Vilnius
2009
ĮVADAS
Rinkodara – poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, leidžiantis pasiekti verslo tikslus. Rinkodaros principai ir metodai, formuojant gamybinės veiklos tikslus kelia gaminojui tradicinius klausimus: kam gaminti prekę, kokiomis vartojiškomis savybėmis turi pasižymėti prekė, kada ši prekė reikalinga vartotojui ir kiek šios prekės reikia pagaminti.
Gamintojas prieš pradėdamas gaminti gaminį ir parinkdamas prekės pateikimo kanalus, turi gauti patikimą informaciją, būtinas žinias ir tikslius atsakymus į anksčiau pateiktus klausimus. Tai galima padaryti remiantis kompleksinio rinkos tyrimo, vartotojų poreikių, rinkos segmentų analize, konkurencijos, kainų ir konkurentų kainų politikos išaiškinimo, prekybos paslaugų, reklamos analize.
Kiekvienos įmonės strateginis tikslas – sukurti tokia prekę ar paslaugą, kuri geriausiai tenkintų vartotojų visuomeninius poreikius ir garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną.
Mūsų darbo tikslas – teorines žinias pritaikyti praktinėje veikloje.
Šiam tikslui pasiekti, mes iškėlėme tokius uždavinius:
• Išanalizuoti makro ir mikro aplinkas;
• Išsiaiškinti savo tikslinę rinką;
• Išanalizuoti rinkodaros komplekso elementus;
Šiame darbe mes bandysime išanalizuoti mūsų teikiamų paslaugų (automobilių nuomos) paklausą, tirsime rinką ir nustatysim mūsų tikslinę rinką. Nustatysim, kokius ir kaip naudosime kainų nustatymo metodus bei strategijas, daug vietos skirsime rėmimo politikai, bei konkurentų analizei.
Praktinis darbas Nr. 1
UAB “RATAI” 4 KOMPLEKSO ELEMENTAI
1. Nurodyti rinkodaros komplekso elementus.
2. Kokia orientacija naudoja įmonė ir kodėl?
Rinkodara – tai poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, leidžiantis pasiekti verslo tikslus.
1. Mūsų įmonei pasirinkome tokius rinkodaros komplekso elementus:
1P prekė- automobilių nuoma: 1. Krovininiai automobiliai;
2. Motociklai;
3. Lengvieji automobiliai;
2P kaina- prienama, vidutinė.
3P pateikimas - Kalvarijų g. 198, Vilnius
4P rėmimas- 1) Reklama:
• Laikraščiuose „Respublika“, „15 min“;
• Žurnaluose „Žmonės“, „Nuo...Iki“, „TV gidas“
• Išorinė (šviečiamoji reklama);
• Televizijoje.
2) Pardavimų skatinimas:
◦ nuolaidos nuolatiniams klientams;
◦ įvairios akcijos;
◦ Skrajutės.
3) Asmeniniai pardavimai: 4 darbuotojai.
4) Ryšiai su visuomene: naujų mašinų ir motociklų kolekcijų pristatymas pasitelkiant įžymybes ir spaudą.
2. Įmonė naudos Marketingo koncepciją. Šią koncepcija pasirinkome, nes nuo vartotojų poreikių priklauso mūsų įmonės paslaugų paklausa.
PRAKTINIS DARBAS NR. 2-1
ĮMONĖS MIKROAPLINKA
1. Nurodyti įmonės...
Šį darbą sudaro 2666 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!