Mano pasirinkimą analizuoti filmą „Trumeno šou“ nulėmė tai, kad jis atspindi daugybę kasdienio gyvenimo aspektų ir puikiai atskleidžia medijų poveikį mūsų kasdieniniam gyvenimui. Analizei atlikti daugiausia rėmiausi Marshall McLuhan‘o knyga“Kaip suprasti medijas“, kuri labai aiškiai parodo, kad medijomis galima laikyti beveik viską. M. McLuhan‘o pagrindinis teiginys išdėstytas knygos pradžioje yra tai, jog medija yra pranešimas. Šiek tiek pasigilinus, galima labai aiškiai pamatyti, jog praktiškai kiekvienas daiktas žmonių gyvenime siunčia vienokius ar kitokius pranešimus aplinkiniams ir gali būti suprastas kaip medija.
Mano analizuotame filme pagrindinė medijos rūšis aiškiausiai paveikianti žmonių gyvenimus yra televizija, tačiau televizijos turinys taip pat gali būti medija, nes televizijos eteryje yra rodomi įvairūs papildantys pranešimai, tokie kaip: reklama, drabužiai, automobiliai, būstas ir kt. Nors M. McLuhan‘as dėsto, jog mediją reikia analizuoti tiesiog kaip tokią, dažnai neatsižvelgiant į turinį, mano nuomone, tai nėra atsiejami dalykai ir reikia perprasti ne vien pagrindinę mediją ir jos siunčiamus pranešimus, bet ir medijoje esančias kitas medijas, siunčiančias ne tokius pastebimus ir akivaizdžius pranešimus.
Filmo „Trumeno šou“ siužetas žiūrint pirmą kartą nėra visiškai aiškus ir tik filmui įpusėjus žiūrovas gali suprasti kas vyksta. Tačiau žiūrint kelis kartus, galima pastebėti daug įvairių detalių, kurios duoda užuominas į tai, kas iš tiesų vyksta. Pagrindinis veikėjas, Trumenas Burbankas, gyvena dirbtinai sukurtame pasaulyje pats to nežinodamas ir yra pagrindinis realybės šou, transliuojamo kelių dešimčių šalių televizijose, veikėjas. Šis realybės šou yra išskirtinis, mat pagrindinis dalyvis nežino, jog jis yra filmuojamas, o visas miestas yra dirbtinai sukurtas būtent jam. Trumenas buvo taip auginamas nuo pat gimimo, visi žmonės aplink jį yra tiesiog aktoriai ir statytiniai ir tik Trumenui artėjant prie trisdešimtmečio, jis išsiaiškina tiesą.
Šiuo atveju, televizija yra aiškiausiai išreikšta medija šiame filme. Stebėdami fragmentiškai parodomą televizijos žiūrovų elgesį galime iškart suprasti kai kurias M. McLuhan‘o išdėstytas prielaidas apie televiziją, kaip šaltą mediją. Jis teigia, jog šaltosios merijos nuo karštųjų skiriasi...
Šį darbą sudaro 1915 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!