Marketingo strategijos parengimas N įmonėje Rinkodara Peržiūrėti darbą

Makroaplinka ir mikroaplinka įmonėje: AB "Žemaitijos pienas"

Makroaplinka ir mikroaplinka įmonėje: AB "Žemaitijos pienas" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingas įmonėje

Marketingas įmonėje Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo strategijos planavimas ir įgyvendinimas įmonėje

Marketingo strategijos planavimas ir įgyvendinimas įmonėje Rinkodara Peržiūrėti darbą

Kainų politika įmonėje: "Maxima"

Kainų politika įmonėje: "Maxima" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo principai ir principų taikymas Lietuvos įmonėse

Marketingo principai ir principų taikymas Lietuvos įmonėse Rinkodara Peržiūrėti darbą

Kainodaros veiksnių sistema

Kainodaros veiksnių sistema Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt