Piešimas leidžia išreikšti save ir savo išgyvenimus, pranešti apie juos meninės išraiškos forma. Galimybė kalbėtis per piešinius, vaizdiniais leidžia išsakyti ir išgirsti daug daugiau, negu įprasto verbalinio kontakto metu. Giluminės, nesuvoktos mintys ir jausmai lengvai ‘‘liejasi‘‘ ant lapo. Tai unikali priemonė, galinti padėti atsiskleisti vaikui. Tai sumažina kalbėjimo nerimą ir padeda giliau išgyventi savo jausmus ir patirtį, sutelkti savo vaizduotės, kūrybiškumo galią saviraiškai.
Piešinyje, kaip reta, atsispindi realių vidinių išgyvenimų, konfliktų, paslėptų jausmų grafika. Kartais - tai tiesiog žemėlapis, kuris leidžia suprasti ir geriau orientuotis vidinėje žmogaus santykių erdvėje. Pats piešimo procesas veikia atsipalaiduojančiai, nes gali išreikšti savo paslėptus slegiančius, nepriimtinus, nesuvoktus vidinius konfliktus ir jausmus. Piešiniai, jų dinamika leidžia pažvelgti į juos kaip į tam tikrą projektyvią medžiagą, kuri praneša apie vaiko problemas. Visuomet susidaro vaizdas apie asmenybės integracijos, brandos lygį, ryškiai atspindi išgyvenimus.
Mokslinės problemos ištyrimo lygis. Pažymėtina, kad darbe nagrinėjama mokslinė problema Lietuvoje beveik netyrinėta. Kai kuriuos piešinį kaip vaiko psichologinės analizės priemonę analizuoja Chomentauskas G., Žukauskienė R., G. Navaitis, J. Pikūnas, A. Palujanskienė savo moksliniuose darbuose. Nors į kai kurias atskiras sudedamąsias šiame darbe iškeltos problemos dalis minėti autoriai gilinasi, tačiau trūksta tyrimų, kuriuose būtų integruotai nagrinėjama piešinio kaip psichologinio kontakto priemone. Todėl šis darbas papildo psichologijos mokslo patirtį nagrinėjant vaiko psichologinės būklės išreiškimo piešinyje problemas. Užsienio mokslininkų indėlis į šios srities tyrimus yra didesnis. Teoriniai šios veiklos aspektai plačiai nagrinėjami McMullin R. E., Mayers D.G., Inger Brochmann, ir kitų autorių darbuose. Vidurio ir Rytų Europos (VRE) šalių kontekste piešinio reikšmę psichologine būkle atskleisti klausimams nemažai dėmesio skyrė Кэррол Е Изард Kerrol E. Izard , Dzonas Dileo, Vigodskis L.
Darbo objektas – vaikų piešimo procesas kaip vaiko psichologinės būklės analizės metodas.
- nustatyti vaikų piešiniuose naudojamos spalvų gamos ir jų emocinio išgyvenimo ryšį.
- apibrėžiami vaikų piešinių analizės veiklos teoriniai principai ir turinys bei nustatomos vaikų piešinių psichoanalizės veiklos tendencijos;
- sistemiškai...
Šį darbą sudaro 9108 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!