Strategija – tai detalus, visapusiškas planas, skirtas tam, kad padėtų įgyvendinti organizacijos misiją ir užsibrėžtus tikslus. Strategiją galima apibūdinti ir kaip konkurencijos metodą (Vasiliauskas, A. 2002).
Strategijos valdymo procesas leidžia analitiškai mąstyti apie organizaciją, jos aplinkas ir naudingo veikimo įvairias galimybes.
Pagrindinis darbo tikslas yra remiantis literatūra ir įvairiais informacijos šaltiniais išanalizuoti AB „Žemaitijos pienas“ strateginį valdymą.
• suformuluoti įmonės viziją, misiją, tikslus ir uždavinius;
1. AB „ŽEMAITIJOS PIENAS“ STRATEGINIS VALDYMAS
1.1. AB „ŽEMAITIJOS PIENAS“ strateginio valdymo įvertinimas
Kiekvienai įmonei svarbu formuoti ir stiprinti optimaliai pirkėjams priimtiniausią įmonės įvaizdį. Įmonė privalo numatyti tikslinės rinkos ir pozicionavimo būdo pasirinkimą , parengti prekės, kainos, paskirstymo ir rėmimo strategijas. Viena iš tokių įmonių, paskutiniuoju metu labai stipriai susirūpinusi savo įvaizdžio stiprinimu, skirianti daug lėšų analizei, ryškesnio įvaizdžio pirkėjo pasąmonėje formavimu yra AB „Žemaitijos pienas“. AB„Žemaitijos pienas“ apjungia tris pieno perdirbimo įmones ir vieną mineralinio vandens gamybos įmonę, tai: AB„Žemaitijos pienas“, specializuojasi šviežių pieno produktų, sūrių, pieno miltų gamyboje ir jų realizavime, AB „Šilutės Rambynas“ specializuojasi sūrių gamyboje ir jų realizavime, AB „Klaipėdos pienas“ specializuojasi ledų gamyboje ir jų realizavime, AB „Mineralinių vandenų kompanija“ natūralaus mineralinio vandens ‚Tichė“ gamyba, gaivieji gėrimai ir jų realizacija. AB „Žemaitijos pienas“ Lietuvoje turi aštuonis savo filialus.
AB „Žemaitijos pienas“ įeina į Pabaltijo didžiausių pieno perdirbimo įmonių penketą. Tai įmonė, Lietuvoje turinti rinkos lyderio pozicijas. AB „Žemaitijos pienas“ įdiegė pažangiausią pasaulyje pieno valymo technologiją. Naudojant TETRA ALCROSS BACTOCATCH keraminius filtrus pieno išvalymo efektyvumas 99,99%. Šie filtrai sulaiko bakterijas, bet praleidžia visas kitas pieno sudėtines dalis. Naujų technologijų įdiegimas leidžia pateikti vartotojui ne tik skanius, bet ir biologiškai vertingus įvairius pieno produktus.
Firmos strateginis valdymas yra nuolatinis, dinaminis ir nuoseklus procesas, kuriuo remiantis firma laiku prisitaiko prie išorinės aplinkos pokyčių ir efektyviau išnaudoja savo išteklius (Vasiliauskas A, 2001). Strateginio valdymo procesas leidžia parengti ir įgyvendinti firmos strategijas – sprendimų visumą, apibrėžiančia, firmos svarbiausius tikslus ateityje ir veiksmus bei...
Šį darbą sudaro 2450 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!