Referatai

Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai

10   (1 atsiliepimai)
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 1 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 2 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 3 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 4 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 5 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 6 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 7 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 8 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 9 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 10 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 11 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 12 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 13 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 14 puslapis
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Žinoma, neužtenka vien pedagogo pastangų. Pirmieji vaiko ugdytojai yra jo tėvai. Problematiškas vaikas turi būti ugdomas tiek mokymo įstaigose, tiek namuose.
Savo darbu norėčiau įrodyti, kaip vaiką galima ugdyti per dailę ir, kad tai reikia daryti jau nuo mažumės - ikimokykliniame amžiuje, kol jo kūrybiškumas dar nenuslopintas ir jis nesuvokia esantis kitoks. Pasak B. Skurvydienės: „...Ikimokyklinukams integruotis nėra sunku. Maži vaikai – geri psichologai, greit suranda kontaktą, tuoj pamiršta apie šalia esančio negalią, iš kitų draugų neišskiria. Pačiam neįgaliam vaikui smagu bendrauti su kitais sveikais vaikais“ (Šaltinis? Puslapis?).
Mano darbo tikslas – analizuoti vaiko dailės raišką kaip jo problemų sprendimo būdą.
• nagrinėti dailės raišką kaip pagalbą vaikui bendradarbiaujant ugdytojams.
Atrodytų, kad ikimokyklinio amžiaus vaikas tik maža būtybė dar neturinti jokių problemų. Bet, deja, taip nėra. Jau nuo kūdikystės, jai mes apleisime savo atžalas, jos susilauks problemų kurios vis didės ir trukdys tolesniame gyvenime. Todėl reikia stengtis kuo anksčiau išsiaiškinti vaikų problemų pobūdį ir ieškoti jų sprendimo būdų.
1.1. Vaikų problemų ypatumai
Į ikimokyklinio ugdymo grupes susirenka labai skirtingi vaikai, turintys skirtingų poreikių, reikalaujantys skirtingo ugdymo. Pasak dr. Antano Valantino: „Norint pasiekti mokyklinę brandą reikės vienaip dirbti su vaiku, kuris patiria emocinių ir elgesio sunkumų, visai kitaip su vaiku, kuris atėjo iš labai skurdžios socialinės aplinkos, dar kitaip su vaiku, turinčiu vienokių ar kitokių pažintinių procesų sutrikimų, ir t.t.“ (Dr. Valantinas A. Priešmokyklinio ugdymo orientavimas į vaiką. P. 17.)
Kaip teigiama valstybiniame leidinyje, Lietuvos respublikos švietimo ir mokslo, sveikatos ir socialinės apsaugos bei darbo ministrų įsakymu parengtame straipsnyje: sutrikimų grupės nustatomos pagal psichikos ir fizinių funkcijų sutrikimus, atsiradusius dėl įgimtų sklaidos trūkumų, persirgtų ligų, traumų. „Sutrikimai skirstomi į šias grupes:
1. intelekto sutrikimai;
2. specifiniai pažinimo sutrikimai arba pažinimo procesų neišlavėjimas;
3. emocijų, elgesio ir socialinės raidos sutrikimai;
4. kalbos ir kiti komunikaciniai sutrikimai;
5. klausos sutrikimai;
6. regos sutrikimai;
7. judesio ir padėties sutrikimai;
8. lėtiniai somatiniai ir neurologiniai sutrikimai;
9. kompleksiniai sutrikimai;
10. kiti raidos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2383 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai ir jų sprendimo būdai 4
  • 1.1. Vaikų problemų ypatumai 4
  • 1.2. Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemos ir būtinybė kuo anksčiau jas spręsti 6
  • 1.3. Vaiko problemų sprendimo būdai 8
  • 2. Dailės raiška – pagalba vaikui ikimokykliniame amžiuje bendradarbiaujant ugdytojams 11
  • 2.1. Vaikų, turinčių problemų, dailės raiška 11
Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (2383 ž.)
Darbo duomenys
  • Psichologijos referatas
  • 15 psl., (2383 ž.)
  • Word failas 91 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Tarpgrupiniai santykiai: M. Sherif (1956) vaikų stovyklos tyrimai

Tarpgrupiniai santykiai: M. Sherif (1956) vaikų stovyklos tyrimai Psichologija
Peržiūrėti darbą

Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę

Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę Psichologija
Peržiūrėti darbą

Psichikos tyrimo ypatumai. Trumpa tyrimo metodų charakteristika

Psichikos tyrimo ypatumai. Trumpa tyrimo metodų charakteristika Psichologija
Peržiūrėti darbą

Vaikų seksualinis smurtas šeimoje

Vaikų seksualinis smurtas šeimoje Psichologija
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą