Referatai

Informacinių technologijų kūrybinis-projektinis darbas - skaičiuotuvas

10   (3 atsiliepimai)
Informacinių technologijų kūrybinis-projektinis darbas - skaičiuotuvas 1 puslapis
Informacinių technologijų kūrybinis-projektinis darbas - skaičiuotuvas 2 puslapis
Informacinių technologijų kūrybinis-projektinis darbas - skaičiuotuvas 3 puslapis
Informacinių technologijų kūrybinis-projektinis darbas - skaičiuotuvas 4 puslapis
Informacinių technologijų kūrybinis-projektinis darbas - skaičiuotuvas 5 puslapis
Informacinių technologijų kūrybinis-projektinis darbas - skaičiuotuvas 6 puslapis
Informacinių technologijų kūrybinis-projektinis darbas - skaičiuotuvas 7 puslapis
Informacinių technologijų kūrybinis-projektinis darbas - skaičiuotuvas 8 puslapis
Informacinių technologijų kūrybinis-projektinis darbas - skaičiuotuvas 9 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pasirinkti tinkamus įrankius ir sukurti skaičiuotuvą, atliekantį pagrindinius aritmetinius veiksmus.
1. Susirasti skaičiuotuvo kūrimui tinkamus įrankius ir išmokti jais naudotis.
2. Sukurti ir ištestuoti mokomuosius projektus.
3. Pasirinkus įrankius sukurti skaičiuotuvą.
Kadangi “Android” operacinė sistema yra labai atvira programėlių kūrimo įrankių egzistuoja labai daug. Visi jie yra skirtungų sudėtingumų, skyrėsi jų galimybės. Mes išbandėme vieną žinomiausių programėlių kūrimo įrankių Android studio (1 a pav.). Nuo jos ir pradėjome. Tačiau giliau pasigilinus nusprendėme jos nenaudoti, nes ji nėra pati draugiškiausia nepatyrusiems kūrėjams. Ieškant alternatyvų prisiminėme apie Unity (1 b pav.).
Unity – tai žaidimų variklis, kurio pagalba veikia itin daug paprastesnių žaidimų. Kiek pasidomėję sužinojome, jog unity tinka ne tik žaidimams, bet ir kitokiems projektams. Unity turi naujiems naudotojams draugiškesnę vartotojo sąsają, įrankius palengvinančius grafinę kūrybos dalį, bei naudoja programavmo kalbą (C#) su kuria keli komandos nariai jau buvo susipažinę.
a b
1 pav. Android Studio ir Unity logotipai
Mokomieji projektai
Prieš pradėdami kurti skaičiuotuvą turėjome išmokti dirbti Unity aplinkoje. Šiam tikslui pasiekti pasinaudojome Youtube rasta pamokėle ir sukūrėme paprastą žaidimą. Tai suteikė bazines žinias reikalingas mūsų projektui atlikti. Šių pamokėlių metu susipažinome su Unity aplinkos struktūra, C# kalbos pagrindais. Po šių pamokėlių turėjome stebėtinai gerai veikiantį žaidimą, kuriame į priekį lekiančiam kubui reikia padėti išvengti kliūčių.
Mūsų sukurtas bandomojo žaidimo fragmentas pateiktas 2 pav., žaidimo kodo dalis – 3 pav.
2 pav. Žaidimo kodo fragmentas
3 pav. Žaidimo kodo fragmentas
Darbo eiga kuriant skaičiuotuvą
Atlikę mokomuosius darbus pasiruošėme daryti skaičiuotuvą. Iš pradžių Unity aplinkoje susidėliojome komponentus, kaip atrodys mūsų skaičiuotuvas, kurie mygtukai bus skaičiuotuve. Vėliau pradėjome rašyti programos kodą Microsoft Visual Studio aplinkoje C# programavimo kalba. Programuodami, naudojomės internetinių forumų pagalba, todėl viskas ėjosi daugiau mažiau gerai, žinoma susidūrėme su šiokiais tokiais sunkumais, bet juos pakankamai nesunkiai išsprendėme.
Parašę kodą, susiejome jį su skaičiuotuvo mygtukais.
Mūsų skaičiuotuvo pradinė versija pateikta 4 pav.
4 pav. Skaičiuotuvo pradinė versija
Atsarginių kopijų svarba
Taigi darbas sekėsi puikiai, kol unity nustojo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 751 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • Darbo tikslas 3
  • Darbo uždaviniai 3
  • Įrankių paieškos 4
  • Mokomieji projektai 5
  • Darbo eiga kuriant skaičiuotuvą 6
  • Atsarginių kopijų svarba 7
  • Darbo atkūrimas 8
  • Skaičiuotuvo funkcijos 9
  • Išvados 10

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Mokyklinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
10 psl., (751 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų referatas
  • 10 psl., (751 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Mokyklinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt