Kursiniai darbai

"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas

10   (3 atsiliepimai)
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 1 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 2 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 3 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 4 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 5 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 6 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 7 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 8 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 9 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 10 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 11 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 12 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 13 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 14 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 15 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 16 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 17 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 18 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 19 puslapis
"X" prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Plastikinių langų prekinio ženklo “X” vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas.

Ištrauka

Plastikinių langų vartotojų sprendimo priėmimo proceso analizavimas ir pažinimas yra aktuali šių dienų tema kiekvienai rinkos sąlygomis veikiančiai įmonei, nes, esant didelei konkurencijai, kiekvienam pardavėjui yra aktualu žinoti priežastis, skatinančias vartotoją įsigyti plastikinius langus bei įsigyjimo sprendimo etapus, leidžiančius įsigilinti į vartotojų elgseną ir pasirinkimą nulemiančias produkto bei jį lydinčių paslaugų savybes, privalumus. Žinant lengviau formuoti reklaminę strategiją. Remiantis šiomis pardavėjų siekimo vartotojų pažinimo paskatomis, naudinga sudaryti plastikinių langų vartotojų sprendimo priėmimo modelį.
Tyrimo problemą apibrėžia tai, kad plastikinių langų rinkoje prekinis ženklas “Danijos langai” neturi vartotojų sprendimo priėmimo modelio, vartotojų sprendimo priėmimo priežastys empiriškai nėra patikrintos, kas gali reikšti, kad yra neteisingai formuojama įmonės reklaminė strategija.
Tyrimo tikslas - sudaryti plastikinių langų vartotojų sprendimo priėmimo modelį, atskleidžiant kiekvieną sprendimo priėmimo etapą ir veiksnius, įtakojančius vartotojų elgseną.
Tyrime naudojant kokybinį ir kiekybinį metodologinį principą, taikytas apklausos metodas bei anketų rezultatų apibendrinimas.
Tyrimo objektas - plastikinių langų vartotojų sprendimo priemimą lemiantys veiksniai.
Tyrimo imtis siekė 20 Kauno mieto gyventojų, įvairaus išsilavinimo ir amžiaus, apklaustų atsitiktiniu atrankos būdu.
- remiantis teorinėmis nuostatomis pateikti plastikinių langų prekinio ženklo “Danijos langai” vartotojų elgseną bei numatyti ją įtakojančius veiksnius kiekviename sprendimo priėmimo proceso etape.
Suformavus vartotojų sprendimo priėmimo proceso modelį kiekvienai įmonei lengviau formuoti teisingą rėmimo strategiją, siekiant konkurencinio pranašumo rinkoje.
1. APRAŠOMOJI DALIS
1.1. Plastikinių langų rinkos apžvalga
Plastikinių langų rinka pastaraisiais metais labai išaugo. Būstų renovacijos programų atsiradimas, viešųjų įstaigų pastatų renovacijai skiriamų lėšų didėjantis biudžetas, naujos statybos bei rekonstrukciniai pastatų darbai, savo eksploatacinį laiką atitarnavę daugiabučių namų langai – šios ir kitos priežastys paskatino vis didėjantį modernių plastikinių langų poreikio atsiradimą. Tačiau didėjanti paklausa neabejotinai iššaukė ir vis didėjančios pasiūlos kūrimąsi. Šiai dienai Lietuvos rinkoje skaičiuojama apie 2000 plastikinių langų gamintojų ir pardavėjų. Todėl drąsiai galima teigti, kad plastikinių langų rinka viena iš konkurencingiausių nišų statybinių prekių ir paslaugų rinkoje.
Esant didelei konkurencijai, vis modernėjančiom technologijom, kai tenka konkuruoti ne tik su analogišku...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6581 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS3
  • 1. APRAŠOMOJI DALIS .4
  • 1.1. Plastikinių langų rinkos apžvalga4
  • 1.2. Teorinė vartotojų sprendimo priėmimo proceso interpretacija plastikinių langų
  • rinkos pavyzdžiu..5
  • 2. AIŠKINAMOJI DALIS ..11
  • 2.1. Plastikinių langų prekinio ženklo "Danijos langai" vartotojų sprendimo
  • priėmimo proceso tyrimo metodika 11
  • 2.2. Plastikinių langų prekinio ženklo "Danijos langai" vartotojų sprendimo
  • priėmimo proceso tyrimo rezultatų analizė .12
  • 2.2.1. Prekinio ženklo “Danijos langai” vartotojų skirstymas pagal
  • vartojimo elgseną .12
  • 2.2.2. Plastikinių langų poreikio atsiradimo problemos pažinimas.13
  • 2.2.3. Labiausiai įtakojančių informacijos šaltinių plastikinių langų vartotojo
  • sprendimo priemimo procese išskyrimas ..15
  • 2.2.4. Alternatyvų vertinimo kriterijai plastikinių langų vartotojo sprendimo
  • priemimo procese .17
  • 2.2.5. Plastikinių langų pirkimo sprendimo priėmimo ir pirkimo proceso
  • išskirtiniai bruožai 20
  • 2.2.6. Plastikinių langų pirkėjų reakcijos po pirkimo galimybės ..22
  • 3.PROGNOSTINĖ DALIS ..23
  • 3. 1. Prekinio ženklo “Danijos langai” vartotojų sprendimo priėmimo proceso modelis 23
  • 3. 2. Pasiūlymai tolesnei “Danijos langų” prekinio ženklo pardavėjų marketingo veiklai25
  • IŠVADOS 26
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS .27
  • PRIEDAI 28

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
32 psl., (6581 ž.)
Darbo duomenys
  • Ekonomikos kursinis darbas
  • 32 psl., (6581 ž.)
  • Word failas 233 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt