Analizės

Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė

10   (1 atsiliepimai)
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 1 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 2 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 3 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 4 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 5 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 6 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 7 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 8 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 9 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 10 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 11 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 12 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 13 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 14 puslapis
Www.one.lt elektroninio verslo modelio analizė 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2.8. Esminiai partneriai 11
2.9. Kaštų struktūra 11
3. BENDRAS ELEKTRONINIO VERSLO MODELIO PAVEIKSLAS 12
IŠVADOS 13
LITERATŪROS SĄRAŠAS 14
ĮVADAS
Aktualumas. Naujosios technologijos, komunikacijos ir internetas jungia atokiausius pasaulio kampelius. Atstumams netenkant reikšmės, interneto vartotojai atranda naujas formas, kaip palaikyti ryšį. Viena jų – internetiniai socialiniai tinklai, vienijantys milijonus vartotojų visame pasaulyje. Socialiniai tinklapiai skatina ir palengvina žmonių bendravimą, dalijimąsi tarpusavyje įvairaus pobūdžio informacija. Tokie tinklapiai nuolatos plečiasi į informacijos dalijimąsi įsitraukiant vis naujiems asmenims. Vartotojai, kurių daugumą sudaro jaunimas, integruoja tokius tinklapius į savo kasdieninį gyvenimą.
Mūsų atveju analizuosime įmonės TIPRO verslo modelį
Naujumas. Lietuvoje pastaruoju metu yra daug nagrinėta ir tyrinėta informacinių komunikacinių technologijų bei įvairių kompiuterinių programų, interneto poveikis, naudojimas ir jo daroma įtaka. Darbe naudojama informacija yra ne senesne nei 4 metų.
Objektas. Socialinis portalas One.lt
Darbo tikslas. Išanalizuoti socialinio portalo One.lt verslo modelį.
Darbo uždaviniai. Susipažinti su One.lt portalu. Išanalizuoti socialinio portalo One.lt vertės pasiūlymus. Nustatyti One.lt paskirstymo kanalus. Apibūdinti One.lt santykius su vartotojais. Identifikuoti įmonės pajamų šaltinius ir esminius išteklius. Identifikuoti esmines veiklas ir esminius partnerius. Apibūdinti One.lt elektroninio verslo modelio kaštų struktūrą. Pateikti verslo modelio paveikslą.
Metodika. Kiekviena modelio dalis aprašoma atskirai, o apibendrintas vaizdas pateikiamas viską vizualiai pavaizdavus verslo modelio paveiksle.
Darbo pabaigoje pateikiamos išvados, kurios atsako į darbo įžangoje iškeltus uždavinius.
1. APRAŠYMAS
Pagal ONE.LT portale pateiktą informaciją galima teigti, kad tai vienas didžiausių Lietuvoje socialinių ryšių portalų, kuriuo kiekvieną mėnesį naudojasi daugiau kaip 0,9 milijono Lietuvos interneto vartotojų. Šis socialinių ryšių portalas suteikia bendravimui tinkamą aplinką, kuri skatina vartotojus bendrauti, duoda saviraišką palengvinančius įrankius, tačiau nepateikia savo vartotojams taisyklių, neperša nuomonių ir nespraudžia jų į kažkokius išankstinius rėmus. ( )
Portalu One.lt kiekvieną mėnesį aktyviai naudojasi apie 700 tūkst. 2012 metų balandžio mėnesį unikalių lankytojų skaičius buvo 608,241 tūkst. ( ).
Pasak šio portalo, naudojimasis juo padeda išspręsti problemas žmonėms, kurie sunkiai randa bendraminčių realiame gyvenime, pasižyminčių bendrais interesais, nes “One.lt“ socialinis tinklalapis atveria galimybes saviraiškai....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3390 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (3390 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos analizė
  • 15 psl., (3390 ž.)
  • Word failas 504 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt