Darbo aktualumas. Per vartojamus daiktus ir produktus, įvairius skonius atsiskleidžia individų subjektyvumas, reprezentuojama šeimos, tautos kultūra. Visuomenės nariai vartodami patiria įvairių, net egzotiškiausių kultūrų įtaką; „kitoniškumas" tampa siektina vertybe.
Greitosios mados (angl. Fast fashion) fenomenas neretai vertinamas prieštaringai. Panašus verslo modelis iš dalies egzistavo ir XX amžiuje – juo naudojosi pokario Paryžiaus couture atgimimo dalyviai. Žinoma, jiems jau teko susidurti ir su tendencijų kaita, ir su reikalavimu nuolat teikti rinkai naujas kolekcijas, bet toli gražu ne visi noriai taikėsi prie vis greitėjusių mados pasaulio tempų.
Pastaruoju metu iš esmės pakito daugumos vartotojų, ypač jaunų, požiūris į serijinio siuvimo, saikingų kainų drabužius. Būtent radikaliai pakitusi jų pozicija sudarė prielaidas kūrėjams, gamintojams, marketingo specialistams ir prekybininkams permąstyti įprastus estetinių madų, kurioms priskiriama ir aprangos mada, standartus. Fast fashion (greitosios mados) koncepcijos ir tendencijos esmė – sukūrus drabužio modelį, jį kuo greičiau pasiūti ir parduoti, o pamatas – labai trumpas laiko atžvilgiu ciklas.
Vartojimo visuomenėje egzistuoja įvairių stilių gausa, jų pasirinkimo galimybė; nepriklausomybės metais ypač išsiplėtė skonių raiška ir jų patyrimas.
Įvairios gėrybės, daiktai ir paslaugos kuria „išvaizdos valdomą visuomenę"; dalis visuomenės jau gyvena hedonizmo terpėje.
Kadaise iš ilgaamžių daiktų konstruotas pasaulis virsta greit sudorojamų produktų pasauliu; čia ir identitetai gali būti pritaikomi, ir greit „išmetami", išvengiant ilgesnio jų fiksavimo.
Vartojimas yra tam tikra socialinių grupių žymė; sociologinių tyrimų duomenys atskleidžia didesnius studentų poreikius, gyvensenos ir stilių skirtumus negu jų tėvų.
Šiuolaikinė reklama komercinius santykius nukreipia į asmeninius, parodo individo reikšmingumą. Stebėjimai rodo, kaip visuomenėje gausėja įvairių reklamos modelių.
Darbo objektas – greitosios mados industrijos poveikis ekonomikai.
Darbo tikslas – išanalizuoti greitosios mados industrijos poveikį pardavimams skatinti.
Darbo metodai – teorinės literatūros sisteminė ir loginė analizė, lingvistinė analizė.
1.Greitosios mados industrijos teoriniai aspektai
1.1.Greitosios mados industrijos samprata
Greitosios mados (angl. Fast fashion) fenomenas neretai vertinamas prieštaringai. Panašus verslo modelis iš dalies egzistavo ir XX amžiuje – juo naudojosi pokario Paryžiaus couture atgimimo dalyviai. Žinoma, jiems jau...
Šį darbą sudaro 11253 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!