1.1 Temos aktualumas:Gyvename tokiu laikotarpiu, kai vis sunkiau darosi suspėti žengti koja kojon su besiplėtojančiu mokslu, technika, ekonomika. Pertvarkant švietimo įstatymą vis daugiau dėmesio skiriama švietimo kokybės kėlimui. Lygių mokymosi galimybių užtikrinimas yra svarbus šiuolaikinės bendrojo ugdymo kokybės aspektas. Lygios mokymosi galimybės turi būti užtikrinamos visiems, neatsižvelgiant į tai, iš kokios šeimos jie kilę, kur gyvena, kur mokosi, kokios jų asmeninės savybės, polinkiai, gabumai ir panašiai. Kokybės užtikrinimas apima netik pradines sąlygas, tokias kaip mokomoji aplinka, vadovėliai ir mokomosios priemonės, techninė įranga ar pedagoginis personalas bet ir rezultatus, tarpusavio(mokytojų ir mokinių) santykius bei tam tikrus įtakojančius veiksnius,pvz: atstumas, gabumai ir pan.
Vertinant ar lygios mokinių mokymosi galimybės švietimo sistemoje, įprasta nagrinėti, ar skiriasi mokinių pasiekimai skirtingose mokyklose (pagal vietovę ar mokyklų tipus),t.y kaip skiriasi mokinių mokymosi galimybės miesto ir kaimo mokyklose bei skirtingų tipų (gimnazijos, vidurinės mokyklos) mokyklose.[1] Taip pat ar vienodai gerai mokiniai jaučiasi skirtingose mokyklose, ar visiems mokiniams lengva pasiekti mokyklą ar užtikrinama mokymosi priemonių kokybė bei ar pakankama pedagogų kvalifikacija ir kt. Ir kuo mažesni yra visi šie skirtumai, tuo mokinių mokymosi galimybės bei rezultatai švietimo sistemoje ir skirtingose mokyklose yra vienodesnės.
1.2 Problema: Kasmet lyginant miesto ir kaimo mokyklų mokinių pasiekimus matomas nemažas jų skirtumas. Taip pat skirtinga kaimo ir miesto mokyklų padėtis visuomenėje išryškėja tuomet kai tėvai ruošia savo atžalas i pirmą klasę, nes tuomet ryškėja tam tikri mokyklų pliusai ir minusai, kai tuo tarpu net neturėtų kilti klausimas kuri mokykla geresnė, nes švietimo sistema turi užtikrinti lygias mokymosi galimybes visose mokyklose, nesvarbu ar tai kaimo ar miesto mokykla.
Taigi, manau būtina išsiaiskinti ar tikrai švietimo sistema ir mokyklų tinklas Lietuvoje užtikrina lygias mokymosi galimybes kaimo ir miesto mokyklose.
• Mokymosi galimybės kaimo ir miesto mokyklose skiriasi dėl skirtingos pedagogų kvalifikacijos.
• Mokymosi galimybės kaimo ir miesto mokyklose skiriasi dėl skirtingų savarankiško mokymosi galimybių užtikrinimo.
• Mokymosi galimybės kaimo ir miesto...
Šį darbą sudaro 4723 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!