Referatai

Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos

10   (3 atsiliepimai)
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 1 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 2 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 3 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 4 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 5 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 6 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 7 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 8 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 9 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 10 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 11 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 12 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 13 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 14 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 15 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 16 puslapis
Mažmeninės prekybos įmonių vystymosi tendencijos 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mažmeninė prekyba apima daugelį kasdienio vartojimo produktų — maisto prekių, tekstilės, baldų, tabako produktų — prekybą. Tai viena sparčiausiai besivystančių ir didžiausių ekonomikos sričių visose trijose Baltijos valstybėse. Mažmenine prekyba užsiimančios įmonės (pvz., parduotuvės) ar asmenys perka prekes dideliais kiekiais tiesiai iš gamintojo arba didmenine prekyba užsiimančių įmonių, ir parduoda jas mažais kiekiais bei didesnėmis kainomis galutiniam vartotojui. Galutinis vartotojas prekes panaudoja savo reikmėms, vartojimui. Kartais mažmenine prekyba besiverčianti įmonė visą ar dalį savo parduodamos produkcijos pagamina pati.
Vakarų šalių praktika rodo, kad smulkios komercinės bei verslo įmonės vidutiniškai gyvuoja 3-5 metus. Per pirmuosius du- tris metus pasitraukia iš rinkos kas trečia smulki įmonė. Tik nedidelė įmonių dalis (15-20 proc.) pajėgia peržengti 5 ir daugiau metų slenkstį. Todėl įmonių tinklas, formos, metodai, prekių asortimentas reikalauja nuolat stebėti besikeičiančią situaciją, kad laiku pereitume prie struktūrinių poslinkių, galėtume iš anksto numatyti ir prognozuoti tolesnius savo veiksmus, vystymosi kryptis.
Šiame darbe mes nagrinėjame mažmeninės prekybos įmonių tipus, analizavome tris mažmeninės prekybos tinklus: UAB „VP MARKET“, „Norfos mažmena“ ir „IKI“ tinklą.
Darbo tikslas: apžvelgti mažmeninės prekybos įmonių vystymasi.
2. Išanalizuoti prekybos įmonių tipus;
3. Išnagrinėti mažmeninės prekybos vystymosi perspektyvas;
4. Išanalizuoti tris mažmeninės prekybos tinklus;
5. Išvados;
Mažmeninę prekybą įtakojantys veiksniai
Mažmeninės prekybos tinklo plėtra susijusi su didelėmis permainomis rinkoje. Tai visų pirma pasireiškia kiekybine raiška – naujų prekybos sistemos elementų atsiradimu, aštria konkurencine kova tarp jų, sąlygojančią prekybos tinklo plėtrą. Mažmeninės prekybos sistemos efektyvumas susijęs su aplinka, kurioje sistema veikia, todėl mažmeninės prekybos tinklo plėtrai įtakos turi ir mikro- ir makro- aplinkos kitimo veiksniai.
Makroaplinka sukuria sąlygas, kuriose veikia ne tik mažmeninės prekybos sistemos elementai, bet ir vyksta pavienių prekybos elementų kitimas. Nauji makroveiksniai sąlygoja erdvinę mažmeninės prekybos sistemos transformaciją. Dideli aplinkos trukdžiai skatina sistemą keistis, t.y. atlikti daugiau ir įvairesnių funkcijų (plėsti ir gilinti prekių asortimentą, teikti daugiau paslaugų, plėsti veiklos zoną). Tuo tarpu „mikro“ trikdžiai įtakos neturi. Makroaplinką sudaro politinė, teisinė,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3569 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas..3
  • Mažmeninę prekybą įtakojantys veiksniai..4
  • Mažmeninės prekybos įmonių tipai.5
  • Mažmeninės prekybos vystymosi perspektyvos8
  • UAB „VP MARKET“ Mažmeninės prekybos centras..9
  • UAB „Norfa“ mažmena11
  • Tinklas „IKI“.13
  • Išvados..16
  • Literatūra..17

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (3569 ž.)
Darbo duomenys
  • Mikroekonomikos referatas
  • 17 psl., (3569 ž.)
  • Word failas 297 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt