1. TEMA: Rinkimų sistemos
2. MOTYVACIJA: Mokinių noras sužinoti, kaip nustatomi rinkimų rezultatai demokratinėse šalyse, taip pat ir Lietuvoje. Bei galimybė patiems ateityje pasinaudoti įgytomis žiniomis (pvz., renkant klasės seniūną).
3. PAMOKOS SITUACIJA: Naujos medžiagos pateikimo tęsinys. Medžiagos pateikimas ir įtvirtinimas.
4. PAGRINDINIS DIDAKTINIS TIKSLAS: Išaiškinti mokiniams rinkimų sistemas ir įtvirtinti naują medžiagą.
5. PAMOKOS TIPAS: Naujos medžiagos aiškinimas ir įtvirtinimas.
6. MOKYMO TIKSLAI:
• Mokomieji:
a) po pamokos mokiniai turėtų žinoti, kas yra rinkimų sistema;
b) po pamokos mokiniai turėtų žinoti, kokie būna rinkimų sistemų tipai ir jų variantai;
c) po pamokos mokiniai turėtų žinoti, kokių sąlygų reikia norint įgyvendinti DA arba PA rinkimų sistemą.
• Lavinamieji:
a) po pamokos mokiniai turėtų mokėti atpažinti rinkimų sistemas pagal pateiktus požymius;
b) po pamokos mokiniai turėtų mokėti apskaičiuoti rinkimų rezultatus, pagal vieną ar kitą rinkimų sistemos variantą;
• Auklėjamieji:
a) po pamokos mokiniai turėtų įvertinti, rinkimų sistemų privalumus ir trūkumus.
7. MOKYMO UŽDAVINIAI:
• Mokomiesiems tikslams įgyvendinti:
a) paaiškinti, kam reikalinga rinkimų sistema;
b) paaiškinti sąvoką „rinkimų sistema“;
c) pristatyti rinkimų sistemų tipus;
d) kiekvieną tipą aptarti atskirai, išskiriant pagrindinius rinkimų sistemų tipų variantus;
e) paaiškinti kaip padalijama valstybės teritorija prieš rinkimus;
f) pateikti pavyzdį.
• Lavinamiesiems tikslams įgyvendinti:
a) pateikiama, keliatas rinkimų sistemų požymių ir prašoma atpažinti rinkimų sistemas;
b) pristoma teorinė medžiaga, o tuo metu mokiniai klauso ir atsako į pateiktus klausimus (užduotis Nr.1)
c) naudojant skaidres aiškinama, kaip apskaičiuojami rinkimų rezultatai;
d) gauna užduotį, kurios metu turės apskaičiuoti rinkimų rezultatus (užduotis Nr. 3);
• Auklėjamajam tikslui įgyvendinti:
a) duoti perskaityti tekstą apie rinkimų sistemų privalumus ir trūkumus;
b) paprašyti užpildyti lentelę(užduotis Nr.2).
8. MOKYMO METODAI:
• Parengimo grandyje taikomi metodai:
a) Euristinis pokalbis
• Suvokimo ir supratimo grandyse taikomi metodai:
a) Klausimų pateikimas
b) Paskaita
• Įtvirtinimo grandyje taikomi metodai:
a) Darbas grupėje.
• Mokymosi rezultatų taikymo grandyje taikomi metodai:
a) Individualus darbas
9. MOKYMO PRIEMONĖS:
1. Dalijamoji medžiaga Nr. 1, Nr. 2, Nr. 3 (skaidrės)
2. Dalijamoji medžiaga Nr. 1, Nr. 2, Nr. 3, Nr. 4 (užduotys)
10. PAGRINDINĖS SĄVOKOS:
Rinkimų sistema - balsų skaičiavimo ir įtvirtinimo sistemą.
Daugumos atstovavimo (DA)sistema dar vadinama...
Šį darbą sudaro 3405 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!