Palaikyti ryšį bet kur ir bet kada...
Gyvename informacinėje visuomenėje. Mobilieji telefonai, internetas, greitaveikio skaitmeninio ryšio sistemos, dėl kurių susilieja anksčiau buvę atskiri telekomunikacijų ir transliacijos pasauliai, atvedė mus į informacinę revoliuciją, kuri vyksta namie, mokykloje ir biure. Bet kuriuo metu galime bendrauti su pašnekovais bet kurioje pasaulio vietoje.
Strategija „Europos informacinės visuomenės augimui ir užimtumui skatinti“ yra ES informacinės visuomenės ir žiniasklaidos politikos pagrindas ir Europa iniciatyvos tęsinys. Ja siekiama skatinti pozityvų informacijos ir ryšių technologijų (IRT) indėlį ekonomikai, visuomenei ir geresnei gyvenimo kokybei.
3. Integruotos Europos informacinės visuomenės, kuri skatintų ekonomikos augimą ir darbo vietų kūrimą, atitinkantį darnų vystymąsi ir teikiant pirmenybę geresnėms viešosioms paslaugoms ir gyvenimo kokybei.
Strategija ir veiksmai, pristatyti Komunikate, yra peržiūrimi ir atnaujinami kasmetinėse ataskaitose, kuriose pateikiama IRT sektoriaus vystymosi apžvalga ir valstybių narių progreso vertinimas įgyvendinant nustatytus tikslus. Be to, taip pat atliekama ir laikotarpio vidurio peržiūra siekiant įvertinti sparčiai besikeičiančią IRT aplinką.
2. SĄVOKOS IR APIBRĖŽIMAI
2.1 Strategija
Strategija – veiksmų planas arba schema tikslo įgyvendinimui.
Strategija – tai kryptinga įmonės veiklos sistema. Pirminis strategijos objektas ir taikinys yra įmonė, kadangi čia generuojamas pelnas, gaunamas kaip konkurencinio pranašumo prieš konkurentus rezultatas. Strategijos formavimas yra analitinis procesas, o strategijos realizavimas – organizacinis.
Strategijos kūrimo procesas susideda iš:
• Strategijos identifikavimo, t.y. dabartinės strategijos ir jos komponentų nustatymo ir įvertinimo;
• Aplinkos analizės – įmonės specifinės ir bendrosios aplinkos ir čia esančių galimybių bei pavojų nustatymo;
• Resursų analizės;
• Vidinių įmonės trūkumų analizės – įmonės strategijos, tikslų, resursų ir aplinkos sąlygų atitikimo;
• Strateginių alternatyvų nustatymo;
• Strateginių alternatyvų įvertinimo;
• Strategijos pasirinkimo.
Strategijos kūrimo esmė – rasti tinkamiausią būdą geriausiems rezultatams pasiekti ir padidinti bendrą įmonės vertę. Grėsminga perspektyva tapti nekonkurencinga įmone globalizuotos rinkos sąlygomis įpareigoja visų įmonių vadovus iš naujo įvertinti savo galimybes, mąstyti strategiškai ir planuoti savo žingsnius į ateitį, įgyvendinti naujus strateginius sprendimus siekiant išlikti sudėtingomis rinkos ekonomikos sąlygomis. Šis gebėjimas konkurencijos sąlygomis dirbti pelningai tampa...
Šį darbą sudaro 1220 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!