Referatai

Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės

9.0   (3 atsiliepimai)
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 1 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 2 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 3 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 4 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 5 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 6 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 7 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 8 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 9 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 10 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 11 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 12 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 13 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 14 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 15 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 16 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 17 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 18 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 19 puslapis
Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Informacinių technologijų taikymo problemos ir galimybės, pedagogų kompiuterinio raštingumo standarto edukologinės dalies turinys, nuotolinio mokymosi pagrindai.

Ištrauka

1. Nuotolinio mokymosi pagrindai
• Informacinėje visuomenėje vis daugiau dėmesio skiriama nuotolinio mokymosi (NM) plėtrai. NM dalyviams suteikiama galimybė mokytis jiems patogiu metu ir priimtina sparta pasirinktoje vietoje. Nuotolinės studijos suteikia galimybę mokytis ir tobulėti visą gyvenimą, įgalina lengviau prisitaikyti ir įsitvirtinti nuolat kintančioje ir vis daugiau reikalavimų keliančioje darbo rinkoje.
Nuotolinis mokymas pasaulyje ir Lietuvoje
• Anglija 19 a pabaiga. Open University.
• "Distancinis švietimas yra dialogu, struktūra ir savarankiškumu paremtas ryšys, kuriam reikia techninių tarpininkavimo priemonių (media)". M. Moore, 1990. Atvirasis mokymasis – plačiau.
• ES 1991m. reikalavimai – plėsti nuotolinį mokymąsi
• 1999m. TEN tinklą sudaro centrinė mokymo studija Madride ir 7 nutolusios klasės įvairiuose Europos miestuose. 1999 metų pabaigoje klasės Kaune, Budapešte, Varšuvoje ir Prahoje.
• Lietuvoje –
NM Lietuvoje
Nuotolinio mokymo kurso modelis
• kurso apimtis 2–4 kreditai (80–160 val.);
• virtualioje terpėje paruošto kurso apimtis nuo 100 iki 400 psl. (įskaitant kontrolinius klausimus ir atsakymus, kuratoriaus vertinamas užduotis, užduotis pamąstymams ir pratimus);
• kurso metu organizuojamos 3–4 vaizdo ar garso konferencijos arba susitikimai;
• kurse naudojamasi asinchroniniais informacijos šaltiniais (vaizdo ar garso juosta, kompaktine plokštele);
Reikalavimai medžiagai
• Skyriaus ar poskyrio apimtis neturi viršyti pusės leidybinio lanko (t. y. apie 10 puslapių);
• Vienam teksto puslapiui turi būti vienas paveikslas ar kita daugialypės terpės priemonė, kontrolinis klausimas arba ar praktinė užduotis);
• Visiems kontroliniams klausimams turi būti vertinimai, kad besimokantysis žinotų, ar teisingai atsakytas klausimas;
• Atsakymas (ypač klaidingas) turi būti pakomentuotas ir prireikus gali būti nuoroda į reikiamą kurso medžiagos vietą.
NM rinka
• Perorientavimo, perkvalifikavimo, kvalifikacijos kėlimo kursai.
• Lietuvoje pilnos nuotolinės studijos siūlomos tik VU, VGTU bei KTU – apie 1%
• Perspektyviausia plėtros grupė – magistro studijos.
NM mokykloje
• Mokyklose mokoma palyginti nedaug dalykų, todėl kuriamų NM kursų yra nedaug.
• Mokinių gabumai, stropumas ir gebėjimas savarankiškai mokytis labai skiriasi.
• Artimiausiais metais gera interneto prieiga bus ne visose mokyklose, kompiuterių skaičius didelėms klasėms nepakankamas.
• Kursų kokybei keliami aukščiausi reikalavimai.
2. Pagrindinės Lietuvos ir pasaulio švietimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1634 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
38 psl., (1634 ž.)
Darbo duomenys
  • Informatikos referatas
  • 38 psl., (1634 ž.)
  • Skaidrės 574 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Informacinių technologijų taikymo galimybės ir perspektyvos kriminalinėje policijoje

Informacinių technologijų taikymo galimybės ir perspektyvos kriminalinėje policijoje Informatika
Peržiūrėti darbą

Informacinių technologijų atsiradimo prielaidos

Informacinių technologijų atsiradimo prielaidos Informatika
Peržiūrėti darbą

Informacinių technologijų raida (10)

Informacinių technologijų raida (10) Informatika
Peržiūrėti darbą

Mobilių technologijų taikymo sričių analizė

Mobilių technologijų taikymo sričių analizė Informatika
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą