Geležinkelių transporto plėtra pasaulinėje transporto sistemoje vyksta dėl dviejų pagrindinių priežasčių: geležinkelio riedmenys pasižymi sąlygiškai maža atmosferos oro tarša (ji sudaro tik apie 3 % visų transporto rūšių taršos) ir geležinkelių transporte yra mažiausi lyginamieji krovinių ir keleivių vežimo tarifai.
Traukos riedmenims, kuriuos sudaro elektrovežiai ir šilumvežiai bei įvairūs varikliniai vagonai, tenka didžiausia eksploatacinių išlaidų dalis, o lokomotyvų kainos skaičiuojamos milijonais ir dešimtimis milijonų litų. Esant tokiai situacijai labai svarbu tinkamai naudoti traukos riedmenis, užtikrinant racionalų eksploatacinių išlaidų ir krovinių bei keleivių vežimo atliktų darbų santykį. Geležinkelių rentabilumo rodikliai didele dalimi priklauso nuo tinkamai parinktos riedmenų techninės priežiūros ir remontų sistemos bei jos realizavimo principų.
Įvertinant ilgametę daugelio šalių transporto priemonių eksploatavimo patirtį bene labiausiai pasiteisinusi yra planinė įspėjamoji techninių priežiūrų ir remontų sistema, kuri esant šiuolaikinėms diagnostikos priemonėms ir pakankamam jų kiekiui bei aukštai remonto darbuotojų kvalifikacijai gali sudaryti sąlygas pasiekti aukštus riedmenų eksploatacijos rodiklius.
Riedmenų techninės eksploatacijos kursinio projekto tikslas supažindinti studentus su traukos riedmenų parko pagrindinių darbo rodiklių skaičiavimu, riedmenų poreikio nustatymu, remontų ir techninės priežiūros metinės programos skaičiavimo ir realizavimo principais, atsižvelgiant į elektrovežių, šilumvežių bei variklinių vagonų eksploatavimo specifiką.
Kursinį projektą sudaro dvi dalys: bendroji ir individualioji. Bendrojoje dalyje yra pateikiama techninių priežiūrų ir remontų lokomotyvų parko struktūros ir kokybinių bei kiekybinių veiklos rodiklių skaičiavimo metodika, programos skaičiavimo bei jos realizavimo principai, atsižvelgiant į darbų organizavimo formas ir darbų apimtis. Pateikiama pagrindinių depo gamybinių pastatų plotų skaičiavimo metodika pagal būtinų remonto stovynių kiekį. Pagal atliekamų darbų apimtis parenkama pagrindinė kėlimo ir transportavimo bei technologinė įranga, apskaičiuojami gamybos ir pagalbinių darbininkų, lokomotyvų brigadų inžinerinių techninių darbuotojų bei tarnautojų skaičiai.
Šiame darbe mes apžvelgsime Automotrisės AR2 stabdžius konkrečiau mašinisto čiaupo nr.395 sandara ir jo remonta. Kadangi geležinkelije svarbią vietą skiriama stabdžiams.
Geležinkelio riedmenų eksploatavimo ir remonto inžinieriaus sritys ir profesinės kompetencijos, nagrinėjamos šiame darbe.
Veiklos sritis
Profesinės kompetencijos
1. Mašinisto čiaupo nr.395 sudedamų dalių projektavimas
1.1. Išmanyti...
Šį darbą sudaro 10731 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!