1. Elektroninės bankininkystės apibūdinimas.
• automatizuota priemonė, skirta gauti informacijai apie banke esančią sąskaitą, atlikti mokėjimus ir kitas banko paslaugas, naudojantis kompiuteriu, modemu, telefonu ar bankomatu.
2. Web - bankų fenomenas.
internete. Jie vadinami Web-bankais.
First Internet Bank,
WingspanBank.
Web-bankai teikia tokias pat paslaugas kaip ir tradiciniai bankai, įskaitant ir paslaugas čekinėmis sąskaitomis, depozitiniais sertifikatais, kredito kortelėmis ir hipotekiniais kreditais.
Web-bankai patrauklūs galimybe išvengti ilgų eilių prie kasos, patogūs operacijų operatyvumu, atsiskaitymais ir sąskaitų patikrinimais.
3. Elektroninės bankininkystės plitimo tendencijos.
Europiečiai labiau vertina šių paslaugų privalumus. Taip pat didėja pasitikėjimas internetu, kitų elektroninių paslaugų, tokių kaip elektroninės parduotuvės, internetiniai aukcionai, atsiradimas skatina elektroninės bankininkystės vartojimą.
Saugumo trūkumas yra pagrindinė priežastis, kodėl šiomis paslaugomis nesinaudoja daugiau kaip 26 % JAV gyventojų.
4. Elektroninės bankininkystės paslaugų lygiai.
Elektroninės bankininkystės paslaugos yra skirstomos į kelis lygius:
• pirmo lygio sistema. Tarp banko ir klientų keičiamasi nejautria pažeidimams informacija. Teikiama tokia informacija, kuri buvo viešai skelbiama spausdintuose ir kituose leidiniuose;
• antro lygio sistema.
Teikiamos pagrindinės paslaugos: konfidencialios informacijos apie sąskaitas pateikimas, naudojamos įvairios elektroninio pašto sistemos.
Šioje srityje bankai nedaug kuo skiriasi. Naudojama sistema užtikrina duomenų saugumą, perduodamų duomenų ir informacijos vientisumą, informacijos ir duomenų siuntėjų nustatymą.
Tam tikslui duomenys šifruojami, taikomas elektroninis parašas ir individualus kodas, duomenų pasikeitimo patvirtinimas.
Šio lygio teikiamos tradicinės paslaugos: priimti komunalinius ir kitus mokesčius, atlikti periodinius mokėjimus litais ir kita valiuta, gauti informaciją ir ataskaitas apie savo sąskaitos likutį ir operacijas, konvertuoti valiutą, priimti mokėjimus už prekes, įsigytas elektroninėse parduotuvėse, priimti klientų pranešimus ir užklausas, teikti klientams informaciją apie finansinės rinkos pokyčius ir kitas naujienas;
• trečio lygio arba atsiskaitymo sistema. Elektroninio ryšio priemonėmis atliekama: pinigų pervedimas tarp sąskaitų bei vietiniai ir tarptautiniai pavedimai, valiutos pirkimo pardavimo operacijos, lėšų pervedimas iš vienos sąskaitos į kitą, atidaromi akredityvai, gaunamos garantijos ir paskolos.
• ketvirto lygio paslaugas, kurios yra labai sudėtingos ir individualizuotos pagal atskirų klientų poreikius ir turi gerokai didesnį leistinų veiksmų pasirinkimą:
• elektroninės bankininkystės ir įmonės...
Šį darbą sudaro 4030 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!