Pasirinkti tinkamus įrankius ir sukurti skaičiuotuvą, atliekantį pagrindinius aritmetinius veiksmus.
1. Susirasti skaičiuotuvo kūrimui tinkamus įrankius ir išmokti jais naudotis.
2. Sukurti ir ištestuoti mokomuosius projektus.
3. Pasirinkus įrankius sukurti skaičiuotuvą.
Kadangi “Android” operacinė sistema yra labai atvira programėlių kūrimo įrankių egzistuoja labai daug. Visi jie yra skirtungų sudėtingumų, skyrėsi jų galimybės. Mes išbandėme vieną žinomiausių programėlių kūrimo įrankių Android studio (1 a pav.). Nuo jos ir pradėjome. Tačiau giliau pasigilinus nusprendėme jos nenaudoti, nes ji nėra pati draugiškiausia nepatyrusiems kūrėjams. Ieškant alternatyvų prisiminėme apie Unity (1 b pav.).
Unity – tai žaidimų variklis, kurio pagalba veikia itin daug paprastesnių žaidimų. Kiek pasidomėję sužinojome, jog unity tinka ne tik žaidimams, bet ir kitokiems projektams. Unity turi naujiems naudotojams draugiškesnę vartotojo sąsają, įrankius palengvinančius grafinę kūrybos dalį, bei naudoja programavmo kalbą (C#) su kuria keli komandos nariai jau buvo susipažinę.
a b
1 pav. Android Studio ir Unity logotipai
Mokomieji projektai
Prieš pradėdami kurti skaičiuotuvą turėjome išmokti dirbti Unity aplinkoje. Šiam tikslui pasiekti pasinaudojome Youtube rasta pamokėle ir sukūrėme paprastą žaidimą. Tai suteikė bazines žinias reikalingas mūsų projektui atlikti. Šių pamokėlių metu susipažinome su Unity aplinkos struktūra, C# kalbos pagrindais. Po šių pamokėlių turėjome stebėtinai gerai veikiantį žaidimą, kuriame į priekį lekiančiam kubui reikia padėti išvengti kliūčių.
Mūsų sukurtas bandomojo žaidimo fragmentas pateiktas 2 pav., žaidimo kodo dalis – 3 pav.
2 pav. Žaidimo kodo fragmentas
3 pav. Žaidimo kodo fragmentas
Darbo eiga kuriant skaičiuotuvą
Atlikę mokomuosius darbus pasiruošėme daryti skaičiuotuvą. Iš pradžių Unity aplinkoje susidėliojome komponentus, kaip atrodys mūsų skaičiuotuvas, kurie mygtukai bus skaičiuotuve. Vėliau pradėjome rašyti programos kodą Microsoft Visual Studio aplinkoje C# programavimo kalba. Programuodami, naudojomės internetinių forumų pagalba, todėl viskas ėjosi daugiau mažiau gerai, žinoma susidūrėme su šiokiais tokiais sunkumais, bet juos pakankamai nesunkiai išsprendėme.
Parašę kodą, susiejome jį su skaičiuotuvo mygtukais.
Mūsų skaičiuotuvo pradinė versija pateikta 4 pav.
4 pav. Skaičiuotuvo pradinė versija
Atsarginių kopijų svarba
Taigi darbas sekėsi puikiai, kol unity nustojo...
Šį darbą sudaro 751 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!