Apibūdinkite „Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų vertinimo aprašą“: nurodykite jo paskirtį, struktūrą, vertinimo sritis. Pateikite savo įžvalgas, kaip praktiškai naudoti Aprašą vertinant ankstyvojo amžiaus vaikų pasiekimus.
Pasiekimų aprašas – tai gairės ikimokyklinio ugdymo auklėtojams ir kitiems ugdytojams, kuriose pateikiama vaiko nuo gimimo iki šešerių metų įgyjamų vertybinių nuostatų bei esminių gebėjimų visuma ir jo ugdymosi pažangą nusakantys pasiekimų žingsniai. Tai ne standartas, o siekiamybė. Taikant Pasiekimų aprašą vadovaujamasi nuostata, kad kiekvieno vaiko pažanga priklauso nuo jo individualių galių ir ugdytojų profesionalumo.
Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašo paskirtis – padėti ikimokyklinio ugdymo auklėtojams ir kitiems ugdytojams atpažinti vaikų ugdymosi pasiekimus ir poreikius, tikslingai rengti įstaigos ikimokyklinio ugdymo programą, įgyvendinti ugdymo turinį, pritaikant jį kiekvienam vaikui ir vaikų grupei, stebėti vaikų pažangą ir tikslingai ugdyti kiekvieną vaiką.
Pasiekimų aprašas skirtas ikimokyklinio ugdymo auklėtojams, švietimo pagalbos specialistams ir kitiems ugdytojams, dirbantiems su ikimokyklinio amžiaus vaikais, tėvams, aukštųjų mokyklų dėstytojams, studentams, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo renginių vykdytojams, šeimų ir vaikų konsultantams, dirbantiems ikimokyklinio ugdymo srityje.
Pasiekimų aprašas padeda ikimokyklinio ugdymo auklėtojams, kitiems pedagogams ir specialistams pažinti vaikus: tikslingiau stebėti, atpažinti bei vertinti, ką vaikas jau žino, supranta, geba, išsiaiškinti vaiko patirtį ir tolesnio ugdymosi poreikius. Pedagogai nustato, kuriame pasiekimų žingsnyje yra vaikas, palygindami jo kalbos, bendravimo, elgesio situacijas, kūrybos darbelius su pasiekimų žingsnių aprašymais. Pedagogai nustato vaiko pažangą vienoje, keliose ar visose ugdymosi srityse periodiškai stebėdami ir fiksuodami jo pasiekimus.
Pasiekimų aprašas padeda: gerinti ugdymo turinio prieinamumą kiekvienam vaikui, individualizuoti ugdymo turinį, procesą, priemones, siekti kryptingos maksimalios kiekvieno vaiko ugdymosi pažangos pagal jo galias.
Vadovaudamiesi Pasiekimų aprašu pedagogai nustato kiekvieno vaiko ar vaikų grupės ugdymosi pasiekimus ir numato tolesnio vaikų ugdymosi žingsnius, kurie tampa gairėmis, padedančiomis planuoti vaikų ugdymąsi.
Pasiekimų aprašą sudaro 18 vaiko ugdymosi pasiekimų sričių, išskirtų siekiant visuminio vaiko asmenybės ugdymosi ir atsižvelgiant į vaiko raidos bei ugdymosi ypatumus. Pasiekimų sritys yra lygiavertės. Jos apima visus svarbiausius vaiko nuo gimimo iki...
Šį darbą sudaro 2168 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!