Plastikinių langų prekinio ženklo “X” vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas.
Plastikinių langų vartotojų sprendimo priėmimo proceso analizavimas ir pažinimas yra aktuali šių dienų tema kiekvienai rinkos sąlygomis veikiančiai įmonei, nes, esant didelei konkurencijai, kiekvienam pardavėjui yra aktualu žinoti priežastis, skatinančias vartotoją įsigyti plastikinius langus bei įsigyjimo sprendimo etapus, leidžiančius įsigilinti į vartotojų elgseną ir pasirinkimą nulemiančias produkto bei jį lydinčių paslaugų savybes, privalumus. Žinant lengviau formuoti reklaminę strategiją. Remiantis šiomis pardavėjų siekimo vartotojų pažinimo paskatomis, naudinga sudaryti plastikinių langų vartotojų sprendimo priėmimo modelį.
Tyrimo problemą apibrėžia tai, kad plastikinių langų rinkoje prekinis ženklas “Danijos langai” neturi vartotojų sprendimo priėmimo modelio, vartotojų sprendimo priėmimo priežastys empiriškai nėra patikrintos, kas gali reikšti, kad yra neteisingai formuojama įmonės reklaminė strategija.
Tyrimo tikslas - sudaryti plastikinių langų vartotojų sprendimo priėmimo modelį, atskleidžiant kiekvieną sprendimo priėmimo etapą ir veiksnius, įtakojančius vartotojų elgseną.
Tyrime naudojant kokybinį ir kiekybinį metodologinį principą, taikytas apklausos metodas bei anketų rezultatų apibendrinimas.
Tyrimo objektas - plastikinių langų vartotojų sprendimo priemimą lemiantys veiksniai.
Tyrimo imtis siekė 20 Kauno mieto gyventojų, įvairaus išsilavinimo ir amžiaus, apklaustų atsitiktiniu atrankos būdu.
- remiantis teorinėmis nuostatomis pateikti plastikinių langų prekinio ženklo “Danijos langai” vartotojų elgseną bei numatyti ją įtakojančius veiksnius kiekviename sprendimo priėmimo proceso etape.
Suformavus vartotojų sprendimo priėmimo proceso modelį kiekvienai įmonei lengviau formuoti teisingą rėmimo strategiją, siekiant konkurencinio pranašumo rinkoje.
1. APRAŠOMOJI DALIS
1.1. Plastikinių langų rinkos apžvalga
Plastikinių langų rinka pastaraisiais metais labai išaugo. Būstų renovacijos programų atsiradimas, viešųjų įstaigų pastatų renovacijai skiriamų lėšų didėjantis biudžetas, naujos statybos bei rekonstrukciniai pastatų darbai, savo eksploatacinį laiką atitarnavę daugiabučių namų langai – šios ir kitos priežastys paskatino vis didėjantį modernių plastikinių langų poreikio atsiradimą. Tačiau didėjanti paklausa neabejotinai iššaukė ir vis didėjančios pasiūlos kūrimąsi. Šiai dienai Lietuvos rinkoje skaičiuojama apie 2000 plastikinių langų gamintojų ir pardavėjų. Todėl drąsiai galima teigti, kad plastikinių langų rinka viena iš konkurencingiausių nišų statybinių prekių ir paslaugų rinkoje.
Esant didelei konkurencijai, vis modernėjančiom technologijom, kai tenka konkuruoti ne tik su analogišku...
Šį darbą sudaro 6581 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!