Referatai

Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija

9.4   (2 atsiliepimai)
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 1 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 2 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 3 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 4 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 5 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 6 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 7 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 8 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 9 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 10 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 11 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 12 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 13 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 14 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 15 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 16 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 17 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 18 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 19 puslapis
Automatrisės AR2 paskirtis ir konstrukcija 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Geležinkelių transporto plėtra pasaulinėje transporto sistemoje vyksta dėl dviejų pagrindinių priežasčių: geležinkelio riedmenys pasižymi sąlygiškai maža atmosferos oro tarša (ji sudaro tik apie 3 % visų transporto rūšių taršos) ir geležinkelių transporte yra mažiausi lyginamieji krovinių ir keleivių vežimo tarifai.
Traukos riedmenims, kuriuos sudaro elektrovežiai ir šilumvežiai bei įvairūs varikliniai vagonai, tenka didžiausia eksploatacinių išlaidų dalis, o lokomotyvų kainos skaičiuojamos milijonais ir dešimtimis milijonų litų. Esant tokiai situacijai labai svarbu tinkamai naudoti traukos riedmenis, užtikrinant racionalų eksploatacinių išlaidų ir krovinių bei keleivių vežimo atliktų darbų santykį. Geležinkelių rentabilumo rodikliai didele dalimi priklauso nuo tinkamai parinktos riedmenų techninės priežiūros ir remontų sistemos bei jos realizavimo principų.
Įvertinant ilgametę daugelio šalių transporto priemonių eksploatavimo patirtį bene labiausiai pasiteisinusi yra planinė įspėjamoji techninių priežiūrų ir remontų sistema, kuri esant šiuolaikinėms diagnostikos priemonėms ir pakankamam jų kiekiui bei aukštai remonto darbuotojų kvalifikacijai gali sudaryti sąlygas pasiekti aukštus riedmenų eksploatacijos rodiklius.
Riedmenų techninės eksploatacijos kursinio projekto tikslas supažindinti studentus su traukos riedmenų parko pagrindinių darbo rodiklių skaičiavimu, riedmenų poreikio nustatymu, remontų ir techninės priežiūros metinės programos skaičiavimo ir realizavimo principais, atsižvelgiant į elektrovežių, šilumvežių bei variklinių vagonų eksploatavimo specifiką.
Kursinį projektą sudaro dvi dalys: bendroji ir individualioji. Bendrojoje dalyje yra pateikiama techninių priežiūrų ir remontų lokomotyvų parko struktūros ir kokybinių bei kiekybinių veiklos rodiklių skaičiavimo metodika, programos skaičiavimo bei jos realizavimo principai, atsižvelgiant į darbų organizavimo formas ir darbų apimtis. Pateikiama pagrindinių depo gamybinių pastatų plotų skaičiavimo metodika pagal būtinų remonto stovynių kiekį. Pagal atliekamų darbų apimtis parenkama pagrindinė kėlimo ir transportavimo bei technologinė įranga, apskaičiuojami gamybos ir pagalbinių darbininkų, lokomotyvų brigadų inžinerinių techninių darbuotojų bei tarnautojų skaičiai.
Šiame darbe mes apžvelgsime Automotrisės AR2 stabdžius konkrečiau mašinisto čiaupo nr.395 sandara ir jo remonta. Kadangi geležinkelije svarbią vietą skiriama stabdžiams.
Geležinkelio riedmenų eksploatavimo ir remonto inžinieriaus sritys ir profesinės kompetencijos, nagrinėjamos šiame darbe.
Veiklos sritis
Profesinės kompetencijos
1. Mašinisto čiaupo nr.395 sudedamų dalių projektavimas
1.1. Išmanyti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10731 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
56 psl., (10731 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos referatas
  • 56 psl., (10731 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt