Referatai

Verslo rodiklių planavimas

10   (2 atsiliepimai)
Verslo rodiklių planavimas 1 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 2 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 3 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 4 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 5 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 6 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 7 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 8 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 9 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 10 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 11 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 12 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 13 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 14 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 15 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 16 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 17 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 18 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 19 puslapis
Verslo rodiklių planavimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Akademija, 2004
ĮVADAS
Bet kokia tikslinga individo ar kolektyvo veikla neįmanoma be planavimo. Tai viena iš svarbiausių valdymo funkcijų. Jos pagrindinis uždavinys nustatyti organizacijos tikslus bei numatyti optimalų jų įgyvendinimo būdą. Planavimas gana sudėtinga funkcija, reikalaujanti specialaus pasiruošimo, kuri remiasi specifine metodologija bei atitinkama planavimo technika. Jei būdinga integracija su kitomis valdymo funkcijomis: apskaita, analize, sprendimų priėmimu, kontrole ir t.t. Planavimas pasižymi periodiškumu ir nenutrūkstamumu, įvairiarūšiais planavimo objektais ir subjektais. Bet planavimas yra neįmanomas be verslo rodiklių žinojimo, todėl mano referate apžvelgsime tik vienos planavimo rūšių verslo rodiklius, naudojamus pardavimo planavime, šie rodikliai yra svarbūs įmonės pardavimo planavimui, bei įmonės perspektyviniam planams sudaryti.
1. PARDAVIMO PLANAVIMO PROCESAS
1.1. Pardavimo planavimas - integruota įmonės strateginio planavimo proceso dalis
Pardavimo programa - funkcinė marketingo plano dalis. Marketingo planas daugumoje bendrovių yra vienas iš įmonės strateginio planavimo proceso elementų. Tai ypatingai svarbu stambioms bendrovėms, kurios turi padalinius, veikiančius įvairiose rinkose arba apimančius skirtingas verslo sritis. Šie padaliniai vadinami strateginiais verslo vienetais. Tokioje bendrovėje sudarant strateginius planus, svarbu paskirstyti bendrovės išteklius rinkoms ar prekių grupėms. Jei bendrovė užsiima keletu veiklos sričių, tada visas strateginio planavimo procesas tampa kompleksinis, apimantis skirtingų veiklos sričių ir lygių planus. Ši strateginių planų hierarchija apima bendrovės, verslo vieneto strateginius planus, atskirų funkcinių padalinių, taip pat ir marketingo, planus ir atskirų marketingo funkcijų, tarpe jų ir pardavimo, programas.
Bendrovės strateginis planas
Šis planas įvertina bendrovės misiją ir tikslus - pajamų, pelno augimo, investicijų pelningumą ir kt. -nubrėžia pagrindines strategijas naujai veiklos sričiai vykdyti ar esamai palaikyti, plėsti ar modifikuoti. Šiame etape labai svarbi finansinė analizė ir numatymas, siekiant bendrovės strateginių planų, nes čia turi atsispindėti, kaip verslo korporacijos ištekliai paskirstomi strateginiams verslo vienetams ir padaliniams.
Verslo vieneto strateginis pianas
Tai specifiniai verslo vieneto tikslai, rodantys, kaip verslo vieneto planai konkuruoja savoje verslo srityje, arba kokiu būdu numatoma pasiekti stabilų konkurencinį pranašumą. Pavyzdžiui, strateginis verslo vienetas gali planuoti tapti šiame...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5317 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. PARDAVIMO PLANAVIMO PROCESAS 3
  • 1.1 Pardavimo planavimas - integruota įmonės strateginio planavimo proceso dalis 3
  • 1.2.Pardavimo programos parengimas ir valdymas 4
  • 2. FINANSINIŲ VEIKLOS RODIKLIŲ PLANAVIMAS 4
  • 2.1. Likvidumo ir mokumo sąvokų interpretavimas 4
  • 2.2 .Trumpalaikio mokumo rodikliai ir jų apskaičiavimas 6
  • 3. INVESTICINIŲ VEIKLOS RODIKLIŲ PLANAVIMAS 7
  • 4. KOMERCINIŲ VEIKLOS RODIKLIŲ PLANAVIMAS 10
  • 5. INFORMACINĖ PLANAVIMO BAZĖ 16
  • IšVADOS 18
  • LITERATūRA 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (5317 ž.)
Darbo duomenys
  • Ekonomikos referatas
  • 20 psl., (5317 ž.)
  • Word failas 132 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt