Akademija, 2004
ĮVADAS
Bet kokia tikslinga individo ar kolektyvo veikla neįmanoma be planavimo. Tai viena iš svarbiausių valdymo funkcijų. Jos pagrindinis uždavinys nustatyti organizacijos tikslus bei numatyti optimalų jų įgyvendinimo būdą. Planavimas gana sudėtinga funkcija, reikalaujanti specialaus pasiruošimo, kuri remiasi specifine metodologija bei atitinkama planavimo technika. Jei būdinga integracija su kitomis valdymo funkcijomis: apskaita, analize, sprendimų priėmimu, kontrole ir t.t. Planavimas pasižymi periodiškumu ir nenutrūkstamumu, įvairiarūšiais planavimo objektais ir subjektais. Bet planavimas yra neįmanomas be verslo rodiklių žinojimo, todėl mano referate apžvelgsime tik vienos planavimo rūšių verslo rodiklius, naudojamus pardavimo planavime, šie rodikliai yra svarbūs įmonės pardavimo planavimui, bei įmonės perspektyviniam planams sudaryti.
1. PARDAVIMO PLANAVIMO PROCESAS
1.1. Pardavimo planavimas - integruota įmonės strateginio planavimo proceso dalis
Pardavimo programa - funkcinė marketingo plano dalis. Marketingo planas daugumoje bendrovių yra vienas iš įmonės strateginio planavimo proceso elementų. Tai ypatingai svarbu stambioms bendrovėms, kurios turi padalinius, veikiančius įvairiose rinkose arba apimančius skirtingas verslo sritis. Šie padaliniai vadinami strateginiais verslo vienetais. Tokioje bendrovėje sudarant strateginius planus, svarbu paskirstyti bendrovės išteklius rinkoms ar prekių grupėms. Jei bendrovė užsiima keletu veiklos sričių, tada visas strateginio planavimo procesas tampa kompleksinis, apimantis skirtingų veiklos sričių ir lygių planus. Ši strateginių planų hierarchija apima bendrovės, verslo vieneto strateginius planus, atskirų funkcinių padalinių, taip pat ir marketingo, planus ir atskirų marketingo funkcijų, tarpe jų ir pardavimo, programas.
Bendrovės strateginis planas
Šis planas įvertina bendrovės misiją ir tikslus - pajamų, pelno augimo, investicijų pelningumą ir kt. -nubrėžia pagrindines strategijas naujai veiklos sričiai vykdyti ar esamai palaikyti, plėsti ar modifikuoti. Šiame etape labai svarbi finansinė analizė ir numatymas, siekiant bendrovės strateginių planų, nes čia turi atsispindėti, kaip verslo korporacijos ištekliai paskirstomi strateginiams verslo vienetams ir padaliniams.
Verslo vieneto strateginis pianas
Tai specifiniai verslo vieneto tikslai, rodantys, kaip verslo vieneto planai konkuruoja savoje verslo srityje, arba kokiu būdu numatoma pasiekti stabilų konkurencinį pranašumą. Pavyzdžiui, strateginis verslo vienetas gali planuoti tapti šiame...
Šį darbą sudaro 5317 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!