Naujos informacinės komunikacinės technologijos, sparti interneto plėtra lėmė didžiulius pokyčius ir valdymo bei viešojo administravimo srityse. Pasikeitė valdymo aplinkos, informacinės valdymo sistemos tampa vis svarbesnės administruojant institucijas. Vis daugiau dokumentų buvo paruošiama ir perduodama elektronine forma, jie pradėti pasirašinėti skaitmeniniu parašu.
Atsirado vadinamoji „nepopierinė“ dokumentų apyvarta, todėl pradėjo keistis biurokratijos, kaip valdymo instrumento, vieta valdymo ir administravimo struktūrose. Padidėjo informacinių valdymo sistemų vaidmuo organizacijoje: ji keitėsi nuo grynai techninio pagalbinio praeityje iki strateginio „organizacijos nervų sistemos“ vaidmens žinių visuomenėje. Interneto plitimas leido žmonėms plačiau dalyvauti valdymo ir administravimo institucijų veikloje bei priimant valdymo sprendimus, pradėjo formuotis „dalyvaujamosios demokratijos“ sąvoka. Pradedamos kurti ir įgyvendinti elektroninės valdžios ir elektroninės vyriausybės koncepcijos, strategijos ir programos. Tačiau atsiradusios naujos informacinės komunikacinės technologijos kartu kelia ir įvairias grėsmes tiek atskirų piliečių, tiek visuomenės teisėms ir turi būti įvertintos kuriant pilietinę visuomenę.
Šios naujos informacinių komunikacinių technologijų taikymo valdyme bei viešajame administravime problemos yra svarbios kuriant Lietuvoje pilietinę žinių ir informacinę visuomenę. Jos ir aptariamos šiame leidinyje. Jame mažiau nagrinėjamos konkrečios techninės detalės ar sprendimai, o daugiau dėmesio skiriama galimybių, tendencijų, plėtros ypatumų bei ateities perspektyvų analizei.
• kompiuterinė aparatūra,
• programinė įranga,
• duomenys/informacija,
• procedūros,
• žmogus, dirbantis su kompiuterine sistema.
Kadangi kompiuteris skirtas žmogaus darbui su informacija palengvinti, todėl žmogui reikalingiems uždaviniams spręsti naudojamos patogios užduotims formuluoti procedūros ir interaktyvi sąsaja „žmogus-kompiuteris", kai tarp žmogaus ir kompiuterio nuolat vyksta aktyvus abipusis dialogas.
Be to, žmogaus intelektualaus darbo patirtis gali būti kaupiama, užfiksuojant ją kompiuterio programinėje įrangoje. Tobulėjant kompiuteriams ir didėjant jų galimybėms, vis daugiau žmonijos patirties telpa programinėje kompiuterio įrangoje, ir žmogaus darbas intelektualiose kompiuterinėse sistemose darosi vis efektyvesnis. Todėl kompiuterinėse sistemose kompiuterį galima vadinti intelektualiu informacijos apdorojimo įrankiu. Norėdamas efektyviai išnaudoti šiuolaikinių kompiuterių galimybes, kiekvienas tarnautojas ir specialistas turi būti ne tik informacinių paslaugų vartotojas, bet ir organizatorius. Informacinių technologijų žinios tampa būtinos kiekvienos institucijos informacinei veiklai organizuoti: informaciniam ūkiui ir...
Šį darbą sudaro 2414 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!