Referatai

Europos Sąjungos informacinės visuomenės strategijos

9.4   (2 atsiliepimai)
Europos Sąjungos informacinės visuomenės strategijos 1 puslapis
Europos Sąjungos informacinės visuomenės strategijos 2 puslapis
Europos Sąjungos informacinės visuomenės strategijos 3 puslapis
Europos Sąjungos informacinės visuomenės strategijos 4 puslapis
Europos Sąjungos informacinės visuomenės strategijos 5 puslapis
Europos Sąjungos informacinės visuomenės strategijos 6 puslapis
Europos Sąjungos informacinės visuomenės strategijos 7 puslapis
Europos Sąjungos informacinės visuomenės strategijos 8 puslapis
Europos Sąjungos informacinės visuomenės strategijos 9 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Palaikyti ryšį bet kur ir bet kada...
Gyvename informacinėje visuomenėje. Mobilieji telefonai, internetas, greitaveikio skaitmeninio ryšio sistemos, dėl kurių susilieja anksčiau buvę atskiri telekomunikacijų ir transliacijos pasauliai, atvedė mus į informacinę revoliuciją, kuri vyksta namie, mokykloje ir biure. Bet kuriuo metu galime bendrauti su pašnekovais bet kurioje pasaulio vietoje.
Strategija „Europos informacinės visuomenės augimui ir užimtumui skatinti“ yra ES informacinės visuomenės ir žiniasklaidos politikos pagrindas ir Europa iniciatyvos tęsinys. Ja siekiama skatinti pozityvų informacijos ir ryšių technologijų (IRT) indėlį ekonomikai, visuomenei ir geresnei gyvenimo kokybei.
3. Integruotos Europos informacinės visuomenės, kuri skatintų ekonomikos augimą ir darbo vietų kūrimą, atitinkantį darnų vystymąsi ir teikiant pirmenybę geresnėms viešosioms paslaugoms ir gyvenimo kokybei.
Strategija ir veiksmai, pristatyti Komunikate, yra peržiūrimi ir atnaujinami kasmetinėse ataskaitose, kuriose pateikiama IRT sektoriaus vystymosi apžvalga ir valstybių narių progreso vertinimas įgyvendinant nustatytus tikslus. Be to, taip pat atliekama ir laikotarpio vidurio peržiūra siekiant įvertinti sparčiai besikeičiančią IRT aplinką.
2. SĄVOKOS IR APIBRĖŽIMAI
2.1 Strategija
Strategija – veiksmų planas arba schema tikslo įgyvendinimui.
Strategija – tai kryptinga įmonės veiklos sistema. Pirminis strategijos objektas ir taikinys yra įmonė, kadangi čia generuojamas pelnas, gaunamas kaip konkurencinio pranašumo prieš konkurentus rezultatas. Strategijos formavimas yra analitinis procesas, o strategijos realizavimas – organizacinis.
Strategijos kūrimo procesas susideda iš:
• Strategijos identifikavimo, t.y. dabartinės strategijos ir jos komponentų nustatymo ir įvertinimo;
• Aplinkos analizės – įmonės specifinės ir bendrosios aplinkos ir čia esančių galimybių bei pavojų nustatymo;
• Resursų analizės;
• Vidinių įmonės trūkumų analizės – įmonės strategijos, tikslų, resursų ir aplinkos sąlygų atitikimo;
• Strateginių alternatyvų nustatymo;
• Strateginių alternatyvų įvertinimo;
• Strategijos pasirinkimo.
Strategijos kūrimo esmė – rasti tinkamiausią būdą geriausiems rezultatams pasiekti ir padidinti bendrą įmonės vertę. Grėsminga perspektyva tapti nekonkurencinga įmone globalizuotos rinkos sąlygomis įpareigoja visų įmonių vadovus iš naujo įvertinti savo galimybes, mąstyti strategiškai ir planuoti savo žingsnius į ateitį, įgyvendinti naujus strateginius sprendimus siekiant išlikti sudėtingomis rinkos ekonomikos sąlygomis. Šis gebėjimas konkurencijos sąlygomis dirbti pelningai tampa...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1220 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas3
  • 2. Sąvokos ir apibrėžimai..4
  • 2.1 Strategija..4
  • 2.2 Informacinės visuomenės technologijos..5
  • 2.2.1 Informacinės visuomenės samprata ir ištakos..5
  • 2.2.2 Pagrindiniai informacinės visuomenės bruožai.6
  • 2.3 Europos sąjungos Informacinės visuomenės strategijos6
  • 2.3.1 Informacinė visuomenė Europos sąjungoje..6
  • 3. Išvados7
  • 4. Literatūra.8

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
9 psl., (1220 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų referatas
  • 9 psl., (1220 ž.)
  • Word failas 56 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt