I. Įmonės strategija................................................................
II. Marketingo veikla..............................................................
III. Įmonės pajėgumų analizė..................................................
IV. Produkcijos gamybos analizė............................................
V. Finansinių rezultatų analizė..............................................
VI. Balanso analizė...................................................................
VII. Finansinių rodiklių suvestinė............................................
VIII. Išvados.................................................................................
IX. Valdyba...............................................................................
I. ĮMONĖS STRATEGIJA
Mūsų valdoma įmonė “Amžina Vasara ” bandė tapti viena iš didžiausių centrinio šildymo katilų gamintoja. Ji bandė užimti kuo didesnę rinkos dalį.
Įmonės valdyba nusprendė gaminti modernųjį katilą “Kaitra-150”. Šis šiluminis katilas gali būti kūrenama malkomis, durpėmis ar anglimis. Jis gali apšildyti iki 150 kv.metrų ploto patalpas. Katilo galia 20 kw, jis yra labai ekonomiškas ir jo naudingumo koeficientas siekia net 80%.
Nuo trečių metų pradėtas gaminti naujas centrinio šildymo katilas “Kaitra-200”. Jis yra galingesnis ir modernesnis - gali apšildyti 200 kv.metrų ploto patalpas, gali būti kūrenamas malkomis, durpėmis, anglimis, yra galimybė įdėti elektrinio šildymo elementus, vandens šildytuvą, automatiškai reguliuojantį temperatūrą.
Mūsų produkcijos pirkėjai-individualių namų savininkai.Savo produkciją parduodame per prekybos atstovus, dirbančius šalies teritorijoje, ir mokame jiems už tai atlyginimą. ”Kaitra-200”- bus parduodama tokiu pat būdu kaip ir “Kaitra-150”. Manoma kad jį pirks turtingesni savininkai, turintys (statantys) didesnius namus.
Pradinė įmonės situacija. Įsteigti akcinei bendrovei reikėjo 100000 lt. Statinio kapitalo, kad galėtų pradėti savo veiklą, įmonė nusipirko 4 komplektus įrengimų už 160000 Lt tam tikslui teko paimti iš bako 120000 Lt paskolą, kurią teks padengti per penkerius metus.
II. MARKETINGO VEIKLA
Įmonė ,,Amžina Vasara” norėdama užimti kuo didesnę rinkos dalį pasirinko tokia marketingo strategiją:
1. Pasiūlyti klientams aukščiausios kokybės gaminį, atitinkantį Europos Sąjungos reikalavimus.
2. Sukurti kuo geresnę ilgalaikę gaminio garantiją, bei sukurti lanksčią nuolaidų sistemą.
3. Tobulinti gaminio savybes ir pritaikymo sferas.
4. Parinkti tinkamiausia kaina, tenkinančia vartotojus ir gamintojus.
5. Skirti pakankamai lėšų reklamai ir pasisamdyti reikiama skaičių prekybos atstovų.
6. Pasisamdyti reikiamą skaičių aukščiausios kvalifikacijos darbininkų.
Rinkos dalis. Pirmoje lentelėje (1) pateikiama įmones rinkos dalis procentais per penkis veiklos metus. Ji buvo pakankamai maža. Didžiausia rinkos dalį įmonė užėmė pirmais metais – 17,77%, o mažiausią trečiaisiais tik 7,39%
Užimta rinkos dalis priklauso nuo taikomos kainų politikos, turimų prekybos atstovų...
Šį darbą sudaro 2133 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!