Pristatymai

K. Donelaitis - skaidrės

9.4   (2 atsiliepimai)
K. Donelaitis - skaidrės 1 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 2 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 3 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 4 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 5 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 6 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 7 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 8 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 9 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 10 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 11 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 12 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 13 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 14 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 15 puslapis
K. Donelaitis - skaidrės 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

KAIP SUAKTYVINTI KOLEGŲ PASIDALIJIMĄ PATIRTIMI Neformaliųjų lyderystės studijų I modulis KAIP SUAKTYVINTI KOLEGŲ PASIDALIJIMĄ PATIRTIMI • Bendradarbiavimo procesui organizacijos viduje daug dėmesio skyrė užsienio mokslininkai Fullan (1998), Hargreaves (1999). Šie autoriai bendradarbiavimą traktuoja kaip mokyklų kaitos strategiją ir kaip inovaciją, įtakojančią humanistinio ugdymo plėtotę; aptaria žmogaus gebėjimus bendradarbiauti, generuoti ir keistis idėjomis, kritiškai ir kūrybiškai mąstyti, turėti viziją ir prisitaikyti prie naujų sąlygų, dirbti kartu, būti atsakingam už savo poelgius, vadovauti sau ir kitiems, nuolat tobulėti pačiam ir tobulinti bendruomenę ar pačią organizaciją KAIP SUAKTYVINTI KOLEGŲ PASIDALIJIMĄ PATIRTIMI Švietimo ir mokslo ministerija 2017-08-25 įsakymu Nr. V-647 patvirtino <...> 2017-2019 metų kvalifikacijos tobulinimo prioritetus ir kryptis, kurios tiesiogiai susiję su pedagogų bendradarbiavimo, dalijimosi patirtimi klausimu: • prioriteto „Įrodymais grįstas mokymas“ viena iš krypčių yra pedagoginio personalo veiksmingumo didinimas; • prioritetas „Pedagoginių darbuotojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas“ akcentuoja bendravimo ir bendradarbiavimo bei dalykinių kompetencijų stiprinimą. Projekto tikslas • Vienas iš esminių modernios, besimokančios organizacijos bruožų yra bendradarbiavimu, dalijimusi patirtimi grįsta veikla. • Mokymosi projekto „KAIP SUAKTYVINTI KOLEGŲ PASIDALIJIMĄ PATIRTIMI“ tikslas - aktyvinti sąmoningą mokytojų įsijungimą į veiklos refleksijas, dalijimąsi savo patyrimais ir pokyčius skatinančių uždavinių išsikėlimą. KAIP SUAKTYVINTI KOLEGŲ PASIDALIJIMĄ PATIRTIMI Mokytojų dalinimosi patirtimi, įsitraukimo į veiklų tobulinimą skatinimui galima pasirinkti netradicinį būdą: sąmoningumo žaidimą „Points of you“, kurį Izraelyje sukūrė Efrat Shani ir Yaron Golan (nuo 2006 m. žaidimas išverstas į 11 kalbų, pirmasis lietuviškas leidimas – 2015 m.) po 10 metų vadovaujamojo ugdymo praktikos ir patirties. Metodas, laukiamas rezultatas • Metodas: aktyvi refleksija, naudojant sąmoningumo žaidimą „Points of you“. • Laukiamas dalijimosi patirtimi pokytis: kiekvienas dalyvis pasidalins ir įsivertins savo indėlį į konkrečią veiklą, pateiks pagrįstas savo įsitraukimo į veiklą tobulinimo priemones. SĄMONINGUMO ŽAIDIMAS „Points of you“ • Priemonės tikslas buvo lavinti aiškaus ir įkvepiančio bendravimo įgūdžius, siekiant į gyvenimo problemas ir procesus pažvelgti kitomis akimis, skatinant veikti, ieškoti ir kurti naujas galimybes. • Tai efektyvi ir kūrybiška priemonė, skirta tiek asmeniniam, tiek komandiniam ir organizacijos tobulėjimui, daug dėmesio skiriant mąstymo ir bendravimo procesams. SĄMONINGUMO ŽAIDIMAS „Points of you“ • Rinkinį sudaro 65 kortelės, kurių kiekvienai knygoje yra skirta atskira istorija. Visos kortelės suskirstytos į 5 temas: kelionės (leidžia įsigilinti į savo gyvenimo kelią), veikimo (leidžia panagrinėti darbų ir veiksmų, kurių imamės, reikšmę), tiesiog būk (leidžia pažvelgti į neatitikimus tarp mūsų vidinės jausenos ir jos raiškos išorėje), sunkumų (leidžia analizuoti mintis ir požiūrį, sunkumų įveikimo būdus), galimybių (leidžia pamatyti savo pasirengimą ir atvirumą pasitaikančioms galimybėms). Aktyvi refleksija. „Points of you“ Rekomenduojama tokia pokyčių paieškos eiga: * suformuluojame klausimą ar problemą ir išsitraukiame vieną ar daugiau kortelių; * žvelgdami į nuotrauką mintyse ar garsiai interpretuojame: ką joje matau, kas pavaizduota, kuri detalė ir kodėl man reikšmingiausia, ko man trūksta nuotraukoje ir ką pridėčiau, kur galėčiau joje būti Aš, kokias emocijas, jausmus ir/ar prisiminimus ji sukelia; skaitome žodį ir apmąstome: man jis patinka ar ne ir kodėl, kaip jis susijęs su nuotrauka, ar aš šiai nuotraukai skirčiau kitą žodį, kokias emocijas, jausmus ir/ar prisiminimus jis sukelia, koks žodis turi priešingą jam reikšmę; * sutelkiame dėmesį - kaip visa tai gali būti ar yra susiję su klausimu ar problema; * veikiame. Klausiame savęs – kokie mano veiksniai lėmė veiklos sėkmę/nesėkmę, ką turėčiau daryti, kad savo įžvalgą pritaikyčiau veiklos tobulinimui? Kokia mano šiandienos vidinių mokymų veiklos sėkmė/nesėkmė ir ką rytoj daryčiau kitaip? Eiga: * kiekvienas dalyvis išsitraukia kortelę ir mintyse pats ar su kolega dalijasi nuotraukos ir žodžio reikšmės interpretacijomis; * porose ieško atsakymo į iškeltą klausimą, diskutuoja, įdėmiai klausosi ir ieško sprendimų pokyčiams; * kiekvienas dalyvis įgarsina išgirstas kolegos įžvalgas. Metodo reikšmė Dalyviai aiškiai išskyrė kelis pagrindinius pliusus: • kortelė įpareigoja kalbėti kiekvieną; • konkretus klausimas neleidžia nuklysti nuo esmės; • kortelės „išskleidžia“ mintis, lyg matytum atsakymą ne tokį asmenišką, lyg kalbėtum iš kito asmens pozicijų; • lengviau kalbėti, nes kortelės tema „pagražina“ kalbą, ji nėra tokia sausa ir dalykinė; • įdomu, verčia mąstyti kūrybiškai ir ieškoti paslėptų prasmių. KAIP SUAKTYVINTI KOLEGŲ PASIDALIJIMĄ PATIRTIMI .

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 643 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Mokyklinis
Failo tipas
Skaidrės (.pptx)
Apimtis
16 psl., (643 ž.)
Darbo duomenys
  • Lietuvių kalbos pristatymas
  • 16 psl., (643 ž.)
  • Skaidrės 7 MB
  • Lygis: Mokyklinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt