Rinkodara ir verslo startegijos planavimas, pagrindinės rinkodaros sistemos dalys.
Rinkodara – daugybe veiksmų ir sprendimų, priimamų ir atliekamų laiko tarpsniu nuo produkto pagaminamo iki jo pardavimo vartotojui, siekiant patenkinti konkrecius pirkėjų poreikius ir gauti pelno.
• kaupia informacija apie rinkoje esančias prekes ir paslaugas, jų kokybę, technines charakteristikas, apie šių prekių gamintojus, jų sunkumus, pirkėjų pageidavimus ir priekaištus gamintojams.
• skatina vartotoją pirkti preks arba naudotis teikiamomis paslaugomis dabar ir ateityje, nes iš reklamos vartotojas turi pakankamai informacijos apie įmonę ir jos siūlomas prekes ar paslaugas, yra įvairiais būdais skatinamas jų įsigyti, turi garantyją, kad įmonė padės jam įsigyti prekę tinkamai vartoti.
Rinkodaros srytije dirbantys specelistai vadinami rinkodarininkais. Jie turi būti gerai susipažinę su makroekonomika ir mikroekonomika, gerai išmanyti sociologiją ir psichologiją,, teisę, mokėti bendrauti su žmonėmis. Kaip tik rinkodarininkai gali pasiūliti geriausią būdą, kaip atidžiai įsiklausant į konkrečių vartotojų norus ir nuolankiai pasitarnaujant jiems, įgyvendinti įmonės užsibrėžtą tikslą – gauti didžiausią pelną.
- Prekės sukurimas
ir gamyba,
- prekės ipakavimas
- prekės pavadinimo
parinkimas ,
prekės ženklo
sukūrimas
- kainos nustatyams
ir reguliavimas
- nuolaidų taikymas
Prekės
Kaina
Rinkodaros sistema
- siekimas pateikti
informacija apie
prekes,
- siekimas
paskatinti pirkėjus
pirkti prekes
Pardavimo
skatinimas
Prekiu pateikimas
- pateikimo būdų
parinkimas
- prekių pardavimo
vietos parinkimas
Strategijos planavimas, kad darbuotojai būtų suinteresuoti dalyvauti gamybos procesuose. Patirtis rodo, jog strategija turi būti taip planuojama, kad jos įgynedinimas vyktų nuosekliai ir apimtų keletą planavimo frazių.Yra tris strategijos planavimo frazės.
Pirmoji frazė – finansinis planavimas. Formaliai ši frazė yra en kas kita kaip kasmetinis biudžeto sudarymas. Ji tam tikra prasme parodo įmonės pajamų ir išlaidų perspektyvą. Strategija retai būna grynai formali. Ji riamesi įmonės aukštesnuijo lygio vadovų įvertinimais bei institucija.
Tačiau įmonės dažnai būna sudėtingų struktūrų, ir jo negali priimti sprendimų pagal šią schemą. Tada jos parengia savą planavimo metodiką ir pereiną i antrąja frazę.
Antrojoje fazėje finansinis planavimas papildomas ilgalaikiu planavimu. Finansiniai rezultati numatomi keleriems metams (aprastai 3 – 5 - eriems) dažnai remiantyis praeities ekonomine veikla.
Toks planavimo būdas turi trūkumą. Sakykim, rezultatai, kuriais remiasi įmonės, dažnai duoda pagrindą pasitikėti ir apsiraminti.
Iš pasiektų rezultatų...
Šį darbą sudaro 765 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!