PROGRAMAI SKIRTA: 185 val.
TIKSLAI: Ugdyti mokinių matematinį raštingumą. Siekti sudominti mokinius matematika, parodyti jos praktinę naudą. Padėti kiekvienam mokiniui tobulinti savo matematinius gabumus, racionalų mąstymą, minčių reiškimo įgūdžius. Ugdyti specialiuosius matematinius gebėjimus, susijusius su konkrečiomis matematikos temomis.
1. Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosios programos. (PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. rugpjūčio 26 d. įsakymu Nr. ISAK-2433).
2. Sičiūnienė V. ir kt. Matematika 7. Matematikos vadovėlis (pirmoji ir antroji knygos). K.: Šviesa, 2010.
3. Gecevičiūtė I. ir kt. Matematika 7. Matematikos pratybų sąsiuvinis (pirmasis ir antrasis sąsiuviniai). K.: Šviesa, 2010.
4. Sičiūnienė V. ir kt. Matematika 7. Matematikos kontroliniai darbai . K.: Šviesa, 2010.
TURINYS:
Eil. Nr.
Pamokų ciklas (tema ar kelios temos pagal BP)
Val. sk.
Laukiami pasiekimai (dalyko žinios, gebėjimai pagal BP)
Atsiskaitymas
(diagnostinės užduotys)
1.
Įvadas
2
2.
Statistinė informacija
13
Ras statistinę informaciją pasiūlytuose informacijos šaltiniuose, kuri leistų rasti atsakymą į iškeltą klausimą, rinkti duomenis pagal vieną požymį ir juos užrašyti dažnių lentelėje. Gebės skaityti informaciją, pateiktą įvairiomis diagramomis ar lentelėmis, paprasčiausiais atvejais pavaizduoti surinktus ir (ar) pateiktus duomenis tinkamo tipo diagrama, sieti dažnių lentelėje ir diagramoje pateiktus duomenis, sudaryti dažnių lentelę. Gebės paaiškinti, kas pavaizduota stulpelinėje, stačiakampėje, skritulinėje, linijinėje diagramoje. Ras imties vidurkį, medianą, modą, mokės vertinti ir interpretuoti duomenis, padaryti išvadas, paremtas duomenų analize. Mokės klasifikuoti matematinius objektus pagal nurodytą požymį, iš pateiktos informacijos atsirinkti reikiamus duomenis.
Savarankiškas darbas
Kontrolinis darbas
3.
Reiškiniai, lygtys, nelygybės
21
Gebės atpažinti matematikos simboliais pažymėtus kintamuosius, pateikti kintamojo ir reiškinio skaitinių reikšmių pavyzdžių, į reiškinį ar nurodytą formulę vietoj kintamųjų įrašyti jų skaitines reikšmes. Gebės remiantis pavyzdžiais paaiškinti, kaip yra atskliaudžiami reiškiniai, kas yra panašieji nariai ir kaip jie yra sutraukiami. Mokės pertvarkyti paprastus reiškinius, atskliaudžiant ir (ar) sutraukiant juose esančius panašiuosius narius. Gebės atpažinti pirmojo laipsnio lygtį su vienu nežinomuoju, apibūdinti jos sprendimo algoritmą. Mokės spręsti paprastas lygtis, vartoti sąvokas „išspręsti lygtį“, „lygties sprendinys“, įrašant skaičių į pradinę lygtį patikrinti, ar skaičius yra lygties sprendinys. Mokės spręsti sudėtingesnes lygtis:...
Šį darbą sudaro 920 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!