Kursiniai darbai

Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai

10   (1 atsiliepimai)
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 1 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 2 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 3 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 4 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 5 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 6 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 7 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 8 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 9 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 10 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 11 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 12 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 13 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 14 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 15 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 16 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 17 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 18 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 19 puslapis
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Aktualumas. Kaip teigia Johansen (1999) mokyklos pedagoginės veiklos tikslas yra sujungti protą ir jausmus, mokslą ir vaizduotę. Vaikų darbas turi būti spalvingas. Jis turi susijungti į visumą ir išsiskaidyti dalimis, taip kaip ir prizmė skaido baltą šviesą į spalvas ir spalvas sujungia į šviesą. Darbas turi suvienyti praeitį ir dabartį, žiūrint iš istorinės perspektyvos, nepaisant laiko ir erdvės ribų, kitaip tariant, mokymas turi apimti mūsų kultūrą istorinėje perspektyvoje ir kitas kultūras pasauliniu mastu.
Kildami pažinimo laiptais vis aukščiau ir aukščiau mokiniai pažįstamąją pasaulio dalį pamato naujai, kur kas plačiau. Vaikai pamato ryšį tarp kitų dalykų, kuriuos žinojo, bet iki šiol nebuvo matę, jie pamato, kad pasaulis yra didesnis ir margesnis, negu jiems atrodė. Priešais save jie įsivaizduoja atrasią kitą, geresnį pasaulį, svajonę, viltį arba utopiją. Tai verčia juos pakilt, kas žinoma, saugu, ir leistis nežinomybėn. Ir tik vaizduotė jiems leidžia patirti tą nepaprastą kelionę.
Būtent vaizduotė ir skiria žmones nuo gyvulių. Žmogus gali įsivaizduoti, kad kažkas yra priešais, kas galėtų būti reali galimybė. Pasaulis kupinas galimybių, vadinasi, mūsų laukia kažkas, kas dar nėra įvykę, bet gali įvykti.
Pritariant Johansen mintims, galime teigti, kad vaizduotė vaidina didelį vaidmenį vaiko gyvenime: vystymesi, mokymesi, vaizduotės pagalba jis lengviau pažįsta pasaulį, bendrauja su bendraamžiais ir pan. Todėl visa vaiką supanti aplinka turi rūpintis teisinga vaiko vaizduotės vystymosi linkme: tiek tėvai, tiek mokykla.
Tyrimo objektas. Vaizduotes (jaunesnio mokylio amžiaus mokinių) ypatybės.
Tyrimo tikslas. Ištirti jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumus.
Tyrimo uždaviniai.
a) išnagrinėti vaizduotės ypatumus, atlikus empirinį tyrimą.
b) išnagrinėti jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumus, remiantis moksline literatūra bei surinktais empiriniais duomenimis.
c) padaryti išvadas iš surinktos medžiagos.
Tyrimo metodai. Empiriniai duomenys buvo renkami naudojantis Hermano Roršacho metodika, t. y. kai tiriamajam parodoma rašalo dėmė ir prašoma ją apibudinti.
Tyrimas buvo atliekamas Joniškio Mato Slančiausko gimnazijoje, 3a ir 3b klasėse. Tyrime iš viso dalyvavo 30 moksleivių (15 mergaičių ir 15 berniukų). Tiriamųjų amžius svyravo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7117 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Bendras vaizduotės apibūdinimas 5
  • 1. 1. Vaizduotė 5
  • 1. 2. Vaizdinių pertvarkymo vaizduotėje būdai 8
  • 1. 3. Vaizduotės rūšys 9
  • 1. 4. Individualūs vaizduotės skirtumai 12
  • 2. Jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės bendroji charakteristika 14
  • 2. 1. Psichologinė jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės charakteristika 14
  • 2. 2. Jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotė 15
  • 2. 3. jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės lavėjimo sąlygos 18
  • 3. Jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės tyrimas 20
  • 3. 1. Vaizduotės tyrimo metodika 20
  • 3. 2. Tyrimo rezultatų aptarimas 20
  • Išvados 24
  • Rekomendacijos 25
  • Literatūros sąrašas 26
  • Priedai 27

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
32 psl., (7117 ž.)
Darbo duomenys
  • Kognityvinės psichologijos kursinis darbas
  • 32 psl., (7117 ž.)
  • Word failas 410 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt