Dyzelinių variklių maitinimo sistema.
Dyzelinių variklių privalumai, palyginti su benzininiais, seniai žinomi. Vienas iš jų gerokai didesnis naudingumo koeficientas, t.y. tam pačiam darbui atlikti reikia mažiau degalų. Tačiau dyzeliniai lengvųjų automobilių varikliai dėl keliamo triukšmo bei vibracijos (virpesiu) kelią į pripažinimą skynėsi pamažu. Pirmiausia dyzeliai būdavo įrengiami lėtaeigėse transporto priemonėse bei krovininiose automobiliuose. Padetis labai pasikeitė devintajį dešimtmetį sukūrus turbodyzelinius variklius TDI (Turbodisel Direct Injection) su tiesioginiu degalų įpurškimu.
Tiesioginis degalų įpurškimas į cilindrą dideles galios krovininiu automobiliu dyzeliuose naudojamas palyginti seniai. Jų varikliuose degalai įpurškiami į įdubą stūmoklio dugne. Kad degusis mišinys gariau sudegtų, oro įsiurbimo kanalai ir įleidimo vožtuvai įrengti taip, jog įsiurbiamas į cilindrą oras sūkuriuoja, šiuo principu veikiantis dyzelis dirba triukšmingai („kietai“).
Ne naujena tokie varikliai ir lengvuosiuose automobiliuose. Pavizdžiui, toks dyzelis dar septintojo dešimtmečio pabaigoje buvo įrengtas anglų firmos „Rover“ automobiliuose. Tačiau tik 1988 metais tylų „minkštai“ veikiantį greitaeigį dyzelį 1,9 TDI pasiseke sukurti vokečių firmų Audi ir Volkswagen specialistams. Tokie dyzeliai dabar įrengti Audi A3, A4 ir A6, Volkswagen Golf, Polo lengvuosiuose automobiliuose.
Kuriant tokius variklius, didžiausia problema – tinkamas degiojo mišinio sudarimas. Mat degalams su oru susimaišyti skirta labai nedaug laiko. Kuo alkūninio veleno sūkiai didesni, tuo laiko lieka mažiau. Be to, reikia atsižvelgti į degalų lašelių dydį, jų pasiskirstymą cilindre, įpurškimo trukmę bei slėgi. Jeigu bent viena išvardintų sąlygų nebus patenkinta – variklis dirbs arba „kietai“, arba neekonomiškai.
Šių firmų specialistai „minkšta“ (tylu) variklių darbą pasieke įdiege laipsnišką degalų įpurškimą. Čia degalai į kiekvieną cilindrą tiekiami dviem etapais: iš pradžiu įpurškiamas nedidelis degalų kiekis, o veliau likusi dalis. Taip išvengaima labai staigaus slegio padidejimo cilindre, del to variklis dirba „minkščiau“ ir ekonomiškiau .
Šiuolaikiniuose dyzeliniuose varikliuose įrengiama viena iš trijų teisioginio degalų įpurškimo sistemų: 1 – su skirstomuoju plunžeriniu arba rotoriniu aukšto slegio degalų siurbliu ir atskirai įrengtais purkštuvais; 2 – su viename įrenginyje įtaisytais siurbliaias – purkštuvais;...
Šį darbą sudaro 2323 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!