• Žinomumas – naudojantis socialiniais tinklais įmonė gali tiesiogiai bendrauti ne tik su grupe klientų, bet ir su individualiu vartotoju, tokiu būdų didinant artimą ryšį su vartotojais, taip pat didinamas ženklo žinomumas, kuriamas teigiamas įmonės įvaizdis.
Komunikacija iš vienkryptės tampa abipusė – vartotojas gali reaguoti į gaunamą žinutę, bendrauti su siuntėju, keistis informaciją.
Pateikiama keletas populiariausių internetinės rinkodaros socialinių tinklų – Facebook bei Instagram.
• Greitis – internetas yra bene efektyviausia ir greičiausia priemonė norint pasiekti vartotoją, komunikacijos kaštai yra itin maži.
• Lygiavertiškumas – kiekvienas verslas turi galimybę konkuruoti su bet kuriuo kitu, nesvarbu kokio dydžio yra verslas ir jo apimtys.
Žinome, jog tradiciškai smulkesni mažmenininkai stengiasi atitikti smulkesnių konkurentų keliamą kartelę, internete viskas vyksta atvirkščiai – smulkus verslas internetinėje erdvėje gali būti lankstesnis.
Išmatuojami rezultatai - straipsnyje teigiama, kad atvirkščiai nei naudojant tradicinius rinkodaros metodus, internetinės rinkodaros priemonėmis galima iš karto matyti komunikacijos efektyvumą. Taip galima greitai reaguoti ir esant poreikiui keisti strategiją bei priemones.
• Išmatuojami rezultatai - straipsnyje teigiama, kad atvirkščiai nei naudojant tradicinius rinkodaros metodus, internetinės rinkodaros priemonėmis galima iš karto matyti komunikacijos efektyvumą. Taip galima greitai reaguoti ir esant poreikiui keisti strategiją bei priemones.
Straipsnyje taip pat paminima Google Analytics programa, kuri leidžia stebėti kiek vartotojų apsilanko internetinėje svetainėje, kokius veikslus atlieka.
Prieinamumas - verslas gali būti matomas bet kurioje pasaulio vietoje netgi naudojant nesudėtingą rinkodaros kampaniją. Norint pasiekti lygiai tą pačią auditoriją ir rezultatą tradicinės rinkodaros priemonėmis, išsileistų daug didesnė pinigų sumą. Lojalumo skatinimas - Naudojant internetinės rinkodaros priemones (Google AdWords, Google AdSense, reklaminius banerius ir pan.), jūs galite skatinti savo potencialius klientus ir sekėjus imtis veiksmų, tokių kaip apsilankymas jūsų svetainėje, pirkimas, naujienlaiškio prenumerata.
• Prieinamumas - verslas gali būti matomas bet kurioje pasaulio vietoje netgi naudojant nesudėtingą rinkodaros kampaniją. Norint pasiekti lygiai tą pačią auditoriją ir rezultatą tradicinės rinkodaros priemonėmis, išsileistų daug didesnė pinigų sumą. Lojalumo skatinimas - Naudojant internetinės rinkodaros...
Šį darbą sudaro 977 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!