1. Įvadas… ………………………………………………………………………..3
2. Darbo tikslai ir uždaviniai …..………………………………………………….4
3. Anketos klausimai ……………………………………………………………...4
4. Rezultatai ir jų grafinė išraiška………………………………………………….7
5. Rezultatai ir jų analizė ………………………………………………………...16
6. Literatūra…………… …………………………………….…………………...18
1. Įvadas
Rinka - tai erdvė, kurioje vyksta prekių ir paslaugų mainai, prekybiniai ryšiai, tarp pardavėjų ir pirkėjų, o pastarųjų sprendimai formuoja pasiūlą ir paklausą bei jų tarpusavio priklausomybę. Šiuolaikinėje visuomenėje rinka - ištisas kompleksas specializuotų rinkų, kuris apima visus veiksmus, atliekamus keičiant prekes ar paslaugas ir pinigus.
Rinka, būdama tarp verslo įmonių, gaminančių įvairias prekes ar teikiančių paslaugas, ir vartotojų, užtikrina pagrindinį ekonomikos klausimų: ką gaminti,kaip gaminti ir kam gaminti - sprendimą, kas patenkinti žmonių poreikius. Tai sudėtingas ekonominis reiškinys, kuris apima visus ekonominius ryšius tarp pirkėjų ir pardavėjų bei įvairias organizacijas, kurios padeda prekės pirkėjui ir pardavėjui susisiekti vienam su kitu.
Rinkos ekonomikoje informacijos šaltinis įmonėms yra kainos. Rinkoje pirkėjas sprendžia, kiek jis nori ir gali mokėti už prekę ar paslaugą, priklausomai nuo jos naudingumo,o pardavėjas - už kokią kainą jam apsimoka gaminti ir parduoti prekę. Gerai veikiančios rinkos jėga yra sprendimų priėmimo ir mainų procesas, kur nereikalingas joks pagrindinis planuotojas, kuris paskirstytų išteklius. Kainos paskirsto išteklius tiems, kurie juos daugiausiai įvertina, ir tokiu būdu pasiekiama tai, kas geriausia visuomenei kaip kolektyvui.
Rinkos sistema laikoma sėkminga, kai konkurencinių rinkų aibė veiksmingai paskirsto išteklius. Jei vartotojai ir gamintojai elgiasi racionaliai, siekdami maksimizuoti savo privačią naudą, aibė rinkų, kada kiekvienas asmuo gali apsikeisti visomis prekėmis su kitais asmenimis, garantuos socialiai optimalų išteklių pasiskirstymą .
Žinome, kad firmų tikslas yra pelnas. Verslininkai gamins tik tą produkciją, kuri garantuos pelną. Bet kokia firma, norinti gaiti pelną, turi pagaminti tam tikrą produkcijos kiekį ir parduoti ją už tam tikrą rinkos kainą.
Gyventojų skaičius tam tikroje rinkoje yra svarbiausias rinkos dydžio rodiklis, atskleidžiantis potencialią paklausą. Kad rinkos būtų patrauklios verslui vystyti, jose turi būti ne tik daug žmonių,bet tie žmonės turi turėti kuo didesnę perkamąją galią, kurios dydį...
Šį darbą sudaro 2623 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!