Motyvacija: Klausiama mokinių, ar jie patenkinti kainomis parduotuvėse. Ar pastebi, kad pardavėjai siūlydami įvairias akcijas, nuolaidas prekėms ir paslaugoms, bando įsiūlyti, tai ko nereikia, arba neinformuoja apie visas sutarties sąlygas o gal priešingai – pardavėjai siūlo geresnes sąlygas įsigyti prekę nesiekdami naudos. Taip sužadinsiu norą ir smalsumą gilintis į pamokos temą.
Didaktinis tikslas: supažindinti mokinius su nauja medžiaga ir ją įtvirtinti.
Pamokos tipas: mišri.
Pamokos situacija: Ši pamoka priklauso skyriui „Moderni, demokratinė Lietuva“. Prieš tai buvo pamoka apie nevyriausybines organizacijas. Kitos pamokos tema: „Grėsmė demokratinei valstybei ir nacionalinio saugumo užtikrinimas“.
1. Paaiškinti pagrindines su tema susijusias sąvokas.
2. Laisvosios ir socialiai orientuotos rinkų pagrindinius ypatumus.
3. Laisvosios ir socialiai orientuotos rinkos santykį.
Lavinamieji:
Po pamokos mokiniai turėtų:
1. Suvokti laisvosios ir socialiai orientuotos rinkos padarinius valstybėms.
2. Gebėti pritaikyti vieną arba kitą ekonomikos rinkos modelį Lietuvos valstybei.
Auklėjamieji:
Po pamokos mokiniai turėtų:
1. Apmąstyti ir įvertinti dviejų skirtingų ekonomikos rinkų pliusus ir minusus remdamiesi Lietuvos pavyzdžiu.
Pamokos uždaviniai:
1. Paaiškinsiu sąvokas, kad mokiniai žinotų ir vėliau patys gebėtų paaiškinti (inovacija, laisvoji rinka, progresiniai mokesčiai, rinka, socialiai orientuota rinka, verslumas).
2. Paaiškinsiu kokie yra pagrindiniai laisvosios ir socialiai orientuotos rinkų skirtumai ir panašumai.
3. Išskirsiu teigiamus ir neigiamus rinkų bruožus, juos pristatysiu.
4. Įtvirtinti naujai išmoktą medžiagą.
Mokymo metodai:
1. Sąvokų aiškinimas.
2. Savarankiškas darbas su tekstu (vadovėlis, dalomoji medžiaga).
3. Darbas grupėse.
4. Minčių lietus.
5. Klausimų lietus.
6. Darbas su šaltiniais.
7. Užduočių atlikimas ir aptarimas.
Mokymo priemonės:
1. Dalomoji medžiaga.
2. Paruoštos užduotys.
3. Vadovėlis: Pilietiškumo pagrindai. Nijolė Letukienė, Salomėja Bitlieriūtė, Saulius Bužinskas. Vadovėlis IX – X klasei, antroji knyga.
Vertinimo sistema:
Mokiniai bus vertinami už aktyvumą, parodytas žinias, už pasisakymus skirtus naujai temai.
Tarpdalykiniai ryšiai:
Ši pamoka siejasi su istorijos, ekonomikos ir politologijos pamokomis.
Namų darbai:
Mokiniai turės išmokti pateiktą informaciją apie laisvąją ir socialiai orientuotą rinką.
Pamokos plėtojimas:
Laikas
Mokytojo veikla
Mokinių veikla
Parengimas darbui (3 – 4 min.).
Klausiama mokinių, ar jie patenkinti kainomis parduotuvėse. Ar pastebi, kad pardavėjai siūlydami įvairias akcijas, nuolaidas prekėms ir paslaugoms, bando įsiūlyti, tai ko nereikia, arba neinformuoja apie visas sutarties sąlygas,...
Šį darbą sudaro 2240 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!