Kursiniai darbai

Verbalinis bendravimas

10   (1 atsiliepimai)
Verbalinis bendravimas 1 puslapis
Verbalinis bendravimas 2 puslapis
Verbalinis bendravimas 3 puslapis
Verbalinis bendravimas 4 puslapis
Verbalinis bendravimas 5 puslapis
Verbalinis bendravimas 6 puslapis
Verbalinis bendravimas 7 puslapis
Verbalinis bendravimas 8 puslapis
Verbalinis bendravimas 9 puslapis
Verbalinis bendravimas 10 puslapis
Verbalinis bendravimas 11 puslapis
Verbalinis bendravimas 12 puslapis
Verbalinis bendravimas 13 puslapis
Verbalinis bendravimas 14 puslapis
Verbalinis bendravimas 15 puslapis
Verbalinis bendravimas 16 puslapis
Verbalinis bendravimas 17 puslapis
Verbalinis bendravimas 18 puslapis
Verbalinis bendravimas 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Komunikacijos būtinumą iškėlė ir ištobulino visuomeninis žmonių gyvenimas. Žmonėms siekiant bendrų tikslų, reikėjo išmokti pažinti kitų žmonių veiksmus, mintis, iškilo būtinumas kviestis į pagalbą kitus – kooperuoti savo pastangas. Bendra veikla istoriškai suformavo sudėtingas komunikacijos formas. Žmonės išmoko vieni kitus suprasti iš mimikos, pantomimikos, gestų. Atsirado ir tobuliausia žmonių komunikacijos priemonė – kalba.
Žmonių bendravimas kalbos ženklais yra vadinamas kalbėjimu, šiame bendravime visada dalyvauja dvi pusės: kalbantysis (komunikatorius) ir suprantąs kalbėjimą (percipientas). Kad bendraujantys žmonės galėtų kalbėtis, jie turi mokėti tą pačią kalbą.
Tiksliai perduoti kalbinėmis priemonėmis mintis ir emocijas nėra lengva. Kalbinę komunikaciją lengvina kontekstas. Kontekstu siauresne prasme laikomi žodžiai ir sakiniai, esą greta žodžių, kuriuos reikia suprasti.
Bendraujant lengviau vienam kitą suprasti, jeigu yra nuolatinis grįžtamasis ryšys tarp percipiento ir komunikatoriaus. Žinodamas, kaip percipientas supranta siunčiamus pranešimus, komunikatorius gali patikslinti savo pastangas.
Tuos pačius žodžius galima suprasti įvairiai dėl skirtingų išankstinių nuostatų (pvz., percipientas negerbia komunikatoriaus) arba skirtingo tų pačių sąvokų vartojimo. Kalbos ženklai yra įvairūs, juos sudaro girdimi, matomi, kinesteziniai ir kitokie signalai, suvokiami atitinkamais jutimo organais. Kalbos vartojimas priklauso nuo bendravimo tikslų, išankstinio pasirengimo ir kitų priežasčių. Dėl to psichologijoje yra išskiriama keletas kalbėjimo rūšių.
Verbalinis bendravimas – tai tarpusavio sąveika, naudojant kalbos ženklus tarp dviejų ar daugiau žmonių. Rašytinis bendravimas vyksta tuomet, kai informacijai perduoti pasitelkiamas raštas.
Bendravimas
Bendravimas yra žmonių sąveika, kai apsikeičiama mintimis, emocijomis, susipažįstama ir pasiekiama socialinio bendrumo. Kadangi nebendraujant negalimas joks grupinis veikimas, tai bendravimas yra būtina žmogaus atsiradimo, egzistavimo ir tobulėjimo sąlyga. Labiausiai bendravimas žmonėms buvo reikalingas dirbant. Čia reikėjo pasikviesti į pagalbą kitus žmones, kooperuotis siekiant bendrų tikslų, koordinuoti savo pastangas, stebėti ir pažinti kitų žmonių ketinimus ir veiksmus. Darbo ir kitų veiklos rūšių padiktuotas koordinacijos ir kooperacijos būtinumas ilgainiui su­formavo sudėtingus bendravimo būdus ir įvairias priemones. Pradžioje žmonės, matyt, išmoko vieni kitus suprasti iš mimikos, gestų ir pantomi­mikos. Palaipsniui susiformavo tobuliausia žmonių bendravimo priemo­nė -...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4341 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • Bendravimas. 4
  • Bendravimo stiliai 4
  • Verbalinis bendravimas 4
  • Kas neleidžia mums būti dėmesingais klausytojais ir maloniais pašnekovais? 7
  • Žmogus ir bendravimo problema šiuolaikinėje psichologijoje 9
  • Asmenybė ir bendravimas 9
  • Emocijos ir bendravimas 9
  • Efektyvaus kalbėjimo sąlygos 10
  • Bendravimo orientacijos 11
  • Pranešimo samprata, ypatumai, analizė. Pagrindinės sąvokos ir keturi pranešimo aspektai 11
  • Išvados 13
  • Naudota literatūra 14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (4341 ž.)
Darbo duomenys
  • Socialinės psichologijos kursinis darbas
  • 19 psl., (4341 ž.)
  • Word failas 131 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt