Prezentacijos

Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui

9.6   (3 atsiliepimai)
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 1 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 2 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 3 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 4 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 5 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 6 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 7 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 8 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 9 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 10 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 11 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 12 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 13 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 14 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 15 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 16 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 17 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 18 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 19 puslapis
Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Pagrindiniai Elektroninės Europos kūrimo tikslai, Lourenso Piterio kompetencijos dėsnis, Globalios informacinės visuomenės Okinavos chartija, Informacinės visuomenės koncepcijoje numatyti uždaviniai, Pasaulinė švietimo sistemos krizė, Informacinės visuomenės pavojai, Galima neigiama kompiuterio įtaka mokykloje, Mokyklos kompiuterizavimo etapai, IKT diegimo švietime tikslai, Mokyklų kompiuterizavimo finansavimo netolygumai, Kompiuteriui tenkantis moksleivių kiekis miestuose, Kerro-Martino dėsniai.

Ištrauka

• Kuriant informacinę visuomenę , lemiamas vaidmuo tenka švietimo ir mokslo institucijoms. Pagrindiniai jų veiklos uždaviniai lieka tie patys – visokeriopai ugdyti jauną žmogų , suteikti jam bendrojo išsilavinimo bei profesinių žinių. Naujos informacinės technologijos suteikia galimybių kokybiškai įgyvendinti šiuos uždavinius.
Problemos
• Nuo to, kiek adekvačiai ir dinamiškai visa švietimo sistema reaguos į naujus visuomenės formavimosi iššūkius, priklausys informacinės visuomenės idėjų bei galimybių realizavimas konkrečioje šalyje
Mokymo proceso modelis
Lourenso Piterio kompetencijos dėsnis
• Siekiant išvengti klaidų, būtina sukaupti patyrimą
• Patyrimas sukaupiamas darant klaidas ir jas įvertinant
Nauja situacija
• Pereinama prie mokymosi visą gyvenimą koncepcijos
• Iš esmės nyksta laiko ir erdvės ribojimai
• Informacija tampa visuotinai lengvai pasiekiama ir ji gausėja labai sparčiai
• Naujų informacijos technologijų diegimas gali tapti ir neigiamų padarinių šaltiniu
eEurope Action Plan
• Švietimą ir mokslą aptariantys skyriai
◦ Europos jaunimas į skaitmeninį amžių
◦ Greitas internetas mokslininkams ir studentams
Globalios informacinės visuomenės Okinavos chartija
• Visi pasaulio piliečiai privalo turėti galimybę naudotis globalios informacinės visuomenės galimybėmis
• Visų bendras uždavinys – iki galo įgyvendinti informacinės visuomenės socialinius bei kultūrinius pranašumus
Globalios informacinės visuomenės Okinavos chartija
• Būtina sudaryti sąlygas rengti gyventojus veiklai informacinės visuomenės sąlygomis: tobulinti mokymo sistemą, tenkinti nuolat didėjantį informacijos technologijų specialistų poreikį ir pereiti prie mokymosi visą gyvenimą principų
Globalios informacinės visuomenės Okinavos chartija
• Ypatingas dėmesys turi būti skiriamas užtikrinti galimybes ir poreikius tų piliečių, kurie yra menkiau socialiai apsaugoti
Globalios informacinės visuomenės Okinavos chartija
• Informacinės visuomenės kūrimo strategija turi būti įgyvendinama taip, kad kuo geriau būtų realizuojamos visų piliečių galimybės, užtikrinančios jų sėkmingą veiklą informacinės visuomenės sąlygomis
Informacinės visuomenės koncepcijoje numatyti uždaviniai
• Sudaryti sąlygas, kad kiekvienas moksleivis mokykloje įgytų reikiamas informacijos technologijomis grindžiamas žinias
• Suteikti galimybę studentams, dėstytojams, mokslo, kultūros darbuotojams naudotis informacijos technologijomis
Informacinės visuomenės koncepcijoje numatyti uždaviniai
• Sukurti visuomenei lengvai pasiekiamą nuotolinių studijų sistemą , pagrįstą informacijos technologijų naudojimu
• Plėtoti darbus, ugdančius gyventojų sampratą apie informacinės visuomenės plėtros svarbą
Prioritetas - kompetencija
• Pasiekti, kad kiekvienas moksleivis įgytų reikiamas informacijos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1318 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Detali informacija
Darbo tipas
Prezentacijos
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
45 psl., (1318 ž.)
Peržiūrėti rašto darbą

Šis mokslo darbas pasitarnaus tau kaip puikus pavyzdys siekiant aukščiausio pažymio!

www.nemoku.lt Peržiūrėti darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Informacinės technologijos keičia visuomenę

Informacinės technologijos keičia visuomenę Informatika
Peržiūrėti darbą

Geografinės informacinės sistemos

Geografinės informacinės sistemos Informatika
Peržiūrėti darbą

Geografinės informacinės sistemos

Geografinės informacinės sistemos Informatika
Peržiūrėti darbą

Informacinės technologijos įmonės veikloje

Informacinės technologijos įmonės veikloje Informatika
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Peržiūrėti darbą