Aktualumas. Kaip teigia Johansen (1999) mokyklos pedagoginės veiklos tikslas yra sujungti protą ir jausmus, mokslą ir vaizduotę. Vaikų darbas turi būti spalvingas. Jis turi susijungti į visumą ir išsiskaidyti dalimis, taip kaip ir prizmė skaido baltą šviesą į spalvas ir spalvas sujungia į šviesą. Darbas turi suvienyti praeitį ir dabartį, žiūrint iš istorinės perspektyvos, nepaisant laiko ir erdvės ribų, kitaip tariant, mokymas turi apimti mūsų kultūrą istorinėje perspektyvoje ir kitas kultūras pasauliniu mastu.
Kildami pažinimo laiptais vis aukščiau ir aukščiau mokiniai pažįstamąją pasaulio dalį pamato naujai, kur kas plačiau. Vaikai pamato ryšį tarp kitų dalykų, kuriuos žinojo, bet iki šiol nebuvo matę, jie pamato, kad pasaulis yra didesnis ir margesnis, negu jiems atrodė. Priešais save jie įsivaizduoja atrasią kitą, geresnį pasaulį, svajonę, viltį arba utopiją. Tai verčia juos pakilt, kas žinoma, saugu, ir leistis nežinomybėn. Ir tik vaizduotė jiems leidžia patirti tą nepaprastą kelionę.
Būtent vaizduotė ir skiria žmones nuo gyvulių. Žmogus gali įsivaizduoti, kad kažkas yra priešais, kas galėtų būti reali galimybė. Pasaulis kupinas galimybių, vadinasi, mūsų laukia kažkas, kas dar nėra įvykę, bet gali įvykti.
Pritariant Johansen mintims, galime teigti, kad vaizduotė vaidina didelį vaidmenį vaiko gyvenime: vystymesi, mokymesi, vaizduotės pagalba jis lengviau pažįsta pasaulį, bendrauja su bendraamžiais ir pan. Todėl visa vaiką supanti aplinka turi rūpintis teisinga vaiko vaizduotės vystymosi linkme: tiek tėvai, tiek mokykla.
Tyrimo objektas. Vaizduotes (jaunesnio mokylio amžiaus mokinių) ypatybės.
Tyrimo tikslas. Ištirti jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumus.
Tyrimo uždaviniai.
a) išnagrinėti vaizduotės ypatumus, atlikus empirinį tyrimą.
b) išnagrinėti jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumus, remiantis moksline literatūra bei surinktais empiriniais duomenimis.
c) padaryti išvadas iš surinktos medžiagos.
Tyrimo metodai. Empiriniai duomenys buvo renkami naudojantis Hermano Roršacho metodika, t. y. kai tiriamajam parodoma rašalo dėmė ir prašoma ją apibudinti.
Tyrimas buvo atliekamas Joniškio Mato Slančiausko gimnazijoje, 3a ir 3b klasėse. Tyrime iš viso dalyvavo 30 moksleivių (15 mergaičių ir 15 berniukų). Tiriamųjų amžius svyravo...
Šį darbą sudaro 7117 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!