Terminalas- punktas, kur baigiasi vienos transporto rūšies kelias ir prasideda kitos. Beveik visi maršrutai turi mazgus, kur viena transporto rūšis pakeičiama kita. Uostas paprastai laikomas laivų terminalu, tačiau iš esmės jis yra ir geležinkelių, kelių ir vamzdynų transporto terminalas.
Terminalas- sudėtingas funkcinis bendros transporto sistemos elementas, kuriame sąveikauja įvairių rūšių transportas. Jis dirba pagal bendrą technologiją, yra tam tikras techninių priemonių kompleksas, garantuojantis šią technologiją.
2. Vienos transporto rūšies transporto mazgas ( jūeų, geležinkelių, upių, kelių, oro ), sąveikaujantis su privačiais vidaus transporto padaliniais.
Pačiose sudėtingiausiose gamybinės struktūros yra jūrų (upių) uostuose ir geležinkelių stotyse. Principinė terminalo struktūra parodyta 1 lentelė.
Terminaluose kroviniams krauti ir transportuoti naudojama: transporto priemonės, krovimo technika, sandėlių įrenginiai ir mechanizmai, krovinių pakavimo konteineriai ir tara.
Techninių priemonių, naudojamų terminaluose, klasifikavimo schema pateikta 2 pav.
Ypatinga vieta iš universalios krovimo technikos tenka kranams ir jų mechanizmams. Terminaluose kranų ūkis gali būti sudarytas iš įvairios keliamosios galios, įvairių konstrukcinių ir eksploatacinių parametrų judančiųjų, stacionariųjų, ožinių, tiltinių, strėlinių, gembinių ir kitokių kranų.
Geležinkelio stočių keliuose ir jūrų uostų geležinkeliuose naudojami bėginiai krautuvai su pasukamąja strėle ir rotoriniai vagonų vartytuvai. Terminalų krovos baruose, taip pat sandėliuose naudojami naudojami elektro- ir autokrautuvai, rietuvių krautuvai, daugiagrandinės konvejerių sistemos su vibraciniais pneumatiniai ir mechaniniai pakrovimo įtaisai, tarp jų kroviniams maišuose ir kitose pakuotėse pakrauti.
Terminalų sandėliuose įrengiami stelažai, rezervuarai ir patalpos vienetiniams, piltiniams ir biriesiems kroviniams saugoti, šaldymo įrenginiai, kontrolės, matavimo ir svėrimo įrenginiai.
Terminalo darbo organizavimas glaudžiai siejasi su konteinerių parko naudojimu, pakavimo darbų tobulinimu. Konteineriams vežti ir perkrauti naudojami konteinervežiai ant automobilinių ir traktorinių šasi, geležinkelių vagonai, jūrų ir upių laivai, konteineriniai kranai ir kitokie krovimo įrenginiai ir prietaisai, skirti konteineriams apdoroti.
Pagrindinis kiekvieno terminalo darbo organizavimo uždavinys – kiekvienos perkrovimo komplekso sudedamosios dalies darbo ir tarpusavio sąveikos optimizavimas ir efektyvus visų transporto rūšių naudojimas. Pavyzdžiui, upių uoste tekia sąveika pasireiškia nustatant atplaukiančių, aptarnaujamų ir prastovinčių laivų skaičių, jų naudojimo...
Šį darbą sudaro 1299 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!