Pirmu atveju stengiamasi darbą padaryti kuo operatyvesnį, darbo struktūrą pakeisti taip, kad kuo efektyviau būtų panaudojami darbo ištekliai. Tai gali būti įvairios inžinerinės priemonės, siekiančios sumažinti darbo laiko nuostolius. Stengiamasi kad darbuotojai kuo mažiau sunaudotų laiko stengdamiesi atlikti užduotį, kad būtų efektyviai išnaudojami turimi ištekliai. Nes organizacija gali patirti nuostolių nefektyviai panaudodama naujas technologijas, pajamas, žmogiškuosius išteklius.
Antru atveju viešųjų institucijų darbuotojai skaitinami kuo efektyviau atlikti darbą. Jie motyvuojami ir stengiamasi juos kuo daugiau įtraukti į sprendimų priėmimą, suteikti galimybę turėti daugiau atsakomybės ir už organizacijos tikslus. Kuo darbuotojas efektyviau dirba, tuo didesnės perspektyvos kilti karjeros laiptais, atsižvelgiama į darbuotojų poreikius.
Trečiu atveju efektyvumui skirtos pastagos sutelkiamos į vadybines galimybes, tiriant klientų poreikius, organizacijos aplinkos konstrukcijas ir galimus vadybinės aplinkos pasikeitimus. Iš esmės tai reikštų atviros organizacinės sistemos, grįžtamųjų ryšių su aplinka bei alternatyvių sprendimų galimybių organizacijoje įtvirtinimą. (VAE, A. Raipa, 2001,16p.)
Viešosios institucijos siekdamos efektyvumo, keičia organizacinę struktūrą, kelia naujus reikalavimus, kad būtų kokybiškai planuojama, organizuojama, vertinamos viešosios paslaugos. Viešosios institucijos pradeda diegti visuotinę kokybės vadybą, norėdamos efektyvinti veiklą ir ji naudojama kaip efktyvumo paieškų strateginė priemonė. Visuotinės kokybės vadybos idėja remiasi darbuotojų kokybiškesniu pritraukimu į organizacijos tikslų formulavimą ir įgyvendinimą, skatina darbuotojus dirbti koeltyve, priiminėti sprendimus ir kolektyvinę kūrybinę veiklą, malonų klimatą organizacijoje ir darbuotojų aktyvumą, skatina ne tik pastebėti, bet ir priimti sprendimus dėl organizacijos problemų. Pagrindiniai visuotinės kokybės vadybos elementai yra: orientacija į vartotojų poreikius, dėmesys strateginiam planavimui, produkcijos standartams, kontrolei ir vertinimo procedūroms, daruotojų aktyviam įtraukimui į organizacijos tikslų formavimą ir įgyvendinimą, nuolatiniam jų mokymui ir lavinimui, sistemingam barjerų ir kliūčių šalinimui, trukdančių kompleksinei kokybės vadybai įgyvendinti.
Strateginis planavimas (VAE, A. Raipa, 2001,21-23p.)
Siekiant efektyvinti viešojo sektoriaus veiklą, racionaliau pakirstyti šaltinius, vaidmenis ir atsakomybę, užtikrinti demokratinę sprendimų įgyvendinimo kontrolę ir vertinimą, nemažų galimybių gali teikti strateginis viešųjų institucijų veiklos planavimas; tai itin aktualu šiandien,vis labiau įsigalint programiniam visų išteklių planavimui,...
Šį darbą sudaro 2268 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!