8 KLASĖS DAILĖS ILGALAIKIS PLANAS 2020-2021 M. M.
PROGRAMAI SKIRTA: 37 valandos.
TIKSLAI: siekiama, kad mokiniai mokytųsi stebėti, analizuoti, vertinti supančios aplinkos meno dalykus ir reiškinius, tyrinėti jų vaidmenį žmonių gyvenime, toliau gilinti žinias dailės istorijos pažinime bei tapybos žanrų skyrime, ugdyti kultūrinės, socialinės, asmeninės kompetencijos pagrindus.
Įvairaus formato piešimo, spalvotas ir vyniojamas (rusvas ar pilkšvas) popierius, kartonas, antrinių žaliavų ir gamtos medžiagų rinkiniai, seni spalvoti žurnalai, paprasti pieštukai, liniuotės, žirklės, lipni juostelė, segikliai, tušas, klijuotė, indeliai vandeniui, dailės vadovėliai, informaciniai leidiniai, meno albumai, žinynai ir enciklopedijos, žymiausių dailės ir tautodailės kūrinių reprodukcijų rinkiniai, architektūros ir vietinės aplinkos gamtos ir kultūros paminklų nuotraukos, kompiuteris ir interneto ryšys, skaitmeninis fotoaparatas, skrajutės apie gimtąjį kraštą, jo gamtos ir kultūros paminklus.
Skaitmeniniai mokymosi ir informacijos šaltiniai: ARS programa, Ugdymo SODAS, Emokykla ir kt.
pavadinimas
Val. sk.
Laukiami pasiekimai (pagal BP)
Vertinimo formos
Dailė ir mano patirtis
2
Ieškos idėjų savai individualiai raiškai, detaliai žinos, kokias priemones galėtų pasirinkti ir naudoti dailės pamokose, ką nori pavaizduoti, suplanuos darbų seką. Nusakys, ką jau moka daryti gerai, ko dar norėtų mokytis. Eksperimentuos pagal pasirinktą dailės kūrinio stilių, esmines aplinkos objektų ypatybes ir atrasti idėjų savai individualiai raiškai. Bendradarbiaus kurdami bendrą kompoziciją/projektą.
Mandalos piešimas
Dabartis ir viduramžiai.
8
Eksperimentuos pagal pasirinktą dailės kūrinio stilių, interpretuos praeities ir dabarties meninių epochų kūrybines idėjas. Atras idėjų savitai individualiai raškai. Susipažins su viduramžių ir Bizantijos daile. Bandys taikyti įvairių meninių sistemų kūrybos principus: simbolių ir spalvų reikšmes, stilizaciją, ornamento pobūdį. Tikslingai ieškos informacijos internete, elektroniniuose ar spausdintuose leidiniuose.
Užduotys-pratimai
(suminiai pažymiai).
Kaip kuriama realistinė ir kitokia dailė
*Gimnazijos kiemas, sodas.
4
Atras vizualinių idėjų artimiausioje aplinkoje, praeities ir dabarties dailės kūriniuose. Taikys realistinio vaizdavimo principus (mėgins perteikti proporcijas ir judesį, pasirinktą koloritą). Bandys stilizuoti vaizduojant įvairias formas. Atsižvelgs į statiško ir dinamiško komponavimo principus. Perteiks pasirinktą koloritą, spalvų kontrastus ir niuansus, tonų įvairovę. Bandys taikyti realistinio vaizdavimo principus (mėgins perteikti proporcijas ir judesį, atsižvelgs į pagrindinius linijinės perspektyvos dėsnius). Bandys stilizuoti...
Šį darbą sudaro 664 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!