Diplominiai darbai

Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu

9.0   (2 atsiliepimai)
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 1 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 2 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 3 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 4 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 5 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 6 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 7 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 8 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 9 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 10 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 11 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 12 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 13 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 14 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 15 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 16 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 17 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 18 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 19 puslapis
Elektroninė valdžia ir viešojo administravimo tobulinimas: Šiaulių miesto savivaldybės pavyzdžiu 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2 pav. Viešųjų paslaugų gyventojams perkėlimo elektroninę terpę procentas, 2007 m................37
3 pav. Viešųjų paslaugų verslui perkėlimo elektroninę terpę procentas, 2007 m.........................38
4. ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TEIKIAMŲ ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ NAUDOJIMO IR VERTINIMO TYRIMAS
1 pav. Viešųjų paslaugų perkėlimas į internetą (nuo 0 iki 4 perkėlimo į internetą brandos lygio, proc.) Lietuvos savivaldybėse........................................................................................................55
2 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal amžių...........................................................................64
3 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal išsilavinimą.................................................................64
4 pav. Respondentų gebėjimai naudotis kompiuteriu....................................................................65
5 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal naudojimąsi internetu..................................................66
6 pav. Respondentų lankymosi Šiaulių m. savivaldybės tinklalapyje pasiskirstymas pagal lytį...67
7 pav. Respondentų nuomonė apie Šiaulių m. savivaldybės tinklalapį.........................................68
8 pav. Respondentų nuomonės apie Šiaulių miesto savivaldybės tinklalapį priklausomybė nuo jo lankomumo....................................................................................................................................68
9 pav. Respondentų žinios apie Šiaulių m. savivaldybės teikiamas e. paslaugas..........................69
10 pav. Respondentų naudojamos elektroninės paslaugos............................................................70
11 pav. Respondentų gebėjimo naudotis kompiuteriu ir naudojamų elektroninių paslaugų palyginimas....................................................................................................................................71
12 pav. Respondentų poreikis naudotis elektroninėmis Šiaulių miesto savivaldybės paslaugomis...................................................................................................................................72
13 pav. Šiaulių m. savivaldybės internetu teikiamų paslaugų vertinimas.....................................73
14 pav. Respondentų nuomonė apie tai, kaip patogiau susitvarkyti reikalus................................74
15 pav. Respondentų gebėjimo naudotis kompiuteriu ir patogumo tvarkyti reikalus palyginimas....................................................................................................................................74
16 pav. Respondentams patogesnio būdo susitvarkyti reikalus priklausomybė nuo išsilavinimo....................................................................................................................................75
17 pav. Savivaldybės teikiamų elektroninių paslaugų aktualumas respondentams.......................76
18 pav. Respondentų nuomonė apie elektroniniu būdu teikiamų paslaugų efektyvumą...............77
19 pav. Respondentų nuomone Šiaulių miesto savivaldybėje elektroninių paslaugų vystymąsi stabdo.............................................................................................................................................78
20 pav. Respondentų, norinčių tvarkytis reikalus internetu ir manančių, kad patogiau reikalus susitvarkyti nuėjus į savivaldybę, nuomonės apie elektroninių paslaugų efektyvumą palyginimas....................................................................................................................................79
21 pav. Respondentų nuomonė apie tai, kam skirta e. valdžia......................................................80
22 pav. Respondentų nuomonės apie elektroninės valdžios paskirtį priklausomybė nuo išsilavinimo....................................................................................................................................81
23 pav. Respondentų nuomonė, ar e. valdžios vystymasis aktyvina visuomenės naudojimąsi internetu.........................................................................................................................................81
ĮVADAS
Per pastarąjį dešimtmetį valdžios sampratą pasaulyje formavo vis didėjantys lūkesčiai ir reikalavimai, kad būdai, kuriais valdoma demokratiška pilietinė visuomenė, būtų šiuolaikiški ir efektyvūs. Nuolat kintantys ir modernėjantys vadybos modeliai skatina gerinti dialogą tarp viešojo administravimo institucijų, gyventojų ir verslo. Nėra abejonių, kad ateityje visuomenės reikalavimai valdžiai tik didės, todėl valstybės valdymo sektorius yra įpareigotas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 22827 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 6
  • 1. INFORMACINĖ VISUOMENĖ IR JOS KŪRIMO TENDENCIJOS LIETUVOJE 9
  • 1.1. Pagrindiniai informacinės visuomenės bruožai 13
  • 1.2. Informacinės visuomenės plėtra Lietuvoje 18
  • 2. ELEKTRONINĖS VALDŽIOS PLĖTROS LIETUVOJE PROBLEMOS IR TENDENCIJOS 20
  • 2.1. Elektroninės valdžios samprata 20
  • 2.2. Elektroninės valdžios koncepcija 24
  • 2.3. Elektroninės valdžios plėtros gairės ir problemos 29
  • 3. VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO PLĖTROS LIETUVOJE, PANAUDOJANT INFORMACINES TECHNOLOGIJAS, ANALIZĖ 32
  • 3.1. Elektroninės viešosios paslaugos ir jų įgyvendinimo analizė 32
  • 3.2. Viešųjų interneto prieigos taškų plėtros analizė 39
  • 3.3. Viešojo administravimo pokyčių tendencijų analizė ir plėtros prioritetai 41
  • 3.4. Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos analizė 43
  • 3.5. Elektroninės valdžios projektų, plėtojančių šiuolaikinę viešojo administravimo sistemą, įgyvendinimo analizė 46
  • 4. ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TEIKIAMŲ ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ NAUDOJIMO IR VERTINIMO TYRIMAS 52
  • 4.1. Šiaulių miesto savivaldybės teikiamų viešųjų elektroninių paslaugų apžvalga bei kitų šalies savivaldybių pasiekimai elektroninio valdymo srityje 52
  • 4.2. Gyventojų, kaip Šiaulių miesto savivaldybės viešųjų elektroninių paslaugų potencialių naudotojų, nuomonės statistinė analizė 62
  • 4.2.1. Tyrimo imtis 63
  • 4.2.2. Šiaulių miesto gyventojų gebėjimo naudotis IT įtaka elektroninių paslaugų naudojimui 65
  • 4.2.3. Šiaulių miesto savivaldybės teikiamų elektroninių paslaugų, bei jų efektyvumo ir aktualumo vertinimas 73
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS 83
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 85
Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
90 psl., (22827 ž.)
Darbo duomenys
  • Viešasio administravimo diplominis darbas
  • 90 psl., (22827 ž.)
  • Word failas 815 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Šiaulių m. ir Alytaus m. savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų struktūros ir dinamikos analizė 2009 – 2011 m.: problemos ir galimybės, palyginimas su pasirinktos užsienio šalies savivaldybės atitinkamo laikotarpio rodikliais

Šiaulių m. ir Alytaus m. savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų struktūros ir dinamikos analizė 2009 – 2011 m.: problemos ir galimybės, palyginimas su pasirinktos užsienio šalies savivaldybės atitinkamo laikotarpio rodikliais Viešasis administravimas
Peržiūrėti darbą

Smulkaus ir vidutinio verslo Klaipėdos miesto viešojo maitinimo įmonės santykis su viešojo administravimo institucijomis

Smulkaus ir vidutinio verslo Klaipėdos miesto viešojo maitinimo įmonės santykis su viešojo administravimo institucijomis Viešasis administravimas
Peržiūrėti darbą

Piliečių dalyvavimas Šiaulių miesto savivaldybėje

Piliečių dalyvavimas Šiaulių miesto savivaldybėje Viešasis administravimas
Peržiūrėti darbą

Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto rengimas, svarstymas ir tvirtinimas. Vilniaus miesto 2010-2020 strateginis planas

Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto rengimas, svarstymas ir tvirtinimas. Vilniaus miesto 2010-2020 strateginis planas Viešasis administravimas
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą