Konspektai

Elektroninis verslas ir komercija

10   (1 atsiliepimai)
Elektroninis verslas ir komercija 1 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 2 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 3 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 4 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 5 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 6 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 7 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 8 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 9 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 10 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 11 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 12 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 13 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 14 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 15 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 16 puslapis
Elektroninis verslas ir komercija 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Elektroninės komercijos samprata – ji apima visas santykių, susijusių su tarptautinių ir nacionalinių sandorių sudarymu elektroniniu būdu, rūšis. Sėkmingi elektroninės komercijos sumanymai gali apimti pirkimus, plėtrą ir produktų projektavimą, vadovavimą produkcijai ar gamybos rinkodarą, pardavimus, aptarnavimą, bendradarbiavimą versle. Produktų platinimą, mokslinius tyrimus ir dar daug kitų sferų. E-komercija – verslas elektroniniu būdu. Jis grindžiamas elektroninių duomenų perdavimu, plėtra bei apdorojimu. Vartotojų aprūpinimas prekėmis bei paslaugomis naudojant internetą. E-verslas – santykiai susiję su tarptautinių ir nacionalin sandorių sudarymu elektron būdu: pirkimas, pardavimas, tiekimas,užsakymai,reklama, konsultavimas, įvairūs susitarimai bei dalykinio bendradarbiavimo formos. E-verslo modeliai – tai produktų, paslaugų ar informacijos srautų, architektūros ir įvairių verslo dalyvių bei jų vaidmenų aprašymas. Jie taikomi priklausomai nuo organizacijos bei jos veiklos pobūdžio. E-parduotuvė – realios parduotuvės analogas, kur galima pamatyti prekes, gauti jų išsamų aprašymą. E–tiekimas – tai prekių ir paslaugų pasirinkimas iš konkuruojančių tiekėjų ir apsirūpinimas jomis elektroniniu būdu. E-aukcionas – tradicinio aukciono perkėlimas į elektroninę terpę. E-pasažas – tai grupė e-parduotuvių, kurias paprastai vienija tas pats firminis ženklas. Trečiosios šalies prekyvietė – šis modelis naudingas bendrovėms, kurios marketingo internete veiklą siekia perduoti trečiosioms šalims. Tokios prekyvietės siūlo vartotojo sąsajas su tiekėjo produktų katalogais. Kartu suteikiama ir kitų paslaugų: viešinamas prekės ženklas,siūlomos apmokėjim sąlygos,logistikos paslaugos, atliekami užsakymai, sudaromos galimybės saugiai atlikti sandorius. Virtualios bendruomenės – didžiausią virtualiųjų bendruomenių vertės dalį sukuria jų nariai (klientai ir partneriai), kurie virtualiosios organizacijos apibrėžiamoje aplinkoje kuria tam tikrą informaciją. Pajamas virtuali bendruomenė gauna iš narystės ir reklamos mokesčių. Virtuali bendruomenė gali būti ir svarbus marketingo elementas siekiant vartotojų lojalumo bei sukurti nepriklausomą grįžtamąjį ryšį su vartotoju. Bendradarbiavimo platformos – jos įmonių bendradarbiavimui teikia technologinės priemonės ir informacijos terpę. Elektroninė brokerystė – tai prekyba vertybiniais popieriais, naudojant Interneto technologijas. Elektronini kazino – azartiniai žaidimai internete. Elektroninis ugdymas – tai modelis, kuris reikalingas norint plėtoti mokymo procesus, naudojant interneto technologijas. Pvz. nuotolinis mokymas. Svarbiausi e-verslo tipai paremti pagrindiniais e-verslo modeliais, kuriuos galima suskirstyti į šias pagrindines grupes: tarpininkavimas;informacinis tarpininkavimas; reklama; prekyba; gamyba; sąsaja; bendruomenė; registracija. Informacinis tarpininkavimas, pasitikėjimas ir kitos paslaugos. – šiuo metu labai didelę vertę turi įvairi informacija ir duomenys. Šio modelio tikslas tai su informacija susijusios paslaugos, kurių tikslas suteikti didesnę vertę duomenims, pasiekiamiems per atvirus tinklus ar gaunamiems iš integruotų verslo operacijų, ar paieškos sistemų. Paprastai už informaciją ir konsultavimą turi būti sumokėta tiesiogiai arba registracijos mokesčiu. Greta šių paslaugų į Internetą pamažu persikėlė ir tradicinės informacinės paslaugos, tokios kaip „geltonieji“ ir „baltieji“ puslapiai, pažinčių biurai ir pan. Ypatinga kategorija – pasitikėjimo paslaugos. Jos dažniausiai yra susijusios su galimybe elektroniniu būdu užsisakyti, gauti ar naudotis duomenų baze, įvairių pažymas ar leidimus išduodančių institucijų tarnybomis.Pvz. elektroninis notaras. Tarpininkavimas – tarpininkai (brokeriai) yra rinkos kūrėjai: jie suveda pardavėjus ir pirkėjus, bei įgalina sąveikas tarp jų, kurios daugeliui atveju baigiasi pirkimo sandėriu. Čia yra apimamos verslo verslui (B2B). Verslo vartotojui (B2C), ir vartotojo vartotojui (C2C) rinkos. Tarpininko modelis gali turėti šias formas: 1. el. brokeriavimas – pirkimo pardavimo funkcijos „online“ režime. 2. mainų rinka. Šis modelis dažniausia naudojamas verslas verslui rinkoje. 3. verslo prekybos bendruomenė – arba vertikali internete bendruomenė. Ji veikia kaip „esminės, adekvačios informacijos ar dialogo terpė tam tikroje rinkoje“. 4. pirkėjų agregatorius –kur agregavimas nusakomas kaip individualių interneto pirkėjų sutelkimas į grupę bei jų įgalinimas veikti kaip grupei tam , kad jie galėtu gauti naudą, kuri tradiciškai suteikiama organizacijoms dėl didelių pirkimo apimčių. 5. paskirstytojas- katalogavimo tipo operacijos, kurių metu daugelio gamintojų prekės apjungiamos ir pristatomos mažmeniniams pirkėjams. 6. virtualus pasažas- tai puslapis kuriame „įsikuria“ daug pirkėjų..7. metatarpinikavimas – verslas kur pirkėjai ir online pardavėjai suvedami ir pateikiamos pirkimo sąveikų paslaugos: 8. aukcionų brokeris – puslapis, kuriame rengiami pardavimo aukcionai. 9. atvirkštinis aukcionas – tai „sakyk savo kainą“ tipas, dar vadinamas paklausos kaupimu, arba pirkimas pagal pareikalavimą. 10. klasifikatoriai – parduodamų arba norimų įsigyti prekių sąrašai, kuriuos paprastai sudaro vietinės žinių tarnybos. Kainos gali būti nurodomos arba ne. 11. paieškos agentas – agentas, naudojamas geriausios kainos, pirkėjo nurodytos tam tikrai prekei ar paslaugai, paieškai, arba sunkiai pasiekiamos informacijos identifikavimui. 12. „pagautės“ brokeris- atlygio pasiūla už asmens, daikto, idėjos ar kito reikalingo, tačiau sunkiai randamo dalyko suradimą. Reklamos modelis – išplėstinis tradicinis media transliacijos modelis. Transliuotojas pateikia turinį paslaugas(tokias kaip e-paštas, e-pašnekesiai) kartu su reklaminėmis žinutėmis banerių forma. Reklamos modelis veikia tik tuo atveju, jei lankytoju srautas yra didelis arba aiškiai specializuotas. A) generalizuotas portalas- pasižymi dideliais lankytojų srautais, kuriuos vilioja pagrindinis arba diversifikuotas turinys ir tam tikros nemokamos paslaugos. B) personalizmuotas portalas – neskatina vartotojų lojalumo. Didina vartotojų prisirišimą, nes jie investuoja savo laiką į puslapio personalizavimą. C)specializuotas portalas (vertikalusis portalas) – čia lankytojų srautas turi mažiau reikšmės negu aiškiai apibrėžtas lankytojų segmentas. D) dėmesio/skatinamasis marketingas – „atkreipk dėmesį“ modelis. Kai lankytojams mokama už turinio peržiūrėjimą bei tam tikrų informacinių formų užpildymą, apsilankymų dažnumą ir pan. E) nemokamas modelis – vartotojas kažką gauna nemokamai, pvz. vietą asmeniniam puslapiui, web paslaugų, prieigą prie interneto ir pan. Tokia nemokama nauda suburia gana iniciatyvų lankytojų srautą bei sudaro palankias galimybes reklamai. F) derybinės nuolaidos – ryškiausias pavyzdys yra „buy.com“, kur prekės parduodamos už ribinių kaštų ar net mažesnę vertę, o pelnas gaunamas iš reklamos. Informacinis tarpininkavimas. Duomenys apie vartotojus bei jų pirkimo įpročius yra labai vertingi. Ypač jei informacija kruopščiai analizuojama ir naudojama planuoti tikslines marketingo kompanijas. Kai kurios įmonės gali veikti kaip informaciniai tarpininkai, kaupdamos bei parduodamos informacija kitiems verslams. Toks informacinis tarpininkas gali siūlyti vartotojams naudotis nemokamu internetu arba nemokamos kompiuterių įrangos už informaciją apie jų naršymo bei pirkimo internete įpročius. Šis modelis gali veikti ir kita kryptimi: suteikdamas vartotojams informacijos apie naudingus konkuruojančius interneto puslapius tam tikrame rinkos segmente. Registracijos modelis – turiniu pagrįsti puslapiai, kurie gali būti peržiūrimi nemokamai, tačiau vartotojui būtina prisiregistr. Prekybininko modelis. Klasikiniai prekių ir paslaugų didmenininkai ir mažmenininkai. Gali būti parduodama skelbiant fiksuotas kainas arba per aukcioną. Virtualus prekybininkas – verslas, kuris veikia tik internete ir siūlo tiek tradicines tiek specifines interneto prekes ar paslaugas. BitVendor – prekybininkas kuris prekiauja tik skaitmeniniais produktais ir paslaugomis bei atlieka susijusias su pardavimu paskirstymu funkcijas. Gamintojo tipas – šis modelis naudoja Internetą sudarydamas galimybę gamintojams tiesiogiai pasiekti savo vartotojus ir tuo būdu „suspausti“ paskirstymo kanalą. Gamintojo modelis gali būti pagrįstas efektyvumu, geresniu vartotojų aptarnavimu, ir gilesniu vartotoj prioritetų suvokimu. Modelis gali konfliktuoti su jau veikiančiomis gamintojo paskirstymo sistemomis. Sąsaja –sąsajos modelis sudaro galimybes pirkti kur bebūtų atliekama paieška. Susiję partneriai dalijasi ta tikra pajamų dalimi. Šis modelis orientuotas į apmokėjimą už atlikimą – pats sąsajos teikėjas nevykdo pardavimų veiklos bei nesukuria papildomų kaštų pirkėjui. Šis modelis gerai atitinka interneto specifiką, todėl yra labai populiarus. Šio modelio variacijos yra: pasikeitimas baneriais, apmokėjimas už apsilankymą, bei pajamų paskirstymo programos. Bendruomenės modelis – jo gyvybingumą lemia vartotojų lojalumas. Vartotojai į šį puslapį investuoja daug laiko bei emocijų. Kai kuriais atvejais vartotojai yra nuolatiniai turinio kūrėjai arba ir vienas pajamų šaltinių. Bendruomenės tipo atveju taip pat gali būti taikomas ir registracijos mokestis už papildomas paslaugas. Žinių tinklai – arba ekspertiniai puslapiai, jie yra informacijos, pagrįstos profesine kompetencija arba kitų vartotojų patirtimi, šaltinis. Elektroninės komercijos modeliai. Pasaulyje vyrauja trys el. verslo modeliai: verslas – verslui (B2B). Verslas – vartotojui (B2C). Vartotojas – vartotojui (C2C). Tai pat pagal elektroniniu būdu bendraujančias šalis, taikomi ir kiti el. verslo modeliai: valstybinė institucija – verslui (G2B). valstybinė institucija – vartotojui (G2C). valstybinė institucija - valstybinei institucijai (G2G). B2B – aprėpia įmonių tarpusavio bendravimą elektroninėmis priemonėmis. Įmonė naudojanti tinklą, gali elektroniniu būdu susisiekti su savo tiekėjais, užsakyti prekes, pasikeisti dokais bei atsiskaityti. Visa tai pasiekiama 24 val. per parą. Privalumai: padidinta konkurencija;personalizacija; resursų taupymas; išlaidų mažinimas; naujos verslo galimybės. B2C – daugiausia nusako elektroninę mažmeninę prekybą. Pagrindinis šio modelio principas – suteikti savo esamam ir potencialiam klientui visą prieinamą informaciją apie produktus, pasiūlyti jam užsakymą internetu, apmokėjimą ir aptarnavimą rūpimais klausimais. Privalumai: pasirinkimas; personalizavimas; kokybė; greitas atsakymas; žemesnės kainos; nauji produktai ir paslaugos. C2C – aprėpia elektroninius vartotojų tarpusavio santykius. Tai gali būti keitimasis informacija tinklu arba elektroniniai aukcionai, bei pirkimo ir pardavimo skelbimų lentos. Pagrindinis šio verslo principas – suteikti vartotojui greitą ir lengvą būdą ne tik pirkti, bet ir pačiam parduoti produktus ir paslaugas. Šio modelio privalumai – patogus pasirinkimas vartotojams bei žemesnės kainos. G2B – nusako elektroninį bendradarbiavimą tarp verslo ir valstybinių institucijų. Tai – viešų valstybės aktų skelbimas internete, kur įmonės savo nuomonę reiškia elektroniniu būdu, verslo dokumentų tvarkymas, siuntimas bei registravimas tinklu, kasdienių transakcijų pvz. PVM. gražinimas ir daugelio kitų biurokratinių operacijų elektronizavimas. G2C – apibūdina elektroninį bendradarbiavimą tarp vartotojų ir valstybinių institucijų. Tai – informacijos skleidimas, mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo ir kitų programų įgyvendinimas. G2G – apibūdina elektroninį bendradarbiavimą tarp valstybės institucijų. Šis modelis turėtų aprėpti valstybės valdymo bei administravimo perorganizavimą, panaudojant IT. Kompiuterinis virusas – kompiuterinis kodas kuris savo plėtimuisi turi infekuoti kurią nors programą-nešėją. Veiklos internete etika – Sėdėdami prie kompiuterio galime pamiršti kad bendraujame su žmonėmis o ne su kompiuteriu. Interneto vartotojai privalo laikytis tam tikrų visai virtualiai bendruomenei taikomų taisyklių. Tinko etikos kodeksas pasaulyje žinomas n-etiketo vardu. Jos reikalauja, kad Interneto vartotojas nepamirštų pakankamai universalių etikos taisyklių ir griežtai laikytųsi sistemų administratorių nustatytų reikalavimų. Elektroninis paštas – bendravimo ir tarpasmeninių santykių palaikymo priemonė. Jis yra įprasčiausias ir dažniausiai naudojamas tarpasmeninių ryšių palaikymo būdas per Internetą. Būtina pažinti adresatą. Duomenų paieška internete – yra gausybė internete svetainių, kurios skirtos informacijos paieškai. Tokios svetainės vadinamos paieškos įrankiais. Juos galima grupuoti į: interneto adresų katalogus(svetainės kuriu tikslas rinkti, grupuoti pagal temas ir pateikti vartotojui pasauliniuose kompiuterių tinkluose esančią informaciją);paieškos sistemas(kurios indeksuoja pasauliniuose kompiuterių tinkluose esančią informac, kuria rastų duomenų banką bei atlieka paieška jame; elektroninės bibliotekos (svetaines, kuriu tikslas kurti patikimos ir įvertintos informacijos archyvus.); naujienų pokalbių grupes( jose galime ieškoti specifinės informacijos.). Elektroninio verslo strategija ir jos įgyvendinimas Visos įmonės gali būti skirstomos į tris grupes: 1.kompanijos, tradiciniu būdu plėtojančius savo verslą; 2.kompanijos, kurios derina sandorius, atliekamus internete, su fiziniu prekių judėjimu; 3.verslas internete, kuris vykdomas vien tik virtualioje erdvėje. Institucijos ir procesai, dalyvaujantys el. versle: (Institucijos ,Įmonės, Pirkėjai, Vyriausybė ); (Verslo procesai ,Marketingas ,Prekyba ,Bendravimas ,Logistika );( El. komercija );( Duomenų tinklai ,Internetas ,Intranetas ,Ekstranetas). El. verslo strategija yra įmonės bendrosios strategijos dalis. Ja remiantis, galima rasti daugiau galimybių verslui, vartotojams, tiekimo kanalams ir t.t. El. verslo strategija turi sudaryti sąlygas apibrėžti tai, ką įmonė gali pasiūlyti elektroninei rinkai. Ji padeda numatyti verslo perspektyvą ir prognozuoti bei kryptingai planuoti veiklą. Elektroninio verslo strategijos formavimas Elektroninio verslo strategija formuojama keliais etapais: 1. Situacijos analizė. Išnagrinėjama esama padėtis el. ir padaromos išvados. 2. Savos strategijos sukūrimas: 1.Nustatomi savojo el. verslo prioritetai, pasirenkami būdai trūkstamiems ištekliams pritraukti, įvertinamos sąnaudos, nustatoma rizika ir galimybės bei laikas užduotims atlikti. 2.Padaromos išvados apie esamą situaciją el. rinkoje, konkurentų el. verslo strategijas, vartotojų elgesį el. rinkoje, tiekėjų el. verslo strategijas. 3.Pasirenkamas el. verslo modelis. 4. Sukuriamas firmos bendrojo verslo modelis. 5. Įvertinami finansiniai ištekliai: darbuotojų apmokymo sąnaudos, išlaidos rinkai tirti ir informacijai rinkti, papildomos darbo jėgos samdymo sąnaudos, išlaidos organizacinei technikai ir kitai technologinei įrangai įsigyti ir eksploatuoti, kelionių išlaidos, patalpų išlaikymo sąnaudos, nuoma ir lizingas, komunikacijų išlaidos, konsultacijų išlaidos, reklamos, firmos tinklalapio kūrimo ir palaikymo serveriuose sąnaudos. 3. Strategijos įgyvendinimas: pradinė stadija (pradinės investicijos): pritraukiami finansiniai ištekliai, surenkamas personalas, apmokomi ir konsultuojami darbuotojai, pasirenkami rinkos partneriai, įsigyjama reikalingos techninės įrangos. Visiškas projekto įdiegimas: sukūrus savo svetainę informacija apie save joje patalpinama; komunikuojama aktyviai ir pasyviai (pastoviai atnaujinama informacija, atsakoma į dažniausiai kylančius klausimus, tikrinamas svetainės lankytojų skaičius ir t.t.); visos veiklos operacijos - pirkimas, pardavimas, užsakymas, reklama, klientų aptarnavimas, konsultavimas, tiekimo grandžių valdymas - perkeliamos į internetą. 4. El. verslo palaikymas. Tinklalapis tobulinamas ir atnaujinamas; Elektroninės komercijos projektui įgyvendinti reikalingi ištekliai (sąnaudos) Išskiriamos keturios el. komercijos projektui įgyvendinti reikalingų sąnaudų grupės. 1. Žmonės: rinkodaros ir pardavimų specialistai, informacijos rengėjai ir jos apipavidalintojai, technologijų specialistai. 2.Techninė įranga: kompiuteriai, serveriai, modemai, apsaugos priemonės. 3. Programinė įranga: bendroji programinė įranga (OS, procesų serveriai, interneto naršyklės), duomenų apsaugos programinė įranga ir specializuota programinė įranga (bankų programos sąskaitoms administruoti internetu, bankų programos vietiniam sąskaitų administravimui, buhalterinės programos, pritaikytos elektroninei komercijai). 4. Ryšio tiekėjai. Renkantis ryšio tiekėją, svarbu: prisijungimo prie interneto kaina; interneto kanalo pralaidumas (kuo kanalo pralaidumas didesnis, tuo geresnė ryšio kokybė); prisijungimo prie telefono linijų kokybė; tiekėjo modemų apkrovimas; lengvatinių tarifų taikymas; techninio tiekėjo parama vartotojui. Elektroninė rinkodara Elektroninė rinkodara - tai naujas rinkodaros informacijos perdavimo būdas. Lyginant su ankstesnėmis priemonėmis, informacija internete yra aktualesnė, lengvai papildoma, didelės apimties. Be to, ji yra individualizuota, greitai pasiekia didelį klientų skaičių, atveria atgalinį ryšį. Tai nauja rinka, apimanti ir reklamą, ir pardavimo procesą. Pagrindiniai kiekvieno internetinio rinkodarininko darbo uždaviniai yra sudominti internautą, priversti jį veikti. Elektroninės rinkos dalyviai yra tiesioginiai (pardavėjas ir informacijos tiekėjas bei pirkėjas) ir netiesioginiai (reklamos tiekėjas, gamintojas, bankas, prekės tiekėjas, techninis personalas, programuotojai ir kt.). Elektroninės rinkodaros principai yra šie: 1. Interneto, kaip rinkodaros funkcijų įgyvendinimo priemonės, studijos ir analizė. 2.Savų tikslų (papildančių kitus rinkodaros uždavinius) internete apibrėžimas. 3.Tikslinės auditorijos nustatymas. 4. Potencialių klientų reakcijos į pateiktą pasiūlymą numatymas. 5.Konkurentų privalumų nustatymas. 6.Svarbiausių savos kompanijos privalumų išsiaiškinimas. 7.Priemonių pasirinkimas: informacijos ir mechanizmų pasirinkimas, kad potencialūs klientai reaguotų į pasiūlymą taip, kaip norima. 8.Informacijos patalpinimas internete. 9.Populiarinimas, reklama. 10.Klientų išklausymas ir pagrįstų išvadų darymas. Įmonė savo produktą ar paslaugą nori parduoti internete. Tam ji į atliko rinkos tyrimą, savo galimybių analizę ir pasirinko priemones. Toliau reikia: 1. sukurti tinklalapį ir registruoti jo adresą; 2.reklamuoti savo tinklalapį; 3.tinklalapyje demonstruoti prekes ar paslaugas; 4.įdiegti tinklalapyje pirkimo operacijas - sukurti būdą užsakymams priimti (online užsakymo forma); 5. sukurti apmokėjimo sistemą - būdą pinigams priimti; 6.organizuoti pristatymo sistemą; 7.konsultuoti ir aptarnauti klientus (el. paštas, online formos, online konsultacijos, dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai į juos, klientų apsilankymo knyga ir t. t.); 8.analizuoti klientų duomenis, ieškant būdų jiems išlaikyti; sukurti būdą grąžinamiems produktams ir klientų pretenzijoms priimti. 9.Reklama internete Intranetas – organizacijos ar įmonės vidinė, interneto technologijomis bei protokolais paremta informacinė sistema. Tai kompiuterių tinklas leidžiantis vienos organizacijos tarnautojams keistis informacija, el., paštu net konfidencialiais dokumentais ir bendrai jais naudotis.. Ekstranetas - Intraneto plėtinys, organizacijos tinklas kurio dalis prieinama iš Internetu ne organizacijos nariams pvz., klientams Internetas – pasaulinė kompiuterių tinklų sistema, jungianti tūkstančius tolimųjų tinklų ir vietinių tinklų su skirtingų tipų kompiuteriais bei skirtingomis OS. Internetas, tai: 1.Bendravimo būdas. Internete naudojami įvairūs bendravimo būdai: informacijos apie save pateikimas, pranešimų siuntimas, tvarkymui skirtų dokumentų perdavimas, diskusijų, naujienų grupės, elektroninis paštas, konferencijos ir kt. Bendravimas čia ypač efektyvus, nes jis vyksta pasauliniu mastu ir greitai. 2.Duomenų saugykla. WWW (World Wide Web) - pasaulinio žiniatinklio tinklalapiai - tai unikali duomenų biblioteka. Interneto vartotojai gali naudotis milijonuose tinklo kompiuterių saugomais duomenimis. 3.Elektroninės komercijos rinka. Internete galite milijonams lankytojų pateikti informaciją apie savo įmonę, prekes, paslaugas. Tai labai patogi reklamos priemonė, leidžianti be didelių sąnaudų nuolat atnaujinti ir skleisti informaciją. Yra nemažai WWW puslapių, kuriuose galima užsisakyti prekes bei už jas sumokėti. Reklama. Reklamos internete privalumai 1.Firmos įvaizdžio gerinimas. Firmos tinklalapis - masiškiausias reprezentavimo ir visuomenės informavimo apie save būdas. 2.Auditorijos masiškumas. Internetas - sparčiausiai besiplečianti ir masiškiausia, nežinanti valstybinių sienų informacijos priemonė, kuri atveria pasaulinę rinką reklamai ir turi specifinių ypatybių, darančių jį unikaliu. 3.Galimybė pasirinkti auditoriją. Šiuolaikinės informacinės technologijos leidžia gana tiksliai nukreipti reklamą į norimą vartotoją ar vartotojų grupę. Jau dabar galima techniškai ir demografiškai suskirstyti vartotojus, kurie tinklalapius pasirenka ieškodami informacijos, verslo kontaktų, pramogų ar prekių. Tam kuriami teminiai internete vartai (portalai), kuriuose pateikiama kuo daugiau vienos srities informacijos, prekių, paslaugų. Tai reiškia, kad investicijos į reklamą bus naudojamos efektyviausiai. 4.Interaktyvus ryšys su klientu. yra galimybė užmegzti interaktyvų ryšį su klientu. Tai reiškia, kad įmanoma ne tik pateikti informaciją apie save, bet taip pat sužinoti vartotojo nuomonę, pageidavimus, pastabas. 5.Efektyvi prekyba. Internetu įmanoma greitai ir patikimai vykdyti finansinius atsiskaitymus, pardavinėti prekes ir paslaugas, ar jas užsakyti 6.Reklamos dinamiškumas. Informacijos atnaujinimas nereikalauja didelių sąnaudų, paprasta nuolat pakeisti ir taip potencialiam klientui pateikti naujausias žinias apie save. Tai yra daug pigiau nei pakartotinė reklama kitose masinės informacijos priemonėse. Reklamos elektroninėje rinkoje specifika. Reklama elektroninėje rinkoje skiriasi nuo tradicinės reklamos keletu specifinių ypatybių: 1.Klientas, bendraudamas su įmone, jaučiasi kontroliuojąs situaciją. 2.Klientai negali pakęsti net mažiausio mėginimo priekabiauti arba ne laiku pateikti reklamą. 3.Informacija apie vartotojus gali būti renkama ir kam nors perduodama tik jiems sutinkant. 4.Klientai nepasitenkinimą elektroniniu paštu labai greitai išplatina tarp daugelio potencialių vartotojų. Todėl reklaminis pranešimas turi būti vertas susidomėjimo, pateiktas laiku ir konkretus. Reklamavimosi internete būdai Pagrindiniai reklamos internete uždaviniai: 1.atkreipti vartotojų dėmesį į reklamą (potencialaus kliento paieška, ryšių su esamais klientais palaikymas); 2. informacijos apie siūlomas prekes ar paslaugas pateikimas tinkle siekiant privilioti klientus jas pirkti. Kad atkreiptų dėmesį į prekės ar paslaugos reklamą, vartotojas turi patekti į reikiamą tinklalapį. Todėl tinklalapio reklama turi būti ryški, dinamiška, interaktyvi, patraukli. Tai gali būti banerinė ir tekstinė reklama populiariuose internete tinklalapiuose, dalyvavimas interaktyviuose forumuose, konferencijose, reitinguose, nuorodų mainuose, naujienų grupių ir skelbimų lentų naudojimas, publikacijos elektroniniuose žurnaluose, labdaros, partnerystės programose. Negalima pamiršti ir tradicinių reklamos būdų (televizija, radijas, laikraščiai, pristatymai, išorinė reklama...). Šiuo metu racionalu naudoti elektroninės ir tradicinės reklamos derinį. Jų panaudojimo santykis priklauso nuo numatomos reklaminės kampanijos naudos ir jai įgyvendinti reikalingų lėšų santykio. Palyginti su internetu, tradicinės masinės informacijos priemonės (televizija, radijas, laikraščiai) pateikia mažai informacijos apie reklamuojamą produktą. Todėl reklamos internete uždavinys yra informacijos apie siūlomas prekes ar paslaugas pateikimas tinkle siekiant privilioti klientus jas pirkti. Elektroninė prekyba neįmanoma be reklamos. Reklama internete gali būti įvairialypė: 1.reklaminiai skydeliai, 2.elektroniniu paštu ateinančios žinutės; 3.pokalbiai sistemose ar virtualiose skelbimų lentose, 4.tinklalapių registravimas paieškos sistemose bei įvairiuose žiniatinklio kataloguose. Siekiama, kad potencialūs pirkėjai susipažintų su išskirtiniais reklamuojamų produktų bruožais - kuo jie geresni už konkurentų siūlomas alternatyvas. Internete pirkėjas negali tiesiogiai pamatyti ir paliesti prekės. Internetinė reklama turi kompensuoti šiuos trūkumus. Pagrindinis jos tikslas - įrodyti klientui prekių ar paslaugų kokybę ir kainos racionalumą. Šiems tikslams naudojamos įvairios priemonės: trimačiai vaizdai, garso efektai, animacija,. Pavyzdžiui, sudaromos galimybės sukioti prekę erdvėje ir apžiūrėti ją iš visų pusių, pritraukti ir atitolinti ją, išardyti į sudedamąsias dalis, apžiūrėti vidinę struktūrą. Firmos tinklalapis Tinklalapyje galima sukurti savo reklaminius leidinius ir patalpinti juos internete. Kokybiškas, informatyvus ir patogus tinklalapis padeda sukurti gerą firmos įvaizdį. Kaip ir bet kuri kita reklamos priemonė, tinklalapis internete atlieka dvi funkcijas: 1.Reprezentacinę. Todėl puslapiai turi būti kruopščiai paruošti, tekstai - be klaidų, išsamūs, dizainas - kokybiškas, puslapio struktūra - logiška ir vartotojui suprantama. Dažnu atveju geriau neturėti jokio tinklalapio, negu prastą. 2.Informacinę. Gerai suprojektuotas, aktyviai prižiūrimas ir atnaujinamas tinklalapis teikia potencialiems pirkėjams ir užsakovams naujienas apie firmos gaminius, prekes, paslaugas. Be to, jame netiesiogiai primenamas firmos vardas ar ženklas. Taigi, net ir nereklamuodamas prekių, tinklalapis reklamuoja pačią firmą. Tinklalapio reklama Problema: kaip padaryti, kad firmos tinklalapis būtų kuo daugiau lankomas, t. y. kaip reklamuoti patį tinklalapį. Čia gali padėti keletas dalykų: reikia registruoti tinklalapį paieškos sistemose bei teminiuose kataloguose, įtraukti nuorodas į žiniatinklio katalogus ir publikuoti „Geltonuosiuose puslapiuose", įdėti nuorodas į savo puslapį kituose tinklalapiuose, skelbti savo tinklalapio adresą visose savo reklamose, laiškuose, samdyti agentūrą, užsiimančią internetu svetainių populiarinimu, analizuoti gaunamus rezultatus bei nuolat palaikyti skatinimo programą ir pan. Tinklalapis reklamuojamas : 1.registruojant serverį paieškos sistemose, Web serveriuose, kataloguose; 2.įdedant nuorodas į kitus serverius, keičiantis nuorodomis; 3.skelbiant serverio adresą visose tradicinėse reklamos srityse. Rengiant tinklalapius, reikia laikytis kai kurių reikalavimų: 1.pateikite duomenis apie autorius (vardus, pavardes, instituciją, informaciją kontaktams, datas); 2.sukurkite patogią navigaciją (pavadinimą, turinį, antraštes, mygtukus); 3.numatykite struktūrą (antraščių lygius, turinio vietą, iliustracijų kiekį ir paskirtį...); 4.įvertinkite ryšius tarp dokumento puslapių (ilgis

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10842 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (10842 ž.)
Darbo duomenys
  • Mikroekonomikos konspektas
  • 17 psl., (10842 ž.)
  • Word failas 221 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt