Kursiniai darbai

VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika

9.4   (2 atsiliepimai)
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 1 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 2 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 3 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 4 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 5 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 6 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 7 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 8 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 9 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 10 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 11 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 12 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 13 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 14 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 15 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 16 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 17 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 18 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 19 puslapis
VW Golf 4 kondicionavimo sistemos diagnostika 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įvadas Automobilis iš ties daug kam būtinybė. Tiesa, šioks toks prabangos prieskonis vis tiek lieka: kainuoja ne tik pats automobilis, bet ir atsarginės dalys, eksploatacinės medžiagos, kuras. Būtent degalai suryja didžiausią dalį pinigų. Kitaip sakant, nepilsi – nevažiuosi. Benzino kainos nemažos. Ir jos tik didės, o galų gale ir benzino atsargos ne amžinos. Todėl ir nenuostabu, kad tautiečiai pagaliau lyg ir persirgo lietuviška gigantomanija, vis dažniau žvalgosi į nedidelius ekonomiškus automobilius. Tas pats pasakytina ir apie dyzelinius – jų paklausa naudotų mašinų rinkoje net viršija pasiūlą: dyzelis ir kuro mažiau naudoja, o ir pats dyzelinis kuras kainuoja truputį pigiau, nors šiuo metu didelio skirtumo tarp kainų nematyti. Pirmosios kartos Golf'as buvo pradėtas gaminti 1974 metais. Amerikoje jis pasirodė 1975 – aisiais ir ten buvo vadinamas Volkswagen Rabbit, Meksikoje - Volkswagen Caribe. Tai buvo keturvietis automobilis su priekyje skersai įmontuotu, vandeniu aušinamu varikliu, bei priekiniais varomaisiais ratais. Automobilis turėjo hečbeko kėbulą su trimis arba penkiomis durimis. Dizainą kūrė garsus italų automobilių dizaineris Giorgetto Giugiaro. Ne veltui pirmasis Volkswagen Golf 1975 – aisiais žurnalo „Wheels“ buvo pripažintas metų autmobiliu.Golf I variklių tūriai buvo nuo 1,1 l iki 1,6 l. VW Golf GTI (Grand Tourisme Injection) buvo vienas pirmųjų iš mažų automobilių, kuriuose buvo pritaikytas tiesioginis kuro įpurškimas. GTI sportiškumas neliko nepastebėtas - 2004 metais, Sports Car International rinkimuose, šis automobilis pateko į sportiškiausių aštuntojo dešimtmečio automobilių trejetuką. Labiausiai išsiskiriantis buvo pirmosios kartos VW Golf Cabriolet modelis(dar vadinamas Volkswagen Golf Karmann ). Antrosios kartos Golf pakeitė savo pirmtaką 1983 metais. Golf II neturėjo kabrioleto versijos. Volkswagen Golf II išvaizda buvo atnaujinama du kartus: 1987 metais išnyko priekinių šoninių langų pertvaros, o 1989 metais pradėti montuoti platūs galiniai ir priekiniai bamperiai.Variklių gama buvo išties didelė: nuo silpniausio ir ekonomiškiausio 1.0 l agregato iki 2.0 l benzininio variklio. Visi varikliai buvo keturių cilindrų, išdėstytų viena eile, aušinami skysčiu. 1. GOLF 4 kondicionavimo sistemos diagnostika teoriniai aspektai Variklis/techninės charakteristikos Degalai Benzinas VW golf 1.8 benzininų varomo variklio tipas 4 cilindrai eilėje Turbo Darbinis tūris, l 1781 Cilindrai/vožtuvai 4/20 Galia, AG/KW/aps.per min. 150/112/5700 Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 210/1750 Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 8.6 Maksimalus greitis, km/h 220 VW golf 1.8 benzininų varomų varikliui dirbant jo detales veikia dujų slėgio jėga, judančių masių inercijos ir mechaninės trinties jėgos. Dujų slėgio jėgą galima nustatyti, kai žinoma VW golf 1.8 benzininų varomo variklio indikatorinė diagrama. Norint rasti inercinjos jėgas, reikia žinoti judančių detalių masę ir jų pagreičius. Šių jėgų didumas ir veikimo kryptis priklauso nuo VW golf 1.8 benzininų varomo variklio apkrovos pe ir alkūninio veleno sukimosi greičio. Kai pe ir nesikeičia, šios jėgos cikliškai kartojasi. VW golf 1.8 benzininų varomo variklio dinamikos uždavinys - išsiaiškinti dėsningumus, pagal kuriuos juda svarbiausios VW golf 1.8 benzininų varomo variklio detalės ir kaip kinta tas detales veikiančios jėgos. Dinaminiu požiūriu svarbiausios VW golf 1.8 benzininų varomo variklio detalės yra stūmoklis, švaistiklis ir alkūninis velenas. Stūmoklis tiesia linija juda nuo vieno galinio taško iki kito, švaistiklis atlieka sudėtingą judesį: vieno jo galo kartu su stūmokliu judesys tiesiaeigis, antras galas sukasi kartu su alkūniniu velenu, o tarpiniai švaistiklio taškai švytuoja. Taigi, alkūninio mechanizmo detalės pagal judesio pobūdį galima suskirstyti į 3 grupes. Pirmajai grupei priskiriamos detalės, atliekančios tik slenkamąjį-grįžtamąjį judesį. Tai stūmoklis su žiedais ir stūmoklio pirštas. Indikatoriniai VW golf 1.8 benzininų varomo variklio rodikliai parodo, ar tobulai termodinaminiu požiūriu VW golf 1.8 benzininų varomo variklio cilindre vyksta ciklas. Jiems priskiriamas vidutinis indikatorinis slėgis pi , indikatorinė galia Pi, santykinės indikatorinės degalų sąnaudos bi ir indikatorinis naudingumo koeficientas *i. įkaista iki 60 - 100°C. Tačiau dėl didelio oro įšilimo VW golf 1.8 benzininų varomo variklio detalės aušinamos nevienodai. Norint išvengti detalių šiluminių deformacijų, temperatūros netolygumas pagal cilindro ir galvutės sienelių perimetrą neturi būti didesnis kaip 30 - 40°C. Oru efektyviai aušinami varikliai, kurių cilindrų skersmuo ne didesnis kaip 150 mm. Aušinamųjų detalių normali temperatūra palaikoma reguliavimo disku, kuris dažniausiai naudojamas žiemos metu. Oru aušinami varikliai yra paprastesnės konstrukcijos ir patogesni eksploatuojant, negu skysčiu aušinami. Jie sėkmingiau dirba karšto oro klimato sąlygomis. Žiemos metu oru aušinamą variklį paleisti sunkiau, bet paleidus visos jo detalės įšyla greičiau, todėl stūmoklio žiedai ir cilindrų įvorės mažiau dyla. Oru aušinamo VW golf 1.8 benzininų varomo variklio masė ir gabaritai mažesni, palyginti su tos pačios galios skysčiu aušinamu varikliu. Kadangi oru aušinamose sistemose nereikalingi radiatoriai ir termostatai, sutaupoma spalvotųjų metalų -vario, bronzos ir aliuminio, nereikalingi aušinimo skysčiai. Radiatorius aušina variklyje įkaitusį skystį ir atiduoda šilumą į aplinką Ji sudaro viršutinis ir apatinis bakeliai, atraminėmis plokštelėmis sujungti su šerdimi. Viršutiniame bakelyje yra įpylimo anga su dangteliu. Prie jo pritvirtintas jungiamasis vamzdis, pro kurį skystis iš termostato korpuso teka j radiatorių. Vamzdeliu iš radiatoriaus išeina garai. Prie apatinio bakelio pritvirtintas jungiamasis vamzdis skysčiui iš radiatoriaus į siurblį tiekti ir išleidimo čiaupas. Viršutiniai ir apatiniai radiatoriaus bakeliai ir atraminės plokštės, kurios juos sutvirtina, dažniausiai liejami iš ketaus arba štampuojami iš žalvario. Jau gaminami aliuminiai radiatoriai, kurie yra daug lengvesni ir gerai atiduoda šilumą į aplinką. Vamzdeliai išdėstomi keliomis eilėmis koridorine sistema arba šachmatine tvarka. Jų galai prilituoti prie atraminių plokščių, pritvirtintų prie radiatoriaus bakelių. Vamzdeliai ir plokštelės plonu sluoksniu alavuojamos, kad nekoroduotų. Radiatoriaus šerdies standumą didina prie šonų pritvirtintos metalinės plokštelės arba plieniniai stovai. Prie užpakalinės radiatoriaus šerdies pusės pritvirtintas ventiliatoriaus kreipiamasis gaubtas. Jame sukasi ventiliatoriaus sparnuote. Yra radiatorių su šerdimis, kurių briaunuotos plokštelės išdėstytos kampu j tekantį oro srautą. Jos sukelia 20 - 40% didesnį aerodinaminį pasipriešinimą, tačiau dėl oro turbulencijos geriau aušina. Radiatoriaus suminis aušinimo paviršius priklauso nuo visiškai apkrauto VW golf 1.8 benzininų varomo variklio šilumos kiekio, nuvedamo į aplinką per sekundę, šilumos perdavimo koeficiento, aušinimo skysčio ir aplinkos oro vidutinių temperatūrų skirtumo. Radiatoriaus dangtelis VW golf 1.8 benzininų varomo variklio aušinimo sistemą skiria nuo aplinkos. Jame įtaisyti garų ir oro vožtuvai, kurie saugo sistemą, kad nesusidarytų didelis slėgių skirtumas. Garų vožtuvas, spaudžiamas spyruoklės, sandariai prigula radiatoriaus įpylimo angos lizde ir radiatoriaus ertmę atskiria nuo atmosferos. Dyzeliniuose varikliuose jis atsidaro, kai garų slėgis aušinimo sistemoje pakyla 0,03 - 0,07 MPa daugiau už atmosferinį. Todėl skystis juose įšilęs iki 100°C, dar neužverda. Oto varikliuose garai išsiveržia į atmosferą esant didesniam slėgimui. Čia garų vožtuvas atsidaro, kai slėgis sistemoje pakyla iki 0,01 - 0,14 MPa. Oro skysčio tėkmę iš VW golf 1.8 benzininų varomo variklio j radiatorių, kol VW golf 1.8 benzininų varomo variklio temperatūra pasiekia darbo reikšmę. Tuomet vožtuvas visiškai atsidaro ir leidžia laisvai skysčiui tekėti į radiatorių (didžiuoju apytakos ratu). Mažasis apytakos ratas atidarytas nuolat. Antruoju atveju termostato vožtuvai valdo abu apytakos ratus. Kol variklis šaltas, didysis apytakos ratas uždarytas, o mažasis - atidarytas. Skysčiui cirkuliuojant tik mažuoju apytakos ratu, variklis greitai įšyla iki darbo temperatūros. Tuomet atsidaro didžiojo apytakos rato vožtuvas, o mažojo apytakos rato vožtuvas atitinkamu dydžiu pridaromas. Toks termostato darbo režimas vadinamas pagrindiniu. VW golf 1.8 benzininų varomo variklio temperatūrai artėjant prie maksimalios, didžiojo apytakos rato vožtuvas atsidaro visiškai, o mažojo - visiškai užsidaro. Variklis - svarbiausias ir sudėtingiausias automobilio mazgas. Jam suremontuoti reikia daug patirties bei žinių. Jei VW golf 1.8 benzininų varomo variklio darbe atsirado sutrikimų, geriausia jį patikrinti, kol šis dar veikia. VW golf 1.8 benzininų varomų varikliui nedirbant, gedimą surasti bus daug sudėtingiau. Atliekant sugedusio VW golf 1.8 benzininų varomo variklio diagnostiką, svarbu nustatyti, su kuo susijusi gedimo priežastis - mechanine dalimi, maitinimo ar uždegimo sistema. Pagal išorinius požymius VW golf 1.8 benzininų varomo variklio gedimai gali būti skirstomi į dvi didesnes grupes. Pirmoji - kuomet alkūninį veleną starteriu ar specialiu raktu galime prasukti, o antroji - kai to padaryti nepavyksta. Pirmosios grupės gedimams daugiausiai reikšmės turi VW golf 1.8 benzininų varomo variklio tipas, konstrukcija ir jo valdymo sistemos. Dažniausiai benzininių variklių užvesti nepavyksta dėl to, kad iš rikiuotės išeina jų maitinimo ar užvedimo sistemos. Dyzeliniams varikliams būdingiausi gedimai - maitinimo sistemos, kaitinimo žvakių darbo sutrikimai, maža kompresija (susidėvėjo cilindrų ir stūmoklių grupės detalės, ašys, vožtuvų kreipiančiosios įvorės ir išdegę galvutės vožtuvų lizdai). Todėl priežastis, dėl kurių negalime užvesti benzininių ir dyzelinių variklių, reikia nagrinėti atskirai. Pirmosios kartos Golf'as buvo pradėtas gaminti 1974 metais. Amerikoje jis pasirodė 1975 – aisiais ir ten buvo vadinamas Volkswagen Rabbit, Meksikoje - Volkswagen Caribe. Tai buvo keturvietis automobilis su priekyje skersai įmontuotu, vandeniu aušinamu varikliu, bei priekiniais varomaisiais ratais. Automobilis turėjo hečbeko kėbulą su trimis arba penkiomis durimis. Dizainą kūrė garsus italų automobilių dizaineris Giorgetto Giugiaro. Ne veltui pirmasis Volkswagen Golf 1975 – aisiais žurnalo „Wheels“ buvo pripažintas metų autmobiliu.Golf I variklių tūriai buvo nuo 1,1 l iki 1,6 l. VW Golf GTI (Grand Tourisme Injection) buvo vienas pirmųjų iš mažų automobilių, kuriuose buvo pritaikytas tiesioginis kuro įpurškimas. GTI sportiškumas neliko nepastebėtas - 2004 metais, Sports Car International rinkimuose, šis automobilis pateko į sportiškiausių aštuntojo dešimtmečio automobilių trejetuką. Labiausiai išsiskiriantis buvo pirmosios kartos VW Golf Cabriolet modelis(dar vadinamas Volkswagen Golf Karmann ). Antrosios kartos Golf pakeitė savo pirmtaką 1983 metais. Golf II neturėjo kabrioleto versijos. Volkswagen Golf II išvaizda buvo atnaujinama du kartus: 1987 metais išnyko priekinių šoninių langų pertvaros, o 1989 metais pradėti montuoti platūs galiniai ir priekiniai bamperiai.Variklių gama buvo išties didelė: nuo silpniausio ir ekonomiškiausio 1.0 l agregato iki 2.0 l benzininio variklio. Visi varikliai buvo keturių cilindrų, išdėstytų viena eile, aušinami skysčiu. GTI modelis pasirodė 1984 metais ir buvo gaminamas iki 1992 – ųjų. Sportinis Golf II nuo paprasto varianto iš esmės skyrėsi tuo, kad turėjo žemintą važiuoklę ( 10 mm) bei galingesnį variklį : 112 AG, maksimalus greitis apie 190 km/h. 1985 – aisiais žurnalas „Motor Trend“ VW Golf GTI pripažino metų automobiliu. 1986 į VW Golf II pradėti montuoti nauji, galingesni varikliai : 2 paskirtymo velenėliai (DOHC), 16 vožtuvų. Nuo 1987 metų į GTI ir GT Golf‘us pradėta montuoti ABS sistema. 1990 metų lapkritį buvo parduotas milijonasis Golf GTI modelis, bei dvylika milijonasis Golf. VW gamintojai nepasistojo ties Golf skirtiems kasdieniniams pasivažinėjimams. Taigi, kad Golf galėtų dalyvauti ralyje, buvo sukurtas VW Golf Rallye. Techniniai Rallye rodikliai buvo geresni nei GTI modelio. VW Golf Rallye modelį pakeitė G60. G60 turėjo skiriamąjį ženkliuką ant priekinių grotelių ir buvo šiek tiek greitesnis. Įdomu yra tai, kad G60 nusileisdavo VW Golf GTI įsibėgėjant iki 60 km/h, tačiau maksimalus greitis yra didenis G60 varianto. Į G60 buvo pradėtas montuoti elektorinis diferiancialo blokatorius EDL. Volkswagen Motorsport 1989 metais išleido 71 vienetų itin sportiškų ir galingų Golf „G60 Limited” seriją. G G60 Limited Edition ginkluoti 210 AG, 16 vožtuvų kompresoriniais GTI varikliais, sportinėmis greičių dėžėmis ir visų keturių varomųjų ratų ( Syncro) sistemomis. Kiekvienas Limited serijos Golf‘as buvo pažymėtas specialia lentele su automobilio serijos numeriu. Gausesnė buvo ir Limited standartinė įranga: elektra pakeliami langai, odinės sėdynės (priekinės šildomos), elektra valdomi ir šildomi šoniniai veidrodėliai, stoglangis, „Gamma“ stereo sistema, žaliu atspalviu tintuoti stiklai, bei dviejų dalių BBS 15 colių ratlankiai. Gana įdomus yra iki šiol vienintelis gamintas Golf skirtas važinėtis nesudėtingomis „off-road“ sąlygomis. Tai VW Golf Country, pristatytas 1989 metais Ženevos autmobilių parodoje.Sukurtas pagal Volkswagen Golf Syncro šis autmobilis buvo varomas visais keturiais ratais, turėjo aukštesnę nei įprastai važiuoklę, variklio apsaugas, atsarginį ratą gale. Trečios kartos Volkswagen Golf Europoje pasirodė 1991 metų lapkričio mėnesį. Automobilio kėbulas įgavo naujų, modernesnių linijų. III kartos VW Golf buvo gaminamas iki 1998 metų. Varikliai: benziniai 1.4 l, 1.6 l, 1.8 l, 2.0 l , 2.0 GTI 16v 2.8 l VR6 bei dyzeliniai 1.9 D , TD, GTD , 1.9 TDI . 1992 metais jis buvo pripažintas Europos metų automobiliu. Naujiena buvo tai, kad Golf III buvo gaminamas ir universalo kėbulu. Be paprastos automobilio versijos buvo išleistos sportinės GTI, VR6 , Syncro bei Cabriolet serijos. Volkswagen kompanija padėjo surengti trim žymiom roko grupėm koncertų turus po Europą, todėl buvo gaminamos trys skirtingos Golf III versijos pažymėtos grupių vardais kėbulo išorėje: Golf Pink Floyd Edition (1994), Golf Rolling Stones Edition (1995), Golf Bon Jovi Edition (1996). 1992 metais pasirodė sportiškoji Mk3 versija GTI. Į šiuos automobilius buvo montuojami 2.0 l 8v motorai su daugiataškiu kuro įpurškimu, išvystantys 115 AG variklio galią prie 5400 aps/min. Minusas buvo per minkšta važiuoklė. GTI modelis turėjo priekinį bei galinį spoilerius, juodu plastiku dengtas ratų arkas, lengvo lydinio ratlankius, nedaug pakeistus priekinius bei tamsintus galinius žibintus. Praėjus keliems mėnesiams nuo gamybos pradžios 8v modelis gavo elektra kilnojamus langus ir stoglangį. 1994 metais Golf 3 GTI buvo dar kartą atnaujintas. Standartinę automobilio įrangą papildė nauji lengvo lydinio ratlankiai, priekinis spoileris, ABS, vairuotojo oro pagalvė bei imobilaizeris. Buvo atlikti variklio bei važiuoklės patobulinimai. Išskirtinė buvo 8v GTI versija Colour Concept – odinis, spalvingas salonas, suderintas su automobilio išorės spalva, priekinės šildomos Recaro sportinės sėdynės, lengvojo lydinio 15 colių Solitude ratlankiai, sidabro spalvos prietaisų skydelis. 1993 metais pasirodė galingesnis Mk3 GTI su 2.0 l 16v DOHC varikliu. Be visų privalumų kuriuos turėjo 8v GTI, galingesnis modelis turėjo traukos kontrolės sistemą. Nors 16v GTI buvo kur kas sportiškesnis, viena savybė liko nepakitusi – per daug minkšta kaip sportiniam automobiliui važiuoklė. 1996 metais VW kompanija pagamino 1000 vienetų GTI modelių seriją pavadintą 25th Anniversary. Šios serijos automobilių techniniai duomenys nesiskyrė nuo paparastų Mk3 GTI, tačiau turėjo GTI ženkliuku pažymėtas sportines Recaro sėdynes, raudonus saugos diržus, chromuotą pavarų perjungimo svirties galvutę, raudonais elementais papuoštus vairą bei rankinio stabdžio svirtį, sidabrinės spalvos prietaisų skydelį. Išorėje automobilis taip pat buvo papuoštas raudonos spalvos akcentais, 16 colių lengvojo lydinio BBS ratlankiais, nerūdijančio plieno išmetimo vamzdžiais, tamsintais priekiniais posūkių bei priešrūkiniais žibintais. Taip pat pirkėjas galėjo papildomai pasirinkti elektrinį stoglangį, oro kondicionierių arba specialią juodą mettalic tipo automobilio spalvą Mk3 VR6 buvo pradėtas gaminti 1992 metais. Ką gi reiškia ta trijų simbolių kombinacija? V – cilindrų išdėstymas V forma, R – Reihenmotor ( išvertus pažodžiui Reihen – sustatyti į eilę, motor - variklis), 6 – cilindrų skaičius. Dauguma nedidelių automobilių yra per maži, kad į juos būtų galima sutalpinti šešių cilindrų agregatą, todėl VW inžinieriai pasitelkė visą savo sumanumą ir sukūrė labai kompaktišką, bet užtat itin galingą V6, 2.8 l motorą, kuris ir buvo pritaikytas trečiajam Golf‘ui. Pagrindinis skirtumas nuo tradicinių V formos variklių yra tai, kad naujajame VR6 agregate cilindrų pasvirimo kampas buvo sumažintas iki 150 ( įprastai šis kampas būna 600 arba 900 ). V6 variklio ilgis yra 3,5 cilindro, o VR6 - 4,5 cilindro lyginant su vienaeiliu 4 cilindrų varikliu. Būtent šią savybę ir buvo įmanoma įgyvendinti, panaudojant 150 cilindrų pasvirimą. 2.8 l 12v Golf variklis išvystydavo 128 kw/174 AG esant 5800 aps/min. Maksimalus sukimo momentas 235 Nm prie 4200 aps/min. Variklis taip pat buvo ženklinamas DOHC užrašu, nors 12v motoras ir turėjo du pasiskirtymo velenėlius, tačiau tik po vieną kiekvienam cilindrų blokui. Vėliau atsiradęs 24v VR6 agregatas, naudotas MK4 Golf’e galėjo vadintis tikru DOHC varikliu, kadangi turėjo vienai „galvai“ skirtus du velenėlius: vieną kontroliuojantį įsiurbimo vožtuvus, bei antą, kontroliuojantį išmetimo vožtuvus. Įsibėgėjimas iki 100 km/h trukdavo 7,8 sek, o maksimalus greitis 224 km/h. Mk3 VR6 buvo varomas priekiniais ratais, turėjo visus diskinius stabdžius ( priekiniai ventiliuojami), oda aptrauktą vairą. Nuo 1993 metų į Mk3 VR6 pradėtos montuoti 4 laipsnių automatinės greičių dėžės. 1994 metais VR6 buvo patobulintas techniškai: 2.9 l 190 AG variklis, bei visų varomųjų ratų sistema Syncro. Taip pat VR6 Syncro pradėtas gaminti universalo kėbulu.1995 metais išleista VR6 Highline versija, nuo ankstesnės skyrėsi gausesne standartine įranga. Mk3 galingiausias modelis riedėjo nuo konvejerio iki pat 1999 – ųjų. Kompaktinės klasės Golf Mk3 Cabrio debiutavo 1993 metais. Automobilis turėjo gausesnę standartinę įrangą: elektra pakeliamus langus, vairuotojo ir keleivio oro pagalves, kėbulo spalvos bamberius ir šoninio vaizdo veidrodėlius, sportines sėdynes, sulankstomą stogą. 2.0 l Avantgarde modelis iškart buvo siūlomas su lengvojo lydnio rantlankiais, sportine pakaba, bei nauju variklio gaubtu. 120 Mk3 kabrioletų buvo pagaminti su Rolling Stones vardu ir tik 30 automobilių buvo gaminami kaip Golf Pink Floyd. 2.Volkswagen Golf IV charakteristika Ketvirtosios kartos Volkswagen Golf sugebėjo tapti vienu iš labiausiai perkamų automobilių Europoje. Pradėtas gaminti 1998 metais, Mk4 buvo surenkamas net keliose šalyse. Golf IV modelis pasižymėjo aukštos kokybės salono detalėmis, aukštesnio lygio technine įranga, 12 metų garantija nuo rūdžių. VW Mk4 buvo gaminamas 3 arba 5 durų, hečbeko, kabrioleto bei universalo kebulu. Variklį galima buvo rinktis net iš variantų: 1.4 l 16v, 1.6, 1.8, 1.8T ,1.9 SDi, 1.9 TDi,1.9 TDi. Skirtingų komplektacijų modeliai buvo žymimi raidėmis : E, S, SE, GT, GTI. Tais pačiais 1998 metais variklių gamą papildė 2.3 l V5 motoras, kuris ištikrųjų buvo VR6 Golf’uose naudotas agregatas tik turėjo vienu cilindru mažiau. 1999 - aisiais Mk4 GTI modeliai gavo naują 2.0 l variklį. Pristatytas Mk4 V6 4 Motion. Ketvirtosios kartos VW Golf flagmanu be jokios abejonės galima vadinti R32 modelį. 2002 metais pristatytas modelis turėjo 3.2 l V6 benzininį variklį. Be abejonės tai galingiausias kada nors gamintas VW Golf. Nepriklausomai nuo pasirinkto modelio, standartinę automobilio įrangą sudaro : dvi priekinės ir šoninės saugos oro pagalvės, ABS, reguliuojamas vairas, galinės sėdynės su ISOFIX sistema kūdikių kėdutėms tvirtinti, imobilaizeris, centrinis užraktas, audio sistema. Oro kondicionierius, kaip standartinė įranga, buvo montuojamas ne į visus modelius. Keleivių ir vairuotojo patogumui, salone įrengti puodelių laikikliai. Ypatingas neoninis prietaisų skydelio apšvietimas, suteikia malonių įspūdžių važiuojant naktį. Nepaisant šiokios tokios sportiškumo stokos lyginant su Mk1 ir Mk2 GTI, ketvirtosios kartos sportiniai Golf yra labai geidžiami ir populiarūs automobiliai. Didelė variklių gama: 1.8 20v; 1.8 T; 2.0; 2.3 V5; 2.8 V6 24v . 2.3 VR5 bei 2.8 V6 4 motion automobiliai turėjo 6 laipsnių mechanines greičių dėžes. GTI modelių 25 – ių metų jubiliejaus proga. rinkai buvo pristatytas kitu vardu - GTI 337. GTI 337 buvo gaminamas su 1.8 T. GTI 337 apautas 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais su 225/40ZR18 Michelin Pilot Sport padangomis. Standartiniai stabdžių diskai pakeisti didesniais (pilnai ventiliuojamais ir platesnėmis kaladėlėmis), naudojamais Audi TT 225 AG automobilyje. Tiek priekyje, tiek gale VW Golf GTI 337 yra pažemintas vienu coliu. GTI 337 yra laikomas vienu geriausių ir sportiškiausių VW Golf GTI istorijoje. VW kompanija 2003-aisiais nusprendė išleisti dar vieną specialią automobilių seriją, skirtų įamžinti dvidešimties metų jubiliejų, kuomet pirmasis VW GTI atkeliavo į Ameriką. 1983 metų GTI modelis už Atlanto vandenyno buvo pramintas „Rabbit“. MK IV 20th Anniversary Editiont turėjo 1.8 T motorą, šešių laipsnių MQ350 mechaninę greičių dėžę, dar didesnius ir efektyvesnius stabdžius nei GTI 337. Išorėje automobilį puošė 18 colių OZ Aristo lengvojo lydinio ratlankiai, raudonas GTI užrašas priekyje ir gale, tamsinti priekiniai ir galiniai žibintai, Vortex išorės tuning‘o paketas, bei nedidelis spoileris. Viduje automobilį puošė juoda oda apsiūti vairas, bėgių perjungimo svirtis ir rankinio stabdžio rankena. Taip pat juodos sportinės Recaro sėdynės su GTI emblema, aliuminio apdaila. Monsoon aštuonių garsiakalbių stereo sistema, stoglangis - taip pat buvo įtraukti į standartinę automobilio įrangą. Viso buvo pagaminta 4200 vienetų, iš kurių 4000 buvo skirti JAV, likę 200 – Kanadai. Su ketvirtąją VW Golf karta, į automobilių rinką ižengė ir pats galingiausias kada nors gamintas Golf modelis. 2003 metais Europoje buvo pristatytas VW Golf R32. Visa, ką geriausio turėjo VW kompanija, buvo panaudota šiame modelyje. Golf R32 širdis - 3,2 l darbo tūrio ypatingai „judrus“ V6 24v agregatas. Toks pat variklis naudojamas ir šios kompanijos prabangiuosiuose VW Phaeton. Automobilio variklyje panaudotos tokios technologijos kaip nuolatos reguliuojami išmetimo ir įsiurbimo velenėliai, cilindrų detonacijos kontrolė ir kintamos geometrijos įsiurbimo kolektorius. Variklio sukuriamas maksimalus sukimo momentas – 320 Nm, perduodamas į visus keturis ratus, per šešių laipsnių mechaninę MQ350 greičių dėžę su šiek tiek trumpesnėmis nei įprastai pavaromis. VW Golf R32 gaminami tik su mechaninėmis greičių dėžėmis, o Europiniams modeliams yra montuojamos taip pat ir DSG (direct shift gearbox) transmisijos, naudojamos Audi TT 3,2 Quattro. Specialiai R32 modeliui sukurta išmetimo sistema užsibaigianti dviem chromuotais vamzdžiais automobilio gale, leidžia mėgautis išskirtiniu variklio garsu. VW Golf R32 puikiai atspindi šio modelio charakterį. Tiek priekį tiek galą puošia nauji dizaino elementai, 18 colių OZ Aristo ratlankiai apauti 225/40 ZR 18 padangomis. Viduje – daug aliuminio detalių, sportinės sėdynės, oda aptrauktas vairas.Ypatingai gausi R32 standartinė yranga: Climatronic oro kondicionavimo sistema, aštuonių garsiakalbių audio aparatūra, daugiafunkcinis ekranas, lietaus jutikliai, galinio vaizdo veidrodėlis apsaugantis nuo apakinimo, šildomos sėdynės, Xenon žibintai su automatiniu valymu. Debiutantas “Golf Plus” beveik visais atžvilgiais pranoksta daugelio šalių automobilių rinkose jau nemaža laurų nuskynusį metais vyresnį brolį. Nuo savo pirmtako jis skiriasi ne tik pakeistais apdailos elementais, bet ir kėbulo formomis. Aukštesnis “Golf Plus” kėbulas, kitoks sėdynių aukštis, padidėjęs automobilio salono tūris garantuoja ne tik papildomą erdvę vairuotojui bei keleiviams, bet ir teikia jiems daugiau patogumų ilgesnėje kelionėje. Gamintojas naująjį “Golf Plus” įvardija kaip naujos kartos universalios paskirties automobilį, rasiantį savo nišą tarp “Volkswagen Golf” ir vienatūrio “Volkswagen Touran”. Pristatydami šį modelį Bolonijoje, kompanijos atstovai stengėsi akcentuoti, jog “Golf Plus” nėra “Golf” klonas. Naujoko kėbulo aukštis siekia 1,58 m ir yra net 9,5 cm aukštesnis už penktos kartos “Golf” ir tik 5,4 cm žemesnis nei vienatūris “Touran”. Naujasis automobilis turi ir kai kuriuos savitus dizaino elementus - nuo kitų “Volkswagen” šeimos narių “Golf Plus” skiriasi durelių, variklio gaubto, buferių, sparnų, stogo, priekinių bei galinių žibintų, galinių statramsčių bei bagažinės dangčio forma. “Golf Plus” gali pasigirti ir naujos konstrukcijos galinių sėdynių bloku, turinčiu itin dideles transformavimo galimybes. Jį 160 mm galima stumdyti horizontalia kryptimi, įdiegta galimybė asimetriškai atlenkti sėdynių atlošus. Nulenkus vienos iš sėdynių bloko dalies atlošą, tam tikras mechanizmas dar labiau nuleidžia žemyn ir pačią sėdynę, taip suformuodamas beveik lygias grindis - papildomą erdvę kojoms ar bagažui pasidėti. Iš viso šiame automobilyje yra 43 įvairios paskirties smulkaus bagažo pasidėjimo ar tvirtinimo vietos - lentynėlės, stalčiukai, kabliukai, fiksatoriai ir pan. Bagažo pasidėjimo bei jo pervežimo galimybes dar labiau išplečia dviejų padėčių reguliuojamo aukščio bagažinės grindys. Jei gale sėdi tik vienas arba du keleiviai, vidurinę sėdynę galima panaudoti įvairiems tikslams. Palenkus jos atlošą, į bagažinę galima sudėti ilgesnius krovinius, pavyzdžiui - slides. Tas pats sulenktas atlošas gali pasitarnauti kaip nedidelis, tačiau praktiškas staliukas su stiklinių laikikliais. Papildomos erdvės, o kartu ir daugiau patogumų teikia didesnis salono aukštis, priekyje siekiantis 1007 mm, o gale - 976 mm. Didesnė vidaus erdvė “Golf Plus” kūrėjus paskatino suprojektuoti ir visai naują automobilio saloną. Naujas formas įgavo prietaisų skydelis, durų apmušalai, priekyje sėdinčių keleivių atramos rankoms, sėdynės ir net transmisijos mechanizmo tunelis. Minimalus bagažinės tūris - 395 litrai. Sulanksčius dalį galinės sėdynės bloko atramų, kroviniui skirta erdvė padidėja iki 505 litrų, o atlenkus visus galinės sėdynės atlošus talpa padidėja iki 1450 litrų. Priklausomai nuo “Golf Plus” komplektacijos, tarp priekinių sėdynių gali būti įrengta rankų atrama. Pasirinkus prabangiausios komplektacijos modelį, automobilyje, kuriame yra oro kondicionavimo sistema, rasite šioje atramoje įmontuotą ir nedidelį šaldytuvą. Konstruktoriai paliko galimybę gale sėdinčių keleivių patogumui įrengti CD keistuvą arba DVD grotuvą. Už papildomą mokestį galima įrengti atskirą centrinį prietaisų skydelį su jame įmontuotu 220/230V elektros įtampos lizdu, prie kurio galima prijungti nešiojamąjį kompiuterį ar kokį nors kitą nedaug elektros energijos naudojantį buitinį prietaisą. Tokios įrangos elementų ankstesniuose “Golf” modeliuose dar nebuvo. Kaip ir penktos kartos “Golf”, taip ir naująjį “Golf Plus” galima rinktis trijų komplektacijos lygių - “Trendline”, “Sportline” bei prabangiausią “Comfortline”. Net ir kukliausios komplektacijos modelyje yra 6 oro saugos pagalvės bei ESP sistema. Pirmą kartą į “Golf” klasės automobilį montuojami galiniai ypač greitai užsidegantys šviesos diodų žibintai. Be to, netrukus į “Golf Plus” bus montuojami ir naujo tipo biksenoniniai priekiniai žibintai, gebantys nukreipti šviesos srautą posūkio kryptimi. “Volkswagen” gamintojai automobilių pirkėjus tradiciškai džiugina plačiomis variklių pasirinkimo galimybėmis. “Golf Plus” kol kas bus montuojamas vienas iš keturių galimų jėgos agregatų - du benzininiai ir du turbodyzeliniai TDI tipo varikliai. Abu benzininiai “Golf Plus” varikliai naudoja A95 oktaniškumo benziną. Vienas jų - 1,4 litro darbo tūrio, išvystantis 75 AG, o kitas - 1,6 litro FSI su tiesioginiu degalų įpurškimu, išvystantis 115 AG pajėgumą. TDI varikliai galimi 1,9 litro ir 2,0 litro darbo tūrio, išvystantys atitinkamai 105 AG ir 140 AG pajėgumą. Jau pirmąjį ateinančių metų pusmetį “Golf Plus” variklių gamą praplės benzininis 1,6 litro darbo tūrio variklis, išvystantis 102 AG pajėgumą ir 2,0 litro tūrio FSI variklis, pasiekiantis 150 AG, bei 90 AG TDI jėgos agregatas. Visi “Golf Plus” varikliai atitinka griežtus “Euro 4” normų ekologinius parametrus. Kartu su montuojamomis penkių bei šešių laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis “Volkswagen” gamintojai siūlo ir šešialaipsnę “Tiptronic” automatinę bei DSG tipo transmisiją su dvidiske sankaba. “Tiptronic” pavarų dėžė komplektuojama su benzininiais varikliais, o DSG tipo - su dyzeliniais TDI jėgos agregatais. Lietuvos rinkoje “Golf Plus” turėtų pasirodyti kitų metų gegužę. Debiutantas visais atžvilgiais pranokęs daugelio šalių rinkose jau nemaža laurų nuskynusį metais vyresnį brolį. “Golf Plus” nuo pirmtako skiriasi ne tik pakeistais apdailos elementais, bet ir kėbulo formos detalėmis. Aukštesnis “Golf Plus” kėbulas, kitoks sėdynių aukštis, padidėjęs automobilio salono tūris ne tik garantuoja papildomą erdvę vairuotojui bei keleiviams, bet ir teikia jiems daugiau patogumų ilgesnėje kelionėje. Gamintojai akcentuoja, jog “Golf Plus” nėra “Golf” klonas, o visiškai naujas automobilis, turintis ryškiai išreikštą savo veidą bei nepriklausomas modelio tobulinimo galimybes. Pagrindinis ir, ko gero, svarbiausias “Golf Plus” išskirtinumo požymis - kėbulo aukštis, siekiantis 1,58 m. Taigi “Golf Plus” net 9,5 cm aukštesnis už penktos kartos “Golf” ir tik 5,4 cm žemesnis nei vienatūris “Touran”. “Golf Plus” salone iškart į akis krinta pažangios konstrukcijos galinių sėdynių blokas, pasižymintis praktiškai neribotomis transformavimo galimybėmis. Jį 160 mm galima stumdyti horizontalia kryptimi, yra galimybė asimetriškai atlenkti sėdynių atramas. “Golf Plus” yra net 43 įvairios paskirties smulkaus bagažo pasidėjimo ar tvirtinimo vietos - lentynėlės, stalčiukai, kabliukai, fiksatoriai ir pan. Bagažo pasidėjimo bei jo pervežimo galimybes dar labiau išplečia dviejų padėčių reguliuojamo aukščio bagažinės grindys. Papildomos erdvės, o kartu ir daugiau patogumų, teikia didesnis salono aukštis, jo priekyje siekiantis 1007 mm, o gale - 976 mm. Minimalus bagažinės tūris - 395 litrai. Sulanksčius dalį galinės sėdynės bloko atramų, kroviniui skirta erdvė padidėja iki 505 litrų, o atlenkus visus galinės sėdynės atlošus talpa padidėja iki 1450 litrų. Jau minėta, jog bagažinės grindų lygis reguliuojamas. Kai grindys pakeltos, po jomis atsiranda dar šiek tiek erdvės smulkiems kroviniams. Priklausomai nuo “Golf Plus” komplektacijos, tarp priekinių sėdynių gali būti įrengta rankų atrama. Pasirinkę prabangiausios komplektacijos automobilį, kuriame yra oro kondicionavimo sistema, rasite šioje atramoje įmontuotą ir nedidelį šaldytuvą. Konstruktoriai paliko galimybę gale sėdinčių keleivių patogumui įrengti CD grotuvą arba DVD leistuvą. Net ir kukliausios komplektacijos “Golf Plus” montuojamos visų tipų oro saugos pagalvės bei ESP sistema. Pirmą kartą į “Golf” klasės automobilį montuojami galiniai ypač greitai užsidegantys diodiniai žibintai. Be to, į “Golf Plus” jau montuojami ir naujo tipo biksenoniniai priekiniai žibintai, gebantys nukreipti šviesos srautą posūkio kryptimi. 3.Kondicionavimo sistemos jų charakteristika ir diagnostika Automobiliuose išsigelbėjimu nuo vasaros karščių laikomas kondicionierius, tinkamai jo neparuošus naudojimui, vairuotojams ir keleiviams gali tapti rimtų ligų priežastimi. Kondicionavimo sistemose besikaupiantys mikroskopiniai grybai – pelėsiai ir bakterijos silpnina imuninę sistemą, sukelia alergines reakcijas ir didina kvėpavimo takų susirgimų riziką. Anot specialistų, tinkamai neprižiūrint automobilio ir kondicionavimo sistemos, oras jame gali būti daug blogesnis nei lauke, namuose ar darbo vietoje ir kenkti keleivių sveikatai ne mažiau nei neteisingai sureguliuotas šalto oro srautas. „Pastebėjome, jog tarp vairuotojų plačiai paplitusi nuomonė, kad dažniausiai susergama dėl pernelyg didelio temperatūrų svyravimo automobilio viduje ir lauke, susidarančio nesaikingai naudojant kondicionierių, tačiau neretai priežastys slypi kitur,“ – sako vieno didžiausio Lietuvoje „Kemi autoservisų tinklo“ direktorius Žygimantas Tubutis. Dėl didėjančio oro užterštumo, automobiliuose esančios modernios kondicionavimo sistemos iš aplinkos pagauna daug teršalų ir dulkių, kurios kaupiasi taip vadinamuosiuose ortakiuose, taip sudarydamos palankią terpę vystytis bakterijoms, pelėsiams ir kitiems mikroorganizmams. Kaip teigia Botanikos instituto, Biodestruktorių tyrimo laboratorijos biomedicinos mokslų daktarė Dalia Pečiulytė, dauguma grybelių dauginasi sporomis. Subrendusios sporos lengvai atitrūksta nuo micelio (grybienos) ir su oro srovėmis paskleidžiamos aplinkoje. Kiekvieną kartą įjungus kondicionierių ar šildymą, kenksmingų sveikatai mikroorganizmų sporos išpučiamos kartu su oru, nusėda automobilio salone arba kartu su įkvepiamu oru patenka į keleivių organizmą. Remiantis Džordžijos universiteto, Aplinkos tyrimų centro, Jungtinėse Amerikos Valstijose atliktu tyrimu, kondicionavimo sistemoje galima rasti net iki 15-os mikroskopinių grybų rūšių, tarp kurių dominuoja galvenio (Aspergillus), juodgrybio (Cladosporium) ir pelėjūno (Penicillium), dažniausiai sutinkamos ant drėgnų medinių namų apdailos elementų, interjero detalių, dangų, dulkėse, ant namų augalų bei jų auginimo substratuose. Ž. Tubučio teigimu, pirmas kondicionavimo sistemos užterštumo požymis – blogas kvapas ir slogus oras automobilyje, dėl kurio vairuotojas ir keleiviai gali pajausti bendrą sveikatos pablogėjimą. Būdingas padidėjęs jautrumas, nuovargis, dažnas galvos skausmas, peršalimo simptomai ir alerginės reakcijos. Dr. D.Pečiulytė pastebi, kad santykinai didelės (> 5 μm) sporos arba micelio dalelės nusėda nosies bei nosiaryklės gleivinėse ir gali būti astmos bei alerginių rinitų priežastis. Astmos priepuolį gali sukelti 10000 pelėjūno, 3000 juodgrybio arba 100 sausgrybio (Alternaria) sporų. Mažesnio skersmens ( RS232. Carsoft GOLF 4 & MINI Ultimate Home galimybių sąrašas. Vartotojo instrukcija Programinės įrangos nuotraukos       Carsoft Ultimate Pro 4.0 Funkcijos: Gedimų kodų skaitymas ir trynimas, jų išaiškinimas Valdymo blokų darbo parametrų analizė realiam laike Automobilio komponentų informacija, kėbulo numerio patikrinimas, ridos nustatymas Automobilio komponentų aktyvacija Kodavimas Adaptacijos Serviso indikacijos intervalų keitimas Komponentų informacija Automobilio mazgų lokalizacija Elektrinių schemų pateikimas Ir kt.   Be aukščiau išvardintų GOLF 4 ir MINI automobilių, šis prietaisas perdengia Mercedes-Benz: A klasė - W168, W169, W414 (Vaneo) B klasė - W245 C klasė - W202, W203, W204 CLK - W208, W209 E klasė - W124, W210, W211 CLS - W219 SLK - R170, R171 SLR - R199 R klasė - W251 ML - W163, W164 GL - X164 G - W461, W463 S klasė - W140, W220, W221 CL - W215, W216 SL - R129, R230 V klasė - W638, W639 Sprinter - 901, 902, 903, 904, 905, 906, 960.6 Be aukščiau išvardintų GOLF 4 ir MINI automobilių modulių, ši programinė įranga komunikuoja su šiais Mercedes-Benz automobilių moduliais: Variklis IFI – Dyzelinio variklio valdymo blokas (Diesel Engine Control Unit) DFI – Dyzelinio variklio valdymas (Diesel Engine Management) CDI – Dyzelinio variklio valdymas (Diesel Engine Management) PMS – Benzininio variklio valdymas (Petrol Engine Management) HFM – Benzininio variklio valdymas (Petrol Engine Management) LH – Benzininio variklio valdymas (Petrol Engine Management) ME – Benzininio variklio valdymas (Petrol Engine Management) MSM – Benzininio variklio valdymas (Petrol Engine Management) EGS – Elektroninė transmisijos kontrolė (Electronic Transmission Control) ESM – Elektroninis selektoriaus valdymo blokas (Electronic Selector Control Unit) SSG – (Sprintshift Module) Važiuoklė ABS – Antiblokavimo sistemos valdymo blokas (ABS Control Unit) ESP – Traukos kontrolė (Traction Control) ABR – Adaptyvinių stabdžių sistema (Adaptive Brake System) BAS – Stabdžių asistavimo modulis (Brake Assistant Module) SBC – Jautrių stabdžių valdymo blokas (Sensitive Brake Control Unit) Kėbulas AAM – Visų funkcijų modulis (All Activity Module) AB – Oro pagalvės (Airbag) ABC – Aktyvi kėbulo kontrolė (Active Body Control) AHE – Priekabos atpažinimo modulis (Trailer Recognition Module) AirMatic – Airmatic sistema (Airmatic System) ATA – Apsaugos valdymo blokas (Anti Theft Alarm Control Unit) BSG – Akumuliatoriaus kontrolės modulis (Battery Control Module) CGW – Centrinis tinklų sąsajos modulis (Central Gateway Module) DAS – Vairuotojo atpažinimo sistema (Drive Authorisation System) DCM – Durų kontrolės modulis (Door Control Module) DCM 1 – Durų kontrolės modulis 1 (Door Control Module 1) DCM 2 – Durų kontrolės modulis 2 (Door Control Module 2) DCM 3 – Durų kontrolės modulis 3 (Door Control Module 3) DCM 4 – Durų kontrolės modulis 4 (Door Control Module 4) DCM FL – Durų kontrolės modulis priekis kairė (Door Control Module Front Left) DCM FR – Durų kontrolės modulis priekis dešinė (Door Control Module Front Right) DCM RL – Durų kontrolės modulis galas kairė (Door Control Module Rear Left) DCM RR – Durų kontrolės modulis galas dešinė (Door Control Module Rear Right) DM – Diagnostikos modulis (Diagnostic Module) EAM – Praplėstas funkcijų modulis (Enhanced Activity Module) EIS – Elektroninė uždegimo sistema (Electronic Ignition System) ESA FL – Elektroninis sėdynės reguliavimas priekis kairė (Electronic Seat Adjustment Front Left) ESA FR – Elektroninis sėdynės reguliavimas priekis dešinė Electronic Seat Adjustment Front Right HRA – Priekinių šviesų atstumo reguliavimas (Headlight Range Adjustment) KG – Važiavimas be rakto (Keyless Go) LCP – Žemutinis prietaisų skydelis (Lower Control Panel) LWR FL – Priekinės šviesos atstumo reguliavimas priekis kairė (Headlight Range Adjustment Front Left) LWR FR – Priekinės šviesos atstumo reguliavimas priekis dešinė (Headlight Range Adjustment Front Right) OCP – Viršutinis prietaisų skydelis (Overhead Control Panel) PSE – Pneumatinė kontrolės sistema (Pneumatic Control System) PTS – Parktronic sistema (Parktronic System) RST – Kabrioleto minkštas stogas (Roadster Soft Top) REVGUS FL – (Reversible emergency tensioning retractor front left) REVGUS FR – (Reversible emergency tensioning retractor front right) SAM – Signalo įsisavinimo modulis (Signal Acquisition Module) SAM V – Priekinio signalo įsisavinimo modulis (Front Signal Acquisition Module) SAM VL – Priekinio kairio signalo įsisavinimo modulis (Front Left Signal Acquisition Module) SAM VR – Priekinio dešinio signalo įsisavinimo modulis (Front Right Signal Acquisition Module) SAM R – Galinio signalo įsisavinimo modulis (Rear Signal Acquisition Module) SIH – Sėdynių pašildymas (Seat Heating) UCP – Viršutinysis prietaisų skydelis (Upper Control Panel) UVS – Suvyniojamo stogo modulis (Rollover Bar / Vario Roof Module) VD – Vario stogas (Vario Roof) WSP - Elektroninė nuvažiavimo apsauga (Electronic drive away protection) XALWA FL – Priekinės šviesos atstumo reguliavimas priekis kairė (Headlight Range Adjustment Front Left) XALWA FR – Priekinės šviesos atstumo reguliavimas priekis dešinė (Headlight Range Adjustment Front Right) ZHE/ZUH – Papildomos šildymo sistemos (Auxiliary Heater Systems) ZV – Centrinis laikrodžio / užrakinimo modulis (Central Timer / Locking Module) Informacinės ir komunikacinės sistemos AGW – Garso tinklų sąsaja (Audio Gateway) CDC – CD sistema (CD System) COMMAND – Komandų sistema (Command System) CTEL  - Telefonas (Telephone) D2B – D2B sistema (D2B System) IC – Prietaisų skydelis (Instrument Cluster) NAVI – Navigacijos sistema (Navigation System) SCM – Vairo kolonėlės modulis (Steering Column Module) SYSTEM – Sisteminis modulis (System Module) Oro kondicionavimo sistemos AIRCO – Oro kondicionavimo sistema (Air-Conditioning System) Diagnostinės sistemos sudėtis: Programinė įranga Carsoft Ultimate Pro 4.0 Interfeisas Apsauginis raktas 20 kontaktų kabelis su jungtimi senesniems GOLF 4 automobiliams 38 kontaktų kabelis su jungtimi senesniems Mercedes-Benz automobiliams 16 kontaktų (OBD-II) kabelis su jungtimi USB kabelis 5.Oro kondicionavimo įrenginių schemos Oro kondicionavimo įrenginių schemos: • su daline oro recirkuliacija (sistema paprasta, bet oras nėra"kokybiškas"); • su apvedamuoju kanalu ir suveriamuoju vožtuvu (pagerina oro srautų reguliavimo galimybes, taupo vartojamą energiją); • su oro skirstymo kanalo dvivamzde konstrukcija (šiltam ir šaltam orui); • centralizuotas oro apdorojimas gretinamas su vietiniu (vietinė oro apdorojimo sistema kupė - autonominiai kondicionieriai). Ventiliacijos sistemos diagnostika 1 pav. ventiliacijos įrenginio diagnostikos schema: 1,2- spe­cialūs antgaliai; 3 - grotelė; 4 - matuoklis; 5 - anemometras Oro kondicionavimas - tai procesas, leidžiantis kontroliuoti Golf 4 oro temperatūrą, drėgmę, švarumą ir pasiskirstymą.     Oro šaldymas Golf 4 oro kondicionieriai užtikrina tikslią temperatūros kontrolę. Jūs visada galite patalpoje sukurti sąlygas, kurios jums būtų maloniausios, su tinkamiausia temperatūra. Jūs ne tik jausitės jaukiai, bet ir būsite žvalus ir aktyvus net ir prie pačių atšiauriausių lauko sąlygų.    Oro šildymas   Oro kondicionieriai gali dirbti ir oro šildymo režime. Nepriklausomai nuo lauko sąlygų, jūs visus metus galite mėgautis puikia pastovia temperatūra. Tai ekologiškai priimtina alternatyva tradiciniam šildymui, nes energija yra imama iš lauko oro ir perkeliama į automobilį. Iš to ir kilo  šilumos siurblio pavadinimas.    Oro valymas   Golf 4 oro kondicionieriai tiekia švarų, sveiką orą. Visi vidiniai blokai turi filtrus, kurie iš oro pašalina dulkes, žiedadulkes, cigarečių dūmus, kvapus. Atsižvelgiant į vartotojo poreikius, gali būti vykdomas geresnis filtravimas. Oro filtravimas yra labai svarbus alergiškiems žmonėms.      Oro drėgmės lygio mažinimas    Oro šaldymo režime kondicionierius šalina iš oro drėgmę, sukurdamas geresnės būsenos jausmą. Reikia taip pat atsiminti, kad, esant tinkamai oro drėgmei, stabdomas dulkių erkių dauginimasis ir pelėsių augimas, o tai irgi labai svarbu alergiškiems žmonėms. Maloniausia žmonėms oro santykinė drėgmė yra intervale nuo 40% iki 60%. Be to, esant teisingai parinktai oro drėgmei, pailgėja buitinių elektros prietaisų ir jūsų būsto tarnavimo amžius.      GOLF vėdinimas   Oro kondicionavimo sistemoje gali būti numatyta Golf 4 vėdinimo funkcija. Oras iš patalpos ištraukiamas į lauką, o į automobilį paduodamas šviežias, kondicionuotas lauko oras. Kai oro kondicionavimas išjungtas, Golf 4 vėdinimas gali veikti nepriklausomai. Golf 4 vėdinimo sistemos gali būti montuojamos ir savarankiškai, be oro kondicionavimo sistemos. Išvados Oro kondicionavimas - tai procesas, leidžiantis kontroliuoti Golf 4 oro temperatūrą, drėgmę, švarumą ir pasiskirstymą.   Golf 4 oro kondicionieriai užtikrina tikslią temperatūros kontrolę. Jūs visada galite patalpoje sukurti sąlygas, kurios jums būtų maloniausios, su tinkamiausia temperatūra. Jūs ne tik jausitės jaukiai, bet ir būsite žvalus ir aktyvus net ir prie pačių atšiauriausių lauko sąlygų.   Oro kondicionieriai gali dirbti ir oro šildymo režime. Nepriklausomai nuo lauko sąlygų, jūs visus metus galite mėgautis puikia pastovia temperatūra. Tai ekologiškai priimtina alternatyva tradiciniam šildymui, nes energija yra imama iš lauko oro ir perkeliama į automobilį. Iš to ir kilo  šilumos siurblio pavadinimas.   Golf 4 oro kondicionieriai tiekia švarų, sveiką orą. Visi vidiniai blokai turi filtrus, kurie iš oro pašalina dulkes, žiedadulkes, cigarečių dūmus, kvapus. Atsižvelgiant į vartotojo poreikius, gali būti vykdomas geresnis filtravimas. Oro filtravimas yra labai svarbus alergiškiems žmonėms.    Oro šaldymo režime kondicionierius šalina iš oro drėgmę, sukurdamas geresnės būsenos jausmą. Reikia taip pat atsiminti, kad, esant tinkamai oro drėgmei, stabdomas dulkių erkių dauginimasis ir pelėsių augimas, o tai irgi labai svarbu alergiškiems žmonėms. Maloniausia žmonėms oro santykinė drėgmė yra intervale nuo 40% iki 60%. Be to, esant teisingai parinktai oro drėgmei, pailgėja buitinių elektros prietaisų ir jūsų būsto tarnavimo amžius.    Oro kondicionavimo sistemoje gali būti numatyta Golf 4 vėdinimo funkcija. Oras iš patalpos ištraukiamas į lauką, o į automobilį paduodamas šviežias, kondicionuotas lauko oras. Kai oro kondicionavimas išjungtas, Golf 4 vėdinimas gali veikti nepriklausomai. Golf 4 vėdinimo sistemos gali būti montuojamos ir savarankiškai, be oro kondicionavimo sistemos. Litertaūra 1. Pranas Jučas. Degalai ir Tepalai. Vilnius: Mokslas, 1992 m. 2. Westermann Schulbuverlag. Automobiliai 1997 m. 3. VW golf 1.8 benzininų varomų variklių automobilių techninė priežiūra. Kaunas:Tyrai, 2001 m. 4. Газовое оборудование для автомобиля 1999 m. 5. M. Druktenis, A. Kairys. Dujinių degalų naudojimas Otto varikliuose (tyrimas), KLVTK, 2004 Interneto svetainės: 1. http//www.rabbler.ru 2. http//www.apport.ru 3. http//www.yandex.ru 4. http//www.saga.gas.ru 5. http//www.inkar.ru 7. http//www.autoshop.bos.ru 8. http//www.os.narod.ru/gas 9. http//www.aprohim.se.ru/books.html.

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6888 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1.GOLF 4 kondicionavimo sistemos diagnostika teoriniai aspektai 3
  • 3.Kondicionavimo sistemos jų charakteristika ir diagnostika 13
  • 4.WV Golv 4 automobilių kondicianavimo sistemos diagnostikos prietaisai 14
  • 5.Oro kondicionavimo įrenginių schemos 22
  • Išvados 24
  • Litertaūra 26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
25 psl., (6888 ž.)
Darbo duomenys
  • Inžinerijos kursinis darbas
  • 25 psl., (6888 ž.)
  • Word failas 337 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt