I. TIKSLAS: Siekiama, kad mokiniai mokytųsi grafinės, tapybinės, erdvinės plastikos raiškos, įvairių technikų ir technologijų, išbandytų įvairias medžiagas, drąsiai eksperimentuotų, improvizuotų, individualiai pritaikytų dailės raiškos ir pažinimo gebėjimus bei įgūdžius, susipažintų su grafikos, tapybos, erdvinės plastinės raiškos žodynu, tautinio kultūrinio paveldo savitumu, originalia dailininkų menine raiška.
II. PAGRINDINĖS MOKYMO(SI) PRIEMONĖS: Įvairaus formato piešimo, spalvotas ir vyniojamas (rusvas ar pilkšvas) popierius, kartonas, antrinių žaliavų ir gamtos medžiagų rinkiniai, seni spalvoti žurnalai, paprasti pieštukai, liniuotės, žirklės, lipni juostelė, segikliai, tušas, klijuotė, indeliai vandeniui, dailės vadovėliai, informaciniai leidiniai, meno albumai, žinynai ir enciklopedijos, žymiausių dailės ir tautodailės kūrinių reprodukcijų rinkiniai, architektūros ir vietinės aplinkos gamtos ir kultūros paminklų nuotraukos, kompiuteris ir interneto ryšys, skaitmeninis fotoaparatas, skrajutės apie gimtąjį kraštą, jo gamtos ir kultūros paminklus. Skaitmeniniai mokymosi ir informacijos šaltiniai: Pradinukas ABC, Ugdymo SODAS, Emokykla, BMK pamokos ir kt.
• Emocijų veidukai. ,,Žalia-geltona-raudona“ kortelių naudojimas.
• Vertinimas rankų ženklais – nykščio metodas.
• Savo darbo pristatymas: mokiniai kalba apie savo dailės kūrinį ir kūrybinį procesą jį įsivertindami, nurodydami stiprybes ir silpnybes, aptaria įgytą patirtį.
• Kūrybinių darbų parodėlių klasėje organizavimas.
(tema ar kelios temos pagal BP, NMPP, PUPP, BE )
Integracija su kitomis programomis
Val.sk.
Laukiami pasiekimai
(dalyko žinios, gebėjimai, nuostatos pagal BP, NMPP, PUPP, BE)
Vertinimo formos
Dailė ir technologijos. Laisvoji raiška ir dailės tyrinėjimas
Įvadinė pamoka
1
Savais žodžiais papasakos, kuo įdomūs įvairūs menai, kokius meninės veiklos įgūdžius galima būtų pritaikyti kasdieniame gyvenime.
Refleksija žodžiu pagal pateiktus konkrečius klausimus.
DAILĖ (46)
Laisvoji raiška(4)
Dailės šakos: tapyba, grafika, skulptūra, tekstilė; jų paskirtis. Pasirinktų raiškos priemonių naudojimas sumanymui perteikti.
Judrios ir ramios kompozicijos.
2
2
Pasirinks dailės techniką atsižvelgiant į numatomą kūrinio formą. Skirs ir savais žodžiais apibūdins dailės kūrinių atlikimo techniką.
Savitai perteiks judėjimo ar ramybės įspūdį. Savais žodžiais nusakys dailės kūrinio nuotaiką.
Savo darbo pristatymas, kūrybinių darbų parodėlė klasėje.
Savo darbo pristatymas, kūrybinių darbų parodėlė klasėje.
Spalvinė raiška (15)
Pirmas ir antras planas. Vienas kitą užstojantys vaizdai.
Pamoka vyks mokyklos kieme.
Dekoras, spalva, ritmas.
Įvairiaspalvė dekoratyvi ritminė kompozicija.
Kostiumas kaip žmogaus įvaizdis. Koliažas.
Ką ir...
Šį darbą sudaro 1836 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!