Priėmė: doc. dr.
R. Gatautis
Kaunas, 2006
TURINYS
Įvadas
Elektroninė komercija
Elektroninės komercijos dalyviai ir tipai
Elektroninės komercijos rūšys
Elektroninės komercijos taikymo galimybės
Elektroninės komercijos poveikis įmonių veiklai.
Elektroninės komercijos vystimasis
Elektroninės komercijos vystimasis užsienyje
Elektroninė komercija Europoje atsigauna
Elektroninės komercijos vystymasis Lietuvoje
Elektroninė komercija Lietuvoje: atsilikimas ar persilaužimas
Lietuviai retai perka internete, bet vis dažniau jame ieško informacijos apie prekes
Išvados
ĮVADAS
Nėra vieno tikslaus ir visiems priimtino elektroninės komercijos apibrėžimo. Šiuo metu apie elektroninę komerciją žino kiekvienas - tai prekių pirkimas per internetą. Dažniausiai tai suprantama kaip komercinės veiklos vykdymas pasitelkiant elektronines priemones. Tai yra bendriausias apibūdinimas, neatskleidžiantis e-komercijos esmės. E-komercija (arba kiti vadina e-verslas) – neseniai į apyvartą patekę terminai. Kasdien girdime pasakojimus apie interneto kompanijų sėkmę. E-komercija apima visas santykių, susijusių su tarptautinių ir nacionalinių sandorių sudarymu elektroniniu būdu, rūšis: pirkimą, pardavimą, tiekimą, užsakymus, reklamą, konsultavimą, įvairius susitarimus bei dalykinio bendradarbiavimo formas.
Kiekvienai įmonei kyla klausimas, ką jai duos elektroninės komercijos sistemos įdiegimas. Dažnai įmonės galvoja, kad jų verslui elektroninės komercijos sistema netinka. Jei ji kam nors ir reikalinga, tai tik ne jiems, nes jų verslui pardavimų per internetą pritaikyti negalima.
Tai rodo, kad įmonės nelabai susipažinusios su interneto galimybėmis. Praktiškai kiekvienai įmonei, kuri verčiasi komercine ar gamybine veikla, elektroninės komercijos sistema gali būti naudinga.
Mūsų darbe pristatyta , kas iš tikrųjų yra tas Elektroninė komercija, kas yra jos dalyviai ir tipai, rūšys. Atkreipemė dėmesį į tai , kokios yra elektroninės komercijos galimybės, koki poveikį ji daro įmonės verslui. Galiausiai išanalizavome kaip ji vystosi pasaulyje, Europoje, bei Lietuvoje o taip pat, kas lemia jos plėtrą.
ELEKTRONINĖ KOMERCIJA
Elektroninė komercija – tai verslas, kuriame informacinės technologijos ir elektroninės telekomunikacijos naudojamos didinti verslo efektyvumui ir sukurti pagrindą naujiems produktams ir paslaugoms. Vykdydama veiklą kiekviena įmonė bendrauja su plačiu kitų subjektų spektru: tai gali būti privatūs ar verslo klientai, verslo partneriai, tiekėjai, valdžios institucijos, žiniasklaidos priemonės. Bendraudami tarpusavyje, šie subjektai keičiasi įvairaus pobūdžio informacija: informuoja apie save ir savo paslaugas, derasi dėl...
Šį darbą sudaro 5134 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!