2 pav. Viešųjų paslaugų gyventojams perkėlimo elektroninę terpę procentas, 2007 m................37
3 pav. Viešųjų paslaugų verslui perkėlimo elektroninę terpę procentas, 2007 m.........................38
4. ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TEIKIAMŲ ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ NAUDOJIMO IR VERTINIMO TYRIMAS
1 pav. Viešųjų paslaugų perkėlimas į internetą (nuo 0 iki 4 perkėlimo į internetą brandos lygio, proc.) Lietuvos savivaldybėse........................................................................................................55
2 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal amžių...........................................................................64
3 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal išsilavinimą.................................................................64
4 pav. Respondentų gebėjimai naudotis kompiuteriu....................................................................65
5 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal naudojimąsi internetu..................................................66
6 pav. Respondentų lankymosi Šiaulių m. savivaldybės tinklalapyje pasiskirstymas pagal lytį...67
7 pav. Respondentų nuomonė apie Šiaulių m. savivaldybės tinklalapį.........................................68
8 pav. Respondentų nuomonės apie Šiaulių miesto savivaldybės tinklalapį priklausomybė nuo jo lankomumo....................................................................................................................................68
9 pav. Respondentų žinios apie Šiaulių m. savivaldybės teikiamas e. paslaugas..........................69
10 pav. Respondentų naudojamos elektroninės paslaugos............................................................70
11 pav. Respondentų gebėjimo naudotis kompiuteriu ir naudojamų elektroninių paslaugų palyginimas....................................................................................................................................71
12 pav. Respondentų poreikis naudotis elektroninėmis Šiaulių miesto savivaldybės paslaugomis...................................................................................................................................72
13 pav. Šiaulių m. savivaldybės internetu teikiamų paslaugų vertinimas.....................................73
14 pav. Respondentų nuomonė apie tai, kaip patogiau susitvarkyti reikalus................................74
15 pav. Respondentų gebėjimo naudotis kompiuteriu ir patogumo tvarkyti reikalus palyginimas....................................................................................................................................74
16 pav. Respondentams patogesnio būdo susitvarkyti reikalus priklausomybė nuo išsilavinimo....................................................................................................................................75
17 pav. Savivaldybės teikiamų elektroninių paslaugų aktualumas respondentams.......................76
18 pav. Respondentų nuomonė apie elektroniniu būdu teikiamų paslaugų efektyvumą...............77
19 pav. Respondentų nuomone Šiaulių miesto savivaldybėje elektroninių paslaugų vystymąsi stabdo.............................................................................................................................................78
20 pav. Respondentų, norinčių tvarkytis reikalus internetu ir manančių, kad patogiau reikalus susitvarkyti nuėjus į savivaldybę, nuomonės apie elektroninių paslaugų efektyvumą palyginimas....................................................................................................................................79
21 pav. Respondentų nuomonė apie tai, kam skirta e. valdžia......................................................80
22 pav. Respondentų nuomonės apie elektroninės valdžios paskirtį priklausomybė nuo išsilavinimo....................................................................................................................................81
23 pav. Respondentų nuomonė, ar e. valdžios vystymasis aktyvina visuomenės naudojimąsi internetu.........................................................................................................................................81
ĮVADAS
Per pastarąjį dešimtmetį valdžios sampratą pasaulyje formavo vis didėjantys lūkesčiai ir reikalavimai, kad būdai, kuriais valdoma demokratiška pilietinė visuomenė, būtų šiuolaikiški ir efektyvūs. Nuolat kintantys ir modernėjantys vadybos modeliai skatina gerinti dialogą tarp viešojo administravimo institucijų, gyventojų ir verslo. Nėra abejonių, kad ateityje visuomenės reikalavimai valdžiai tik didės, todėl valstybės valdymo sektorius yra įpareigotas...
Šį darbą sudaro 22827 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!