Kiekvienas individas, eidamas į tam tikrą sąveiką su jį supančia aplinkos materija, sukuria savitą ir tik jam vienam būdingą ryšį. Ryšį, kuris yra dalelė to individo būties prasmės. Trumpiau tariant, individas, sąveikaudamas su jį supančia aplinka, taip pat su savim pačiu, kuria savo būtį. Kaip jau minėjau, ryšys – vienintelis ir nepakartojamas, priklauso tik vienam ir tik tam vieninteliam individui. Tačiau pats sąveikavimo procesas būdingas daugeliui. Drįsčiau teigti, kad ir vienas iš tos sąveikos objektų tam tikrame laiko tarpe – aplinka ( bet ne individas ) - yra vienodas, nesikeičiantis. Ši sąveika buvo užfiksuota jau prieš daugelį metų, prieš daugelį metų buvo įsprausta ir į žodinius rėmus, kurie supaprastino jos supratimą, bet ne esmę. Taip pradėta sąveikauti ne tik su realiai apčiuopiama materija, bet ir su pačiu ryšiu. Visa tai įrodo, kad kiekvieno atskiro individo sąveika su tam tikra materija ar mąstymo formos pasekme yra autonomiška, nors ir sąlygota tam tikro bendrumo. Bendrumas kyla iš to, jog supančioji aplinka yra daugiau ar mažiau vienoda ( konkrečiame laiko tarpsnyje ), be to, jį ( bendrumą ) sąlygoja ir kitų individų požiūris į savo esybe statinę materiją. Tuo tarpu požiūriai į savarankiškai mąstančią asmenybe daugeliu atvejų nesutaps dėl individų mąstymo autentiškumo.
Įžengėme į naująjį tūkstantmetį, persmelkti visuotinybės bei bendrumo idėjų. Daugeliu atvejų pozityvus požiūrių suvienodėjimo vertinimas ir to skatinimas lėtina individo savarankiško mąstymo evoliuciją. Vis aktualesniais klausimais tampa individualus autentiškumas, tautinis išskirtinumas, savitumas. Kitokią prasmę įgauna sąvokos “individas”, “tauta”, kitaip suprantamas ir šių sąvokų sąryšis. Kiekvienas iš mūsų, savaime suprantama, juos aiškins savaip, kiekvienam šie terminai turės savo prasmę. Šiame darbe pabandysiu apžvelgti pagrindinius J. Girniaus tautos ir tautinės ištikimybės traktavimo aspektus, pabandysiu nušviesti jo mąstymo padiktuotą sąlytį su tauta ir ją sudarančiais individais.
Pradėdamas apmąstymus apie tautą ir tautiškumą, J. Girnius pirmiausia bando įrodyti žmogaus visuomeninę prigimtį. Jo manymu, tauta paprastai ir yra...
Šį darbą sudaro 2774 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!