Referatai

Automatinio valdymo įrenginiai ir sistemos: aklųjų zonų sistema

10   (1 atsiliepimai)
Automatinio valdymo įrenginiai ir sistemos: aklųjų zonų sistema 1 puslapis
Automatinio valdymo įrenginiai ir sistemos: aklųjų zonų sistema 2 puslapis
Automatinio valdymo įrenginiai ir sistemos: aklųjų zonų sistema 3 puslapis
Automatinio valdymo įrenginiai ir sistemos: aklųjų zonų sistema 4 puslapis
Automatinio valdymo įrenginiai ir sistemos: aklųjų zonų sistema 5 puslapis
Automatinio valdymo įrenginiai ir sistemos: aklųjų zonų sistema 6 puslapis
Automatinio valdymo įrenginiai ir sistemos: aklųjų zonų sistema 7 puslapis
Automatinio valdymo įrenginiai ir sistemos: aklųjų zonų sistema 8 puslapis
Automatinio valdymo įrenginiai ir sistemos: aklųjų zonų sistema 9 puslapis
Automatinio valdymo įrenginiai ir sistemos: aklųjų zonų sistema 10 puslapis
Automatinio valdymo įrenginiai ir sistemos: aklųjų zonų sistema 11 puslapis
Automatinio valdymo įrenginiai ir sistemos: aklųjų zonų sistema 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Automobilių industrija kaip visos kitos technologijų industrijos per pastaruosius du dešimtmečius ženkliai tobulėjo visomis kryptimis. Spartus informacinių technologijų augimas, informacijos apdorojimo tobulėjimas, leidžia sukurti tokias saugumo sistemas, kurios yra puiki pagalba žmogui įvairiose srityse. Viena iš tokių sistemų yra automobilio aklųjų zonų jutikliai. Jų paskirtis yra įspėti vairuotoją apie jam nematomoje zonoje esantį automobilį, kurio nepastebėjus galima sukelti pavojingą situaciją kelyje ar net autoįvykį. Tokių sistemų pagalba yra išvengta daugybės galimų rimtų eismo įvykių, kurių pasėkoje galėjo nukentėti žmonės. Žmogaus atradimai ne tik gali palengvinti gyvenimą, bet taip pat ir padėti išsaugoti jo pačio gyvybę, nes be tokių sistemų daugybė įvairių žmonijos atradimų turi kaip teigiamą pusę, taip ir neigiamą, todėl saugumo sistemas reikia kurti, prižiūrėti ir tobulinti, kad išsaugoti žmogaus gyvybę.
Aklųjų zonų jutikliai pirmuose bandymuose pasižymėjo ganėtinai netikslių kliūties nustatymų, todėl laikui bėgant sistema buvo tobulinama ir galima teikti, jog šiandieną ji veikia be jokių trūkumų. Veikimo principas yra tiesiogiai priklausomas nuo automobilio kitos saugumo sistemos, tai yra parkavimosi daviklių, tačiau būna ir išimčių. Atstumo davikliams užfiksavus kliūtį esančią automobilio gale daugiau nei 6 sekundėms judėjimo metų, ant šoninio galinio vaizdo veidrodėlio toje pusėje, kurioje yra kliūtis yra rodomas įspėjamasis signalas. Jeigu atstumo davikliai nustato, jog kliūtis yra ir priekyje ir gale, tuomet sistema nesuveikia, kad atmesti galimybę įvairių pastatų, priparkuotų automobilių ir kitų nejudančių kūnų. Taip pat davikliai nesuveikia jeigu kliūtis iš pradžių yra pastebima galinių atstumo daviklių, o vėliau priekinių, taip būna lenkiant vieną automobilį, kitu automobiliu.
Yra skirtingų gamintojų atstumo daviklių, tačiau iš esmės jų veikimo principas yra panašus. Šiuolaikiniai automobiliai dažniausiai turi atstumo daviklius priekiniame bei galiniame bamperiuose. Atstumo davikliai fiksuoja atstumą iki kitų aplink automobilį esančių objektų ir informuoja vairuotoją bei automobilio kompiuterį apie atstumą iki kliūties. Ši informacija perduodama garsiniais signalais bei atvaizduojama ekranėlyje ar automobilio monitoriuje. Taip pat tokie jutikliai naudojami ir aklosioms...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1107 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Paveikslėlių sąrašas 3
  • 2. Įvadas 4
  • 3. Veikimo principas 5
  • 4. Atstumo jutiklių veikimo principas ir jų tipai 6
  • 5. Aklųjų zonų daviklių skirtumai ir tipai 7
  • 6. Įvairių automobilių gamintojų aklųjų zonų sistemos 8
  • 7. Privalumai ir trūkumai 9
  • 8. Išvados 10

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
12 psl., (1107 ž.)
Darbo duomenys
  • Inžinerijos referatas
  • 12 psl., (1107 ž.)
  • Word failas 404 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt