Vystantis ekonomikai, tarptautiniams ryšiams, vis didesnę reikšmę tiek privataus verslo srityje tiek ir viešojo administravimo srityse įgyja informacinių technologijų panaudojimas. Tarptautinė integracija ne tik suteikia tam tikrų lengvatų, bet ir įpareigoja. Informacinių technologijų panaudojimo viešojo valdymo institucijose srityje ryškėja savita centralizavimo tendencija regis priešinga valstybinio valdymo decentralizavimo principui. Tačiau iš tikro šie procesai ne tik neprieštarauja vienas kitam, bet ir skatina vienas kito vystymąsi.
Informacinės visuomenės kūrimo procesas priklauso nuo daugelio faktorių ir gali vykti tik tam tikromis pakopomis. Šio proceso pagrindinis siekis ir sąlyga – žinių prieinamumas. Esant žemam IT naudojimo lygiui (tiek viešajame, tiek privačiame sektoriuje) neįmanoma plėsti žiniomis pagrįstos ekonomikos, o decentralizuotas savivaldos organizavimas tam tikrame etape tampa tolimesnio žinių visuomenės vystymo stabdžiu. Apskrities viršininko administracijos, kaip aukštesnieji administraciniai vienetai, galėtų (kiek tai leidžia ar įpareigoja teisės aktai) padėti kelti IT panaudojimo lygmenį visoje respublikoje, suteikiant galimybę kuo didesniam piliečių skaičiui jungtis prie informacinės visuomenės kūrimo. Be tinkamos informacinės sistemos neįmanoma tinkamai įgyvendinti Lietuvos bei Europos Sąjungos teisės aktų keliamų reikalavimų vystyti e-valdžią bei kurti e-visuomenę. Šiuo metu ne tik nėra informacinės sistemos, kuri leistų įgyvendinti nors kai kurias e-valdžios formas, bet nėra ir teisinio pagrindo siekti bent dalinio tokios sistemos įgyvendinimo. Kad vieninga, visos Respublikos mastu veikianti apskričių viršininkų administracijų informacinė sistema padėtų įgyvendinti valstybės politiką regioninės plėtros, švietimo, sveikatos priežiūros bei kitose srityse yra neabejotina. Šių sričių vystymas įvardintas tarp apskrities viršininko uždavinių, todėl tokios informacinės sistemos kūrimas apskričių viršininkų administracijoms padedant – labai aktualus. Būtent apskritys, kaip aukštesnysis administracinis vienetas, turi galimybę plėsti savivaldos decentralizaciją vystant duomenų bazių panaudojimo centralizavimą. E-paslaugų teikimo plėtimo svarba turi du aspektus, kurie abu yra labai svarbūs. Tarpinstitucinių informacinių srautų maksimalus perkėlimas į elektroninę erdvę leidžia optimizuoti valstybės vykdomosios valdžios įgyvendinimą, mažinti viešojo administravimo paslaugų kaštus, kita vertus e-paslaugų teikimas gyventojams ar organizacijoms aktualus tik tada, kai galimi vartotojai turi...
Šį darbą sudaro 4058 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!