2008 m.
Įvadas
Daugelyje lengvųjų automobilių yra dyzeliniai varikliai. Dyzelinės maitinimo sistemos dažniausiai yra su sekciniais ir skirstomaisiais didelio slėgio siurbliais. Lengvieji automobiliai turi skirstomuosius siurblius nors pasitaiko ir sekciniai.
Dyzeliniame variklyje nėra sudėtingos uždegimo sistemos, tačiau yra ne mažiau sudėtinga ir remonto atžvilgiu brangi maitinimo sistema. Be to, kiekvieną kartą griežtėjant ekologiniams reikalavimams, palaipsniui didinamas įpurškimo slėgis. Maitinimo sistemos komponentai tampa preciziškesni ir brangesni.
Degiojo mišinio ruošimas.
Dyzelio varikliuose degusis mišinys ruošiamas suspaudimo takto pabaigoje ir išsipletimo takto pradžioje, jau vykstant degimui. Degusis mišinys turi būti paruoštas per labai trumpą laiką, alilinkantį maždaug 20-60°alkūninio veleno posūkio kampo.
Degalai suspaudimo takto pabaigoje dideliu (30-120 MPa) slėgiu purškiami į cilindre suspaustą orą. Ištekėjusios pro purkštuko mažo skersmens skylutes, degalų čiurkšlės suskyla i daugybę smulkių skirtingo dydžio lašelių, kurių vidutinis skersmuo lygus keliasdešimčiai mikronų. degalų išpturšikimo kokybė priklauso nuo jų, klampos, tankio ir paviršiaus įtempimo, įpurškirno slėgio dydžio, purkštukų skylučių formos ir matmenų , suslėgto oro tankio, jo sūkuriavimo pobūdžio ir intensįvumo.
Nuo degalų purškimo pradžios variklio cilindruose vyksta sudetingi fiziniai procesai: degalų, čiurkšlės suskyla į smulkius lašelius, degalai šyla, garuoja, maišosi su oru ir pasiskirsto degimo kameroje. Dauguma šių procesų vyksta vienu metu. Degalai šyla ir garuoja naudodami cilindre suspausto oro šiluminę
cncrgiją. Degimo kamerole jie pasklinda čiurkšlių ir judančio oro srauto kinetines energijos veikiami. Būtini šių energijų dydžiai priklauso nuo degiojo mišinio ruošimo būdo.
Pagal degiojo mišinio ruošimo būdą dyzelinius variklius galima suskirstyti į dvi grupes: su tiesioginiu ir netiesiogniu degalų įpurškimu.
Tiesiogio įpurškimo dyzeliniai varikliai
Tokiuose varikliuose degalai purškiami tiesiai į stūmoklio dugne įrengtą degimo kamerą. Geras degalų ir oro susimaišymas, kuris yra greito ir visiško degalų sudegimo svarbiausia sąlyga, gali būti pasiektas įvairiausiais būdais. Lėtaeigiuose varikliuose, kuriuose degiojo mišinio ruošimu yra santykinai daug laiko, degalai į degimo kamerą purškiami dideliu slegiu pro daugybę purkštuko skylučių . Ten jie susimaišo su oru. Siusimaišyti padeda degimo kameroje visada vykstantis turbulencinis oro...
Šį darbą sudaro 4049 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!