Analizės

Filmo analizė: "Trumano šou" pagal M. McLuhan "Kaip suprasti medias"

10   (2 atsiliepimai)
Filmo analizė: "Trumano šou" pagal M. McLuhan "Kaip suprasti medias" 1 puslapis
Filmo analizė: "Trumano šou" pagal M. McLuhan "Kaip suprasti medias" 2 puslapis
Filmo analizė: "Trumano šou" pagal M. McLuhan "Kaip suprasti medias" 3 puslapis
Filmo analizė: "Trumano šou" pagal M. McLuhan "Kaip suprasti medias" 4 puslapis
Filmo analizė: "Trumano šou" pagal M. McLuhan "Kaip suprasti medias" 5 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mano pasirinkimą analizuoti filmą „Trumeno šou“ nulėmė tai, kad jis atspindi daugybę kasdienio gyvenimo aspektų ir puikiai atskleidžia medijų poveikį mūsų kasdieniniam gyvenimui. Analizei atlikti daugiausia rėmiausi Marshall McLuhan‘o knyga“Kaip suprasti medijas“, kuri labai aiškiai parodo, kad medijomis galima laikyti beveik viską. M. McLuhan‘o pagrindinis teiginys išdėstytas knygos pradžioje yra tai, jog medija yra pranešimas. Šiek tiek pasigilinus, galima labai aiškiai pamatyti, jog praktiškai kiekvienas daiktas žmonių gyvenime siunčia vienokius ar kitokius pranešimus aplinkiniams ir gali būti suprastas kaip medija.
Mano analizuotame filme pagrindinė medijos rūšis aiškiausiai paveikianti žmonių gyvenimus yra televizija, tačiau televizijos turinys taip pat gali būti medija, nes televizijos eteryje yra rodomi įvairūs papildantys pranešimai, tokie kaip: reklama, drabužiai, automobiliai, būstas ir kt. Nors M. McLuhan‘as dėsto, jog mediją reikia analizuoti tiesiog kaip tokią, dažnai neatsižvelgiant į turinį, mano nuomone, tai nėra atsiejami dalykai ir reikia perprasti ne vien pagrindinę mediją ir jos siunčiamus pranešimus, bet ir medijoje esančias kitas medijas, siunčiančias ne tokius pastebimus ir akivaizdžius pranešimus.
Filmo „Trumeno šou“ siužetas žiūrint pirmą kartą nėra visiškai aiškus ir tik filmui įpusėjus žiūrovas gali suprasti kas vyksta. Tačiau žiūrint kelis kartus, galima pastebėti daug įvairių detalių, kurios duoda užuominas į tai, kas iš tiesų vyksta. Pagrindinis veikėjas, Trumenas Burbankas, gyvena dirbtinai sukurtame pasaulyje pats to nežinodamas ir yra pagrindinis realybės šou, transliuojamo kelių dešimčių šalių televizijose, veikėjas. Šis realybės šou yra išskirtinis, mat pagrindinis dalyvis nežino, jog jis yra filmuojamas, o visas miestas yra dirbtinai sukurtas būtent jam. Trumenas buvo taip auginamas nuo pat gimimo, visi žmonės aplink jį yra tiesiog aktoriai ir statytiniai ir tik Trumenui artėjant prie trisdešimtmečio, jis išsiaiškina tiesą.
Šiuo atveju, televizija yra aiškiausiai išreikšta medija šiame filme. Stebėdami fragmentiškai parodomą televizijos žiūrovų elgesį galime iškart suprasti kai kurias M. McLuhan‘o išdėstytas prielaidas apie televiziją, kaip šaltą mediją. Jis teigia, jog šaltosios merijos nuo karštųjų skiriasi...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1915 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
5 psl., (1915 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos analizė
  • 5 psl., (1915 ž.)
  • Word failas 52 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Komunikaciniai aspektai: G. Colombero, M. McLuhan, D.J. Peters

Komunikaciniai aspektai: G. Colombero, M. McLuhan, D.J. Peters Komunikacija
Peržiūrėti darbą

Knyga kaip medija

Knyga kaip medija Komunikacija
Peržiūrėti darbą

RSV „AIRBALTIC“ reklaminės kampanijos analizė

RSV „AIRBALTIC“ reklaminės kampanijos analizė Komunikacija
Peržiūrėti darbą

Kriminalinių naujienų vaizdavimo ypatumų ir skaitomumo neatsiejamumas Baltijos šalyse: lyginamoji portalų „Delfi.lt“, „Delfi.lv“ ir „Delfi.ee“ kriminalų skilčių analizė

Kriminalinių naujienų vaizdavimo ypatumų ir skaitomumo neatsiejamumas Baltijos šalyse: lyginamoji portalų „Delfi.lt“, „Delfi.lv“ ir „Delfi.ee“ kriminalų skilčių analizė Komunikacija
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę