Dėl ilgalaikio plano formos susitaria mokyklos bendruomenė, tačiau nebūtina siekti vienodos formos. Skirtingų dalykų ar dalykų grupių ilgalaikių planų forma gali skirtis, svarbu atsižvelgti į dalyko(-ų) specifiką ir sudaryti ilgalaikį planą taip, kad jis būtų patogus ir informatyvus mokytojui, padėtų planuoti trumpesnio laikotarpio (pvz., pamokos, pamokų ciklo, savaitės) ugdymo procesą, kuriame galėtų būti nurodomi ugdomi pasiekimai, kompetencijos, sąsajos su tarpdalykinėmis temomis. Pamokų ir veiklų planavimo pavyzdžių galima rasti Lietuvių kalbos ir literatūros bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijų dalyje Veiklų planavimo ir kompetencijų ugdymo pavyzdžiai. Planuodamas mokymosi veiklas mokytojas tikslingai pasirenka, kurias kompetencijas ir pasiekimus ugdys atsižvelgdamas į konkrečios klasės mokinių pasiekimus ir poreikius. Šį darbą palengvins naudojimasis skaitmeniniu formatu pateikta Lietuvių kalbos ir literatūros programa Švietimo portale, kur galima patogiai naudotis mokymo(si) turinio, pasiekimų, kompetencijų ir tarpdalykinių temų sąsajomis.
Tarpdalykinės temos nurodomos prie kiekvienos mokymo(si) turinio temos. Užvedus žymeklį ant prie temų pateiktos ikonėlės atsiveria langas, kuriame matoma tarpdalykinė tema ir su ja susieto turinio temos ar temų citatos.
Pateiktame ilgalaikio plano pavyzdyje numatomas preliminarus septyniasdešimties procentų Bendruosiuose ugdymo planuose dalykui numatyto valandų skaičiaus paskirstymas. Trisdešimt procentų mokymosi laiko paskirsto mokytojas, atsižvelgdamas į mokinių poreikius, pasiekimus, pasirinktas mokymosi veiklas ir ugdymo metodus.
Pateiktame pavyzdyje planuojama ciklais, kuriuose integruojamos visos pasiekimų sritys. Detalesnis nurodomų temų aprašymas pateiktas programoje. Šio plano ciklų dominantės yra skaitymo, teksto supratimo ir literatūros ir kultūros pažinimo sritis. Tačiau ugdymo(si) procese galima planuoti ciklus, kurių dominantės yra ir kitos pasiekimų sritys. Pavyzdžiui, galėtų būti planuojami rašymo ir teksto kūrimo ciklai, kuriuose integruojamos literatūros ir kalbos pažinimo temos. Tokį ciklą tikslinga planuoti, kai siekiama mokiniai išmoktų praktiškai įvairių teksto komponavimo, pastraipų kūrimo būdų, kurdami tekstų fragmentus, o vėliau juos taikytų kurdami tekstus, susijusius su kitais ciklais. Taip pat prasminga planuoti ir kalbėjimo, klausymo ir sąveikos ciklą, integruojant jį su skaitymo, teksto supratimo, literatūros bei kultūros pažinimo ir rašymo ir teksto kūrimo sritimis....
Šį darbą sudaro 1157 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!