Mokslininkų apskaičiavimais, pasaulyje sparčiai mažėja naftos atsargos, todėl nuolat didėjantis transporto energetikos poreikis reikalauja naujų technologijų iš atsinaujinančių energijos šaltinių. Naujas alternatyvių degalų energijos gavybos ir jos pritaikymo galimybes skatina ir aukštus ekologinius reikalavimus iškėlusios Rio de Žaneiro ir Kyoto konferencijos bei vis didėjančios mineralinių degalų kainos. Pasaulio šalys, tarp kurių yra ir ES, pasirašydamos Kyoto protokolą, įsipareigojo iki 2012 metų, palyginti su 1990 m., sumažinti anglies dvideginio emisiją 13 proc. Lietuva, nuo gegužės 1 d. tapusi Europos Sąjungos nare, privalo vykdyti ES direktyvas, kad iki 2005 m. biodegalų gamyba ir naudojimas sudarytų 2 proc. visos degalų rinkos, o iki 2010 m. - ne mažiau kaip 5,75 proc. bendro visoms transporto priemonėms skirto degalų energijos kiekio.
Biodegalų bei bioalyvų gamybos technologiniai procesai pakankamai ištirti bei įdiegti daugelyje Europos šalių. Žymiausios traktorių bei automobilių gamybos firmos yra išdavusios leidimus juos naudoti be jokių apribojimų. Literatūroje pakanka duomenų ir apie biodegalų bei bioalyvų poveikį aplinkai. Šių produktų naudojimas skatinamas Europos Sąjungos direktyvomis (AUTO OIL I ir II, COM(97)481, 92/82/EEC ir kt.). Preliminariniai bandymai gaminant bei naudojant biodegalus ir bioalyvas atlikti Lietuvos žemės ūkio universitete ir Lietuvos žemės ūkio inžinerijos institute.
Norint įvertinti biodujų gamybos šalyje potencialą, reikia iš anksto apskaičiuoti organinių atliekų kiekius. Praktikoje yra žinomi trys pagrindiniai organinių atliekų, tinkamų biodujų gamybai, išteklių šaltiniai: žemės ūkyje - gyvulininkystė ir augalininkystė; maisto perdirbimo pramonėje - gamybinės-technologinės atliekos ir buityje - buitinės maisto atliekos ir miestų nuotekų dumblas.
Alternatyvių naftai degalų paieškos istorija beveik tokia pati sena, kaip ir pirmieji automobiliai. Alternatyvūs degalai pradėti naudoti daugiau kaip prieš 100 metų. Tai Vokietijos koncerno NAG (Neue Automobil - Gesellschaft) vyriausiojo konstruktoriaus Josefo Folmerio nuopelnas. Prieinamiausiu benzino pakaitalu galėjo būti tuomet dideliais kiekiais gamintas ir nebrangus spiritas. 1902 m. J. Folmeris sukonstravo specialiai darbui spiritu pritaikytą variklį „Spiritus Motor”, kuris turėjo du karbiuratorius: vieną benzinui, kitą - spiritui....
Šį darbą sudaro 3712 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!