TIKRINO: lekt. S. Neifachas
(Parašas)
VERTINIMAS:
Vilnius, 2009
ĮVADAS
Mokymasis šiandien be kita ko laikomas dar ir prestižo reikalu. Daugelis žmonių dažnai šaiposi, jog besimokančiųjų „visuomenė“ tapo gausesnė, nes šis, dar iš senovės atkeliavęs reiškinys, veikla, XXI amžiuje tapo ne tik garbinga, bet ir madinga. Be abejo, mados vaikymosi negalima primesti visiems besimokantiems. Daugelis iš tiesų trokšta žinių ir įgūdžių, kurie tinkamai taikomi praverčia gyvenimo praktikoje.
Aptariamosios knygos adresatai yra būtent šiam besimokančiųjų sluoksniui – ne mados besivaikantiems, o vienokios ar kitokios naudos ir tikslų siekiantiems asmenims. Knygą „Mokomės mokytis“ galima laikyti mokymosi mokytis vadovėliu, kuriame trumpai, bet labai aiškiai aptariamos įvairios mokymosi strategijos, stiliai ir jų efektyvumas. Patarimai gali būti naudingi ir neturintiesiems mokymosi problemų ir tiems, kuriems mokslo šaknys itin karčios. Nebe paslaptis, kad mokymosi krūviai yra kartais neproporcingai dideli ir daugeliui nepakeliami, todėl labai svarbu mokėti kaupti ir filtruoti informaciją, atsirinkti tai, kas svarbiausia, suvokti gautos informacijos esmę, gebėti remtis savo patirtimi.
Mokymasis mokytis turėtų prasidėti jau mokykliniame amžiuje. Jau pradinių klasių mokiniai susipažįsta su kai kuriomis mokymosi technikomis, tačiau labai retas kuris geba tas technikas taikyti savo mokymosi procese. Šiandien dažnas abiturientas neišlaiko abitūros egzaminų ne dėl to, kad visiškai nieko nemoka, o dėl to, kad nemoka mokytis. Ne veltui sakoma, jog akademinis žinių įvertinimas nieko nereiškia, tai tik primityvus „liaudies atrankos“ būdas. Būtent čia ir slypi knygos aktualumas: toje atrankoje ji gali padėti patekti tarp geriausiųjų, kas, be abejo, daugumai yra svarbu. Tinkamai suvokus knygoje pateiktą medžiagą ir praktiškai pritaikius ją sau pagal kiekvieno individualius poreikius ir įgūdžius, susiformavus tinkamą požiūrį į mokymąsi, greičiausiai būtų pastebėti dideli pokyčiai ir galimybės plačiose mokymosi erdvėse.
Kaip jau minėta, knyga skirta besimokančiajai visuomenei. Jos turinį sudaro metodiniai aspektai, kurie gali padėti išspręsti įvairias mokymosi problemas arba tiesiog nukreipti besimokantįjį tinkama linkme. Knygos tikslas – aptarti pagrindinius mokymosi mokytis aspektus.
Uždaviniai:
Ištirti pagrindinius informacijos priėmimo, išlaikymo ir fiksavimo...
Šį darbą sudaro 1010 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!