Konspektai

Žmogaus ir kompiuterio sąveika

9.0   (2 atsiliepimai)
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 1 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 2 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 3 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 4 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 5 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 6 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 7 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 8 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 9 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 10 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 11 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 12 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 13 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 14 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 15 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 16 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 17 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 18 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 19 puslapis
Žmogaus ir kompiuterio sąveika 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• Žmogaus ir kompiuterio sąveika kaip objektinis vartotojo ir kompiuterinio teksto ryšys.
Žmogaus-kompiuterio sąveika domisi kompiuterinės vartotojo sąsajos kūrimo aspektais.
• Sąsaja (angl. interface) - tai tam tikras komunikacijos kanalas (mediatorius), per kurį užtikrinamas bendravimas tarp kompiuterio ir žmogaus.
2. Vizualinės išraiškos priemonės (įvairiausios informacijos pateikimo metaforos, tekstai, iliustracijos ir pan.).
• Programuotojams svarbus sistemos funkcionalumo (veiksmingumo) užtikrinimas, kurio jie siekia, išnaudodami technines programavimo priemonių galimybes bei kompiuterių fizinės architektūros savybes. Sąsaja, jų požiūriu, yra tam tikras tarpininkas tarp žmogaus ir kompiuterio atliekamų veiksmų.
• Žmogiškųjų veiksnių (ergonomikos) specialistai apie sąsają mąsto bihevioristinės teorijos terminais: sąsaja turėtų būti kažkoks mechanizmas, kuriame atsispindėtų galimybės sukelti vartotojo veiksmus (reakcijas) ir būtų nustatomas atitinkamas grįžtamasis ryšys. Sąsaja turi būti tinkama vartotojo užduotims spręsti (ieškoti reikiamos informacijos, skaityti tekstą, stebėti iliustracijas ir pan.).
• Grafinės sąsajos dizaineriams - tai estetiškai ir suprantamai pateiktas informacijos srautas.
• Informacijos turinio specialistams - tai išsami dalykinė informacija, pateikta įvairiomis priemonėmis.
Vartotojo sąsajos modelis
Vartotojo sąsaja yra sudaryta iš tokių elementų:
1. Koncepcinis vartotojo modelis (angl. conceptual model) - kaip vartotojas supranta savo užduotį ir ko jis siekia. Čia yra užkoduotas žmogaus individualus kompiuterinės sistemos vertinimas - kaip pasinaudodamas šia sistema žmogus galės pasiekti savus tikslus. Šis koncepcinis modelis dar vadinamas žmogaus elgesio schema.
2. Informacijos pristatymas (arba ženklų kalba), kurį žmogus mato kompiuterio ekrane (angl. presentation language) - kaip žmogus bendrauja su informacija;
3. Žmogaus veiksmų kalba (angl. action language) - kokius veiksmus, norėdamas išspręsti užduotį, atlieka žmogus. Informacijos valdymo metodus programos kūrėjas jau yra numatęs iš anksto - tai yra interaktyvumą skatinančios priemonės. Ši kalba - tai bus žodžiai ar komandos, kurias vartotojas įves iš kompiuterio klaviatūros, rinksis iš meniu, ar pasirinks kokius nors objektus su pele.
4. Įdiegimo modelis (angl. implementation model). Šia dalimi domisi kompiuterių mokslo specialistai.
Objektinė vartotojo sąsaja
• Objektinė vartotojo sąsaja - tai naujausias būdas, kuriuo vartotojo koncepcinis užduoties vaizdas yra perkeliamas į kompiuterinę terpę.
Objektinę vartotojo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5979 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Mokyklinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
31 psl., (5979 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų konspektas
  • 31 psl., (5979 ž.)
  • Word failas 174 KB
  • Lygis: Mokyklinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt